Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?

Data: 2010-04-08 13:54:34
Autor: Przemek
Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?
Witam,
prowadze dzialalnosc gospod. (KPiR) i zagraniczny klient placi mi co
miesiac w euro na konto walutowe w mbanku. Nie mam czasu na wybieranie
gotowki w bankomacie za granica (mam mozliwosc poprzez karte do konta
walutowego) i latanie po kantorach. Kurs skupu w mbanku jakis
rewelacyjny nie jest.
Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
o kwoty okolo 10tysE/miesiac)
Pozdrawiam,
Przemek

Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?