Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?

Data: 2010-04-08 13:51:37
Autor: Przemek
Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?
Witam,
prowadze dzialalnosc gospod. (KPiR) i zagraniczny klient placi mi co
miesiac w euro na konto walutowe w mbanku. Nie mam czasu na wybieranie
gotowki w bankomacie za granica (mam mozliwosc poprzez karte do konta
walutowego). Kurs skupu w mbanku jakis rewelacyjny nie jest.
Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie
nie chce)
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2010-04-08 21:02:34
Autor: xbartx
Dnia Thu, 08 Apr 2010 13:51:37 -0700, Przemek napisał(a):

[...]

Załóż konto w Alior banku i włącz dla niego autodealing. Z tego co było na grupie to całkiem ciekawa usługa i kursy powinny być zdecydowanie lepsze niż w mBanku.

Data: 2010-04-08 22:38:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-04-08, Przemek <przemek4net@gmail.com> wrote:
Witam,
[...]

Alior Bank, zakładasz konto + autodealing. Płaci się za to 35 zł / m-c,
ale zysku w kursie w stosunku do mbankowego będziesz miał na kilkaset
zł.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-08 23:04:04
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 08.04.2010 22:51, Przemek wrote:
[...]

Moze:

https://www.walutomat.pl/

?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-08 23:07:27
Autor: Krzysztof

"Przemek" <przemek4net@gmail.com> wrote in message news:18b555a8-1beb-473e-9c5e-6fdcb58365acu34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Zalozyc  rach EUR i PLN np. w Aliorze, uruchomic sobie autodealing i kursy beda lepsze niz standardowe z mBanku.

Data: 2010-04-08 23:16:30
Autor: Paweł
Przemek wrote:

[...]

kazdy dobry kantor przy kwotach rzedy 10keur da ci polhurtowe ceny
i przelew na konto. poza kantorem jest jeszcze autodealing w aliorze.
nie wiem jak w autodealu firmowym, ale w detaliczncym kurs zalezal
od wolumenu waluty (im wiekszy, tym mniejszy spread) i przy wolumenie
rzedu ~40kpln kurs byl zblizony do notowan EFIX-a.

Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?