Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową

Data: 2019-06-27 01:09:04
Autor: Jacek Bialy
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
Ludzie gadają, jak to Żydzi chcą nas ograbić z mienia bezspadkowego i kiedy to ma nastąpić, a tutaj proszę: Wystarczy, że samorząd będzie mógł wprowadzić jeden, albo dwa procent podatku katastralnego od mieszkań i tysiące ludzi z centrów dużych miast leci na bruk w przeciągu kilku lat..

https://m.youtube.com/watch?v=_g3uLTrnab4
https://youtube.com/watch?v=_g3uLTrnab4

Możecie tego nawet nie oglądać, bo wystarczy prosty rachunek.. Kogo nie będzie na taki podatek stać, pójdzie do banku założyć odwrotną hipotekę i w ten sposób wydziedziczy swoich potomków.
Wiadomo czym skończyła się Polska dzielnicowa Krzywoustego - odpadnięciem dzielnic zachodnich na kilkaset lat. Dzisiaj warto przypomnieć, że Unia Europejska zaleca samorządom krajów członkowskich wprowadzanie podatków katastralnych od nieruchomości.

Pozdrowienia!
JB

Data: 2019-06-27 01:23:36
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 5:09:04 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Krzywousty jest premierem drugi rok. Jak tak dalej będzie, to rzeczywiście może nastąpić to, o czym piszesz. W ciągu jego rządów zdolność budowania sojuszy przez Polskę spadła poniżej dna mułu, czego dowodem jest niedawne przyjęcie Rosji do Rady Europy.

Dzisiaj warto przypomnieć, że Unia Europejska zaleca samorządom krajów członkowskich wprowadzanie podatków katastralnych od nieruchomości.

Ty chyba nie rozumiesz czym jest podatek katastralny. Gdyby objąć nim osoby fizyczne z nieruchomościami o wartości powyżej 2 czy 4 milionów złotych, to te osoby nie miałyby jak uniknąć podatku, bo nieruchomości zasadniczo nie da się przenieść poza Polskę. I oczywiście firmy, fundacje itd.

Ale oczywiście po dupie dostałby wtedy Rydzyk, Kaczyński z mafią pedofilów, więc ten podatek ma w Polsce wielu, wielu wrogów.

Data: 2019-06-27 02:09:32
Autor: Zenek Kapelinder
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
Bredzisz pizdziak z rydzykiem albo kaczynskim ze po dupie by dostali.

Data: 2019-06-27 02:24:49
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 6:09:34 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Bredzisz pizdziak z rydzykiem albo kaczynskim ze po dupie by dostali.

Sugerujesz, że tzw. "fundacja Rydzyka" nie ma żadnych nieruchomości?

A wyjaśniło się, w jaki sposób Mateusz Krzywousty wszedł w posiadanie ziemi wartej kilkadziesiąt milionów złotych? Czy dokumenty dalej zaginione?

Aj waj, już widzicie, dlaczego kataster w Polsce nie wejdzie, a Pedofile i Szmacownicy będą straszyć w Radiu Maryja, że po dupie dostaliby najbiedniejsi. Nie, najbiedniejsi po dupie by nie dostali wcale, bo kataster nie objąłby pierwszej nieruchomości.

Data: 2019-06-27 16:08:14
Autor: Zenek Kapelinder
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
Poniewaz inteligencja nie jest twoja pizdziak najmocniejsza strona to nie zamierzam ci nic tlumaczyc. Ale moge poinformowac i objasnic. W interesach nie liczy sie ile sie placi a ile zarabia. Fersztejen?

Data: 2019-06-28 11:28:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Poniewaz inteligencja nie jest twoja pizdziak najmocniejsza strona to nie zamierzam ci nic tlumaczyc. Ale moge poinformowac i objasnic. W interesach nie liczy sie ile sie placi a ile zarabia. Fersztejen?

tak jest darmowy robolu
morawiecki ukradł i zarobił - jest gość
ty tyrasz i wuja z tego masz

patrz i ucz się od cwaniaków to przestaniesz być menelem :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-27 17:11:57
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

A wyjaśniło się, w jaki sposób Mateusz Krzywousty wszedł w posiadanie ziemi wartej kilkadziesiąt milionów złotych? Czy dokumenty dalej zaginione?

wyjaśniło się że ze znajomym mają więcej działek na słupy

a pisowskie grupowe przydupasy dalej tyrają za free :DDD

Data: 2019-06-27 08:05:08
Autor: Jacek Bialy
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
   -- - Krzywousty jest premierem drugi rok.

Co ty powiesz?  A ja myślałem, że on jest skośnooki..  :-DDD

Data: 2019-06-27 21:37:56
Autor: Jacek Bialy
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
   -- - Ale oczywiście po dupie dostałby wtedy Rydzyk, (...)

Ty o Rydzyka się nie troszcz, bo takich jak on będzie na ten podatek stać. Lecz emeryt żyjący dzisiaj w Danzig lub Breslau może nawet nie wiedzieć, że jego poniemieckie mieszkanie warte jest na przykład bańkę, albo nawet i dwie.. - ale owszem, może o tym się dowiedzieć, gdy lokalny gauleiter nałoży mu ze dwa albo i trzy procent katastru.
A potem przyjedzie 'dobry wujo' z RFN, który mu te kilkadziesiąt tauzenów rocznie wyłoży, za przepisanie hipoteki. Oczywiście nie jego własnym wnukom, tylko tym niemieckim (polskie banki już się specjalizują w pośrednictwie tego rodzaju transakcji).

Pozdrowienia!
JB

Data: 2019-06-27 21:55:12
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 1:37:57 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

I ten biedny emeryt ma tych mieszkań kilka? Ale wam natłukli do pustego łba propagandę w radiu siejącym nienawiść, towarzyszu!

Data: 2019-06-27 22:08:03
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - I ten biedny emeryt ma tych mieszkań kilka? A po co kilka?  Łatwiej z jednego wydziedziczyć niż z kilku.
I teraz pomyśl - człowiek odda mieszkanie szwabowi, a jego dzieci będą złe na siebie, że na folksdojczy głosowały. I nie tylko na siebie, bo dawnych agitatorów też poznają...

JB

                        Ale wam natłukli do pustego łba propagandę w radiu siejącym nienawiść, towarzyszu!

Data: 2019-06-28 00:43:55
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 2:08:04 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

I teraz pomyśl - człowiek odda mieszkanie szwabowi, a jego dzieci będą złe na siebie, że na folksdojczy głosowały. I nie tylko na siebie, bo dawnych agitatorów też poznają...

Jak otwieracie szafę, tam w środku też siedzi Niemiec, towarzyszu? Co na to lekarz?

Data: 2019-06-28 00:52:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 09:43:56 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Jak otwieracie szafę, tam w środku też siedzi Niemiec, towarzyszu? Co na to lekarz?

Żeby tylko siedział. On ziemię skupuje https://www.farmer.pl/prawo/przepisy-i-regulacje/blisko-800-ha-gruntow-rolnych-sprzedanych-cudzoziemcom-w-2018-r,86709.html
https://www.topagrar.pl/articles/aktualnosci/ile-polskiej-ziemi-kupili-obcokrajowcy/

i śmieci sprzedaje!

https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/odpadow-importowanych-do-polski-przybywa,947872.html

Słuszna linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-06-28 04:19:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ano nie da się ukryć, że słuszną.  Najpierw musimy wyrownać standarty, poziomy życia, a dopiero potem liberalizować przepisy i otwierać się na swobodne relacje międzyregionalne.  Inaczej będzie to zawsze relacja bata z końskim zadem..

JB

Data: 2019-06-28 04:21:56
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 8:19:10 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Standardy, jak już. No i PiS przecież równa standardy, do tych radzieckich!

Buahahaha!

Data: 2019-06-28 04:22:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 13:19:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Jak widać ziemię orną sprzedawać i śmieci kupować możemy już teraz. Na te relacje regionalne już dawno nie byliśmy tak otwarci jak za PiS.

--
Bruno

Data: 2019-06-28 04:36:11
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dlaczego Niemiec?  W szafach to u nas Żydzi się chowali przed Niemcami.
A teraz zaczną chować się folksdojcze - zgadnij przed kim?

JB

Data: 2019-06-27 22:03:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 06:37:57 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

ale owszem, może o tym się dowiedzieć, gdy lokalny gauleiter nałoży mu ze dwa albo i trzy procent katastru.

A to już przesada. W takiej Irlandii kataster jest, z tego co czytałem -
na poziomie 0.19%. U nas pewnie nie pozwolą sobie ze względu na obawę przed
zlinczowaniem. Zaczną od jakiegoś 0.1% i zaczną powoli podwyższać, aż po jakichś 50 latach urośnie do 1%, a po 100 latach do tych 2-3% - takie gotowanie
żaby.

Data: 2019-06-27 23:05:29
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- --

Prawie tyle, co ja rocznie płacę za mieszkanie i grunt - żadna tragedia.

   -- -  U nas pewnie nie pozwolą sobie ze względu na obawę przed
zlinczowaniem.

Aa...  - to proszę pana zależy od socjotechniki rządzenia, bo na lincz w tym kraju, to już nie jeden sobie zasłużył..

  -- - Zaczną od jakiegoś 0.1% i zaczną powoli podwyższać, aż po
jakichś 50 latach urośnie do 1%, a po 100 latach do tych 2-3% - takie gotowanie
żaby.
-- -- -- -- --

To już zależy od tego, kto wygra wybory i taki kataster pozwoli samorządom wprowadzać. Bo ja tu wcale nie mówię, że to Platforma chce taki podatek w całej Polsce wprowadzić... Platforma chce więcej wolności dla polskich samorządów. A jeśli jednocześnie UE popiera podatek katastralny, to przecież taki polski gauleiter na Ziemiach Zachodnich nie będzie się opierał temu, żeby te polskie żaby w końcu ugotować (jeśli tylko będzie miał kompetencje).

JB

Data: 2019-06-27 23:29:24
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- --

A jeszcze się tak zapytam po ogólno-ludzku:  Po co nam tutaj Niemcy dzisiaj?  Przecież to już nie są tacy Niemcy, jakich Kazimierz Wielki w Polsce osiedlał. Dzisiejszych Niemców jest coraz mniej, przed muzułmanami będą uciekać do dawnego enerdówka i kto wie, czy ruskich tam kiedyś nie sprowadzą. Brakuje jeszcze tego, żeby nas tutaj zaczęli wciągać w swoje kłopoty.

JB

Data: 2019-06-28 08:28:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 08:29:25 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
A jeśli jednocześnie UE popiera podatek katastralny, to przecież taki polski gauleiter na Ziemiach Zachodnich nie będzie się opierał temu, żeby te polskie żaby w końcu ugotować (jeśli tylko będzie miał kompetencje).

I bez katastru buduje się we Wrocławiu kupę nowych mieszkań. Dla wyludniających
się Polaków? Chyba nie tylko, bo by deweloperzy poszli z torbami. Czyli przede
wszystkim dla wprowadzających się Niemców i Ukraińców.

Data: 2019-06-28 08:33:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 17:30:54 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Jarosław S. pseudonim "Masa" pisze w swoich książkach, że mafia przerzuciła się na deweloperkę:)

No to tak jak Yakuza w kraju kwitnącej wiśni. Przynajmniej zajęli się czymś
pożytecznym zamiast strzelanin. Kto im zabroni z tego niezłe ciaczki wyciągać?

Data: 2019-06-28 08:35:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 17:33:40 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

No to tak jak Yakuza w kraju kwitnącej wiśni. Przynajmniej zajęli się czymś
pożytecznym zamiast strzelanin. Kto im zabroni z tego niezłe ciaczki wyciągać?

PS. Wrocław po WWII jest jak rzeszoto, dużo pustego placu stoi do zabudowy
w całym mieście.

Data: 2019-06-28 18:07:21
Autor: u2
W dniu 28.06.2019 o 17:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Wrocław po WWII jest jak rzeszoto, dużo pustego placu stoi do zabudowy
w całym mieście.

może jakieś synagogi tam stały ?:)

--
I love love

Data: 2019-06-28 20:37:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Głodnemu chleb na myśli? :-DD

Data: 2019-06-29 08:39:32
Autor: u2
W dniu 29.06.2019 o 05:37, Jacek Bialy pisze:
PS. Wrocław po WWII jest jak rzeszoto, dużo pustego placu stoi do zabudowy
w całym mieście.

    -- - może jakieś synagogi tam stały ?:)

Głodnemu chleb na myśli?

ano:))))))))))))))))))))))

https://www.forbes.pl/wiadomosci/kadisz-za-milion-dolarow/wyyhzrl

Kadisz za milion dolarów

Skomentuj 0

18 lis 13 15:47
Moglibyśmy wziąć odszkodowania za różne rzeczy, które się mieszczą na cmentarzach. Zapłaciliby, ale my nie wiemy, czy nam za to wolno wziąć pieniądze - zastanawiał się dyrektor polskiej gminy żydowskiej. Wzięli. ,,Forbes" ujawnia kulisy obrotu tym majątkiem

[...]
--
I love love

Data: 2019-06-29 03:45:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 08:39:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

Moglibyśmy wziąć odszkodowania za różne rzeczy, które się mieszczą na cmentarzach. Zapłaciliby, ale my nie wiemy, czy nam za to wolno wziąć pieniądze - zastanawiał się dyrektor polskiej gminy żydowskiej. Wzięli. ,,Forbes" ujawnia kulisy obrotu tym majątkiem

Od razu kojarzy mi się ta postać:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Szenicer
Polski Żyd, który protestuje przeciwko wyciąganiu łap po majątek pożydowski
przez pazernych konwersów.

Data: 2019-06-27 08:36:14
Autor: Bytomir Szimoza
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
użytkownik Jacek Bialy napisał:
Ludzie gadają

OT jako cd. dyskusji o kitajach w innym wątku, macie do przemyślenia
żebyście nie błądzili:
https://mobile.twitter.com/RealSaavedra/status/1144076986010107905

Data: 2019-06-27 09:00:08
Autor: Jacek Bialy
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
użytkownik Jacek Bialy napisał:
Ludzie gadają
OT jako cd. dyskusji o kitajach w innym wątku, macie do przemyślenia
-- -- -- -- -- -- -- -

Wy towarzyszu Gamoń  znowu śpicie na zebraniu?!

Data: 2019-06-28 18:55:50
Autor: Yogi
Dnia Thu, 27 Jun 2019 01:09:04 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

Kolejny idiota objawiony!  Pis produkuje was z jakiejś sztancy czy sami się
klonujecie?

Data: 2019-06-28 20:30:11
Autor: Jacek Bialy
Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową
           -- - Kolejny idiota objawiony!  Pis produkuje was z jakiejś sztancy czy sami się klonujecie?

Wracaj do rezerwatu głupi misiu, bo ci ktoś tutaj ucho odstrzeli :-DD

JB

Euro-kataster, czyli jak folksdojcze chcą nam urządzić Polskę dzielnicową