Euro > mbank > alior >inne?

Data: 2013-10-03 10:14:13
Autor: Natiah
Euro > mbank > alior >inne?
Mam w mbanku kilka tys. euro.
Jak to zamienic na pln po dobrym kursie?
Ktos mowil o walutomacie. Czy to trwa sekunde - nie mam tam konta. Bezpieczne to?

A jak dziala kantor w Alior?
Mam konto w mank walutowe i zlotowkowe w alior. Da sie zrobic przelew np. euro z mbank na euro (takiego konta nie mam w alior) w alior? Jaki koszt takiego euro przelewu?
Moze tym sposobem da sie korzystanie zamienic euro>pln?

Data: 2013-10-03 01:57:16
Autor: luc
Euro > mbank > alior >inne?
W dniu czwartek, 3 października 2013 10:14:13 UTC+2 użytkownik Natiah napisał:
[...]

Załóż konto tutaj:
http://kantor.aliorbank.pl/

Otwórz konto w EURO, przelej na nie kasę z mBanku, sprzedaj w kantorze aliorowym (teraz kurs 4,1977) i masz złotówki.

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-03 11:12:25
Autor: pwz
Euro > mbank > alior >inne?
W dniu 2013-10-03 10:57, luc pisze:
Załóż konto tutaj:
http://kantor.aliorbank.pl/

Otwórz konto w EURO, przelej na nie kasę z mBanku, sprzedaj w kantorze aliorowym (teraz kurs 4,1977) i masz złotówki.

Potwierdzam, najlepsza metoda, a przy tej ilości gotówki każdy grosz na przeliczniku jest w cenie. W archiwum znajdziesz sposób dokonania przelewu (jeżeli dobrze pamiętam: rachunek -> przelewy -> SEPA (bo wtedy jest za 5 zł) -> pamiętaj, aby na rachunku zostawić równowartość 5 zł, jako opłata za przelew, bo inaczej nie pójdzie).
pwz

Data: 2013-10-03 11:36:04
Autor: J.F
Euro > mbank > alior >inne?
Użytkownik "Natiah"  napisał w wiadomości
Mam w mbanku kilka tys. euro.
Jak to zamienic na pln po dobrym kursie?
Ktos mowil o walutomacie. Czy to trwa sekunde - nie mam tam konta.

sekunde to nie.
Jednorazowa zabawa z zakladaniem chwile potrwa, no i pytanie - chcesz szybko sprzedac i wybierasz czekajaca oferte, czy chcesz wolisz poczekac na kogos kto chce szybko kupic :-)

Bezpieczne to?

Na razie tak.

J.

Euro > mbank > alior >inne?