Euro-morda szczeka na Orbana

Data: 2012-01-02 17:35:48
Autor: rAzor
Euro-morda szczeka na Orbana
A najgłośniej drze ryja zzieleniały żyd-komunista Cohn Bendhit, wielki przyjaciel Michnika. Szmaciarz od terrorystycznego uciszania poucza - czujecie? - to bydlę poucza Orbana czym jest demokracja! Tak jak myślałem - rozpoczęła sie kampania niszczenia węgierskiej demokracji wyzwolonej demokratycznymi metodami od komunistycznych oszustów, za pomocą "unijnej pięsci miłości".

Tak przy okazji - wspomniałem sobie jak to Węgry za rządów komuchów Gyurcsany'ego były prezentowane w GWnie jako tygrys Europy, jak to redachtory stawiali za wzór, przymierzali statystyki, porównywali i zagryzali paluchy i kręcili nerwowo pejsy w napięciu - dogonimy? Gonimy? Przegonimy?
I co? Oszukali? Takich porządnych fachowców. A poszli na Negev kozy pasać!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH"

Data: 2012-01-02 17:39:10
Autor: u2
Euro-morda szczeka na Orbana
W dniu 2012-01-02 17:35, rAzor pisze:
A najg³o¶niej drze ryja zzielenia³y ¿yd-komunista Cohn Bendhit, wielki
przyjaciel Michnika. Szmaciarz od terrorystycznego uciszania poucza -
czujecie? - to bydlê poucza Orbana czym jest demokracja!

Oj tam, znowu spory zydkow z zydkami ;)

Data: 2012-01-02 17:48:43
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-02 17:35, rAzor pisze:
A najgłośniej drze ryja zzieleniały żyd-komunista Cohn Bendhit, wielki
przyjaciel Michnika. Szmaciarz od terrorystycznego uciszania poucza -
czujecie? - to bydlÄ™ poucza Orbana czym jest demokracja!

Oj tam, znowu spory zydkow z zydkami ;)

To znaczy kogo z kim?

Data: 2012-01-02 17:54:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdsn5b$ogf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Nie rozumiesz pisanego?
Przecież napisał: "spory zydkow z zydkami".

Data: 2012-01-02 18:01:39
Autor: rAzor

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Załóż sobie kaganiec Idzikowski.

Przecież napisał: "spory zydkow z zydkami".

A ja pytam "kogo z kim".

Data: 2012-01-02 18:10:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Ciężki twój stan: "zydkow z zydkami".

Data: 2012-01-02 18:27:36
Autor: u2
W dniu 2012-01-02 17:48, rAzor pisze:
Oj tam, znowu spory zydkow z zydkami ;)

To znaczy kogo z kim?

Orban Zyd, ale i Bendit Zyd. Z tym ze o roznych politycznych orientacjach.

Data: 2012-01-02 19:50:00
Autor: u2
Euro-morda szczeka na Orbana
W dniu 2012-01-02 18:40, rAzor pisze:
Orban Zyd,

Po czym pozna³e¶?

Po nazwisku.

Data: 2012-01-02 19:54:29
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-02 18:40, rAzor pisze:
Orban Zyd,

Po czym poznałeś?

Po nazwisku.

Aha. Nawet jak na żyda, to niezły kombinator. Żeby tak innym żydom na złość robić?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2012-01-02 20:10:00
Autor: u2
Euro-morda szczeka na Orbana
W dniu 2012-01-02 19:54, rAzor pisze:
Po nazwisku.

Aha. Nawet jak na ¿yda, to niez³y kombinator. ¯eby tak innym ¿ydom na
z³o¶æ robiæ?

Moze Zyd - patriota jak Kaczynski ?

Data: 2012-01-02 20:14:21
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2012-01-02 19:54, rAzor pisze:
Po nazwisku.

Aha. Nawet jak na żyda, to niezły kombinator. Żeby tak innym żydom na
złość robić?

Moze Zyd - patriota jak Kaczynski ?

Może. :-)
Mnie się podoba, nie tylko dlatego, że nie wygląda. ;-)

Data: 2012-01-03 05:18:42
Autor: stevep
Euro-morda szczeka na Orbana
Dnia 02-01-2012 o 19:54:29 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - u2 napisa³:
[...]

Dupikowski ty aluzju nie pania³? Orban jak Urban, no nie udawaj z twoim  psim wêchem zamiast intelektu to nierealne.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-03 05:16:43
Autor: stevep
Euro-morda szczeka na Orbana
Dnia 02-01-2012 o 18:40:34 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2012-01-02 17:48, rAzor pisze:
Oj tam, znowu spory zydkow z zydkami ;)

To znaczy kogo z kim?

Orban Zyd,

Po czym pozna³e¶?

Niech ci powie na ucho Dupikowski jak zagl±da³ w rozporek.

Data: 2012-01-03 05:15:51
Autor: stevep
Euro-morda szczeka na Orbana
Dnia 02-01-2012 o 18:27:36 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2012-01-02 17:48, rAzor pisze:
Oj tam, znowu spory zydkow z zydkami ;)

To znaczy kogo z kim?

Orban Zyd, ale i Bendit Zyd. Z tym ze o roznych politycznych  orientacjach.

O qrde to wybraniec PiS-u to ¯yd, koniec ¶wiata.

Data: 2012-01-03 05:14:26
Autor: stevep
Euro-morda szczeka na Orbana
Dnia 02-01-2012 o 17:48:43 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - u2 napisa³:
[...]

Co siê Dupikowski pytasz jak idiota idioty?

Data: 2012-01-03 10:06:29
Autor: razor
Euro-morda szczeka na Orbana
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> przyjaciel Michnika. Szmaciarz od terrorystycznego uciszania poucza -
> czujecie? - to bydlê poucza Orbana czym jest demokracja!

Powiedz jak to jest, ¿e zaczyna ujadaæ rAzor, a zaraz za nim  ty. Jecie z
jednej michy czy ¶pijcie w jednej budzie?>

Data: 2012-01-03 05:13:17
Autor: stevep
Euro-morda szczeka na Orbana
Dnia 02-01-2012 o 17:35:48 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

A najg³o¶niej drze ryja zzielenia³y ¿yd-komunista Cohn Bendhit, wielki  przyjaciel Michnika. Szmaciarz od terrorystycznego uciszania poucza -  czujecie? - to bydlê poucza Orbana czym jest demokracja! Tak jak  my¶la³em - rozpoczê³a sie kampania niszczenia wêgierskiej demokracji  wyzwolonej demokratycznymi metodami od komunistycznych oszustów, za  pomoc± "unijnej piêsci mi³o¶ci".

Tak przy okazji - wspomnia³em sobie jak to Wêgry za rz±dów komuchów  Gyurcsany'ego by³y prezentowane w GWnie jako tygrys Europy, jak to  redachtory stawiali za wzór, przymierzali statystyki, porównywali i  zagryzali paluchy i krêcili nerwowo pejsy w napiêciu - dogonimy? Gonimy?  Przegonimy?
I co? Oszukali? Takich porz±dnych fachowców. A poszli na Negev kozy  pasaæ!

Dupikowski, narazie powinno siê tylko modliæ do Orbana, ale co bêdzie jak  popadnie w nie³askê u prezia podobnie jak Kurski?

Data: 2012-01-03 10:05:17
Autor: razor
[...]

Co tam du¿o mówiæ, Jaros³aw Kaczyñski to jak Jonasz. Bredzi³ co¶ o
na¶ladowaniu Orbana w Wawrzawie no i proszê. Jeszcze trochê, a Orban bêdzie
wo¿ony na taczce. Okaza³o siê, ¿e to rasowy komuch. Tak jak ty. Tylko
podszywacie siê pod owieczki. --

Euro-morda szczeka na Orbana