Euro2012 - Krakow i Chorzow out

Data: 2009-05-13 11:08:25
Autor: Cavek
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Obradujący od wtorku w Bukareszcie Komitet Wykonawczy UEFA ogłosił dzisiaj na zwołanej konferencji prasowej miasta, w których odbędzie się Euro 2012. W Polsce mecze rozgrywane będą w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu.

Data: 2009-05-13 11:14:31
Autor: bodyn
Cavek pisze:
[...]
Mozna podziekowac swoloczy ktora zarzadza krakowem. banda nieudacznikow i tyle.

Data: 2009-05-13 11:10:09
Autor: tees

Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:gue2mh$73o$1inews.gazeta.pl...

Mozna podziekowac swoloczy ktora zarzadza krakowem. banda nieudacznikow i tyle.

A mnie to akurat dynda ;) Najważniejsze, żeby stadion nam skończyli budować.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 11:17:14
Autor: bodyn
tees pisze:
[...]

Dynda jak dynda. Ale promocja miasta duza. Ostatnia w takich rzeczach Krakow przegrywa wszystko bo mysli ze "jemu sie nalezy"

Data: 2009-05-13 11:54:03
Autor: Fidelio
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:gue2rj$73o$2inews.gazeta.pl...
tees pisze:
[...]

Do Krakowa turyści i tak przyjadą, nic nie straci.

Data: 2009-05-13 21:27:14
Autor: Koriat
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gue2pi$e3i$1news.onet.pl...

[...]

To nie tak. Oczywiście - stadion to podstawa dla rozwoju klubu. Ale wiesz dobrze, że te mistrzostwa byłyby cholernie ważne dla miasta. Cudów nie ma. Kołderka jest krótka. Z mety odpadnie nam finansowanie z budżetu różnych inwestycji infrastrukturalnych. Sam się zastanawiam czy jest jeszcze szansa na budowę dworca PKP, czy zrobią coś z dojazdem na lotnisko, etc. Jedyne co zostanie (z rzeczy ważnych dla mieszkańców) to A4 z miasta na wschód, no i może obwodnicę dokończą. Może, ale wcale bym się nie zdziwił, gdybyśmy zauważyli wygaszanie inwestycji centralnych u nas.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-13 22:23:41
Autor: tees
Koriat pisze:

To nie tak. Oczywiście - stadion to podstawa dla rozwoju klubu. Ale wiesz dobrze, że te mistrzostwa byłyby cholernie ważne dla miasta.

Pewnie, że tak - ale że to grupa piłkarska, to starałem się przynajmniej skupiać na piłce ;)
A co do wstrzymania finansowania centralnego - nie pierwszy to raz i nie ostatni - jak mówi przysłowie - nie od razu Kraków zbudowali ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-14 21:53:52
Autor: Koriat
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gufa86$6r9$1news.onet.pl...
Koriat pisze:

[...]

No tak, ale była nadzieja, że przynajmniej parę rzeczy zrobią w ściśle określonej przyszłości.

Data: 2009-05-15 10:24:37
Autor: tees

Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:guhjvo$q41$1node1.news.atman.pl...

No tak, ale była nadzieja, że przynajmniej parę rzeczy zrobią w ściśle określonej przyszłości.

Patrząc na to jak im idzie budowanie autostrad, dworców i dróg szybkiego ruchu to jakoś zaczynam w to wątpić :)
Najbardziej rozwaliło mnie info, że w Warszawie nie będzie nowego dworca - ale za to stary Centralny zostanie gruntownie wymyty i wysprzątany ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-15 16:13:24
Autor: CGC
Dnia Fri, 15 May 2009 10:24:37 +0200, tees napisał(a):

[...]

Ciekawe jak to zrobią. Ponoć pierwsze podejście do mycia Centralnego już
było -- jakaś specjalistyczna firma, która czyści zawodowo hale
produkcyjne, kominy, ciężki sprzęt itd. Podobno po dniu mycia próbnego
podziękowali. Tam na oko trzeba by skuć tynk i położyć go na nowo. Jak przy przebudowie
szpitala. Samo mycie raczej nie wystarczy. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-15 17:16:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:

Tam na oko trzeba by skuć tynk i położyć go na nowo.

Nie przyglądałem się dokładnie - to tam gdzieś jest jakiś tynk?
Mowa o wnętrzu dworca czy na zewnątrz też?

Data: 2009-05-15 19:22:52
Autor: CGC
Dnia Fri, 15 May 2009 17:16:20 +0200, Cavallino napisał(a):

Tam na oko trzeba by skuć tynk i położyć go na nowo.

Nie przyglądałem się dokładnie - to tam gdzieś jest jakiś tynk?
Mowa o wnętrzu dworca czy na zewnątrz też?

Wnętrzu raczej. Zakładam, że pod tym syfem na ścianach jest jakiś tynk. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-15 19:48:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:q5vl21ob8bsd.z89ny5nm8tp7$.dlg40tude.net...
[...]

W sumie może być, ale od kiedy pamiętam to tam zawsze widziałem tylko syf.
Niemniej wydaje mi się że tam są jakieś płyty kamienne, a nie tynk.

Data: 2009-05-15 22:07:24
Autor: tees
Cavallino pisze:

W sumie może być, ale od kiedy pamiętam to tam zawsze widziałem tylko syf.
Niemniej wydaje mi się że tam są jakieś płyty kamienne, a nie tynk.

Imho to się nie ma co zastanawiać, czy tynk, czy płyta. Sam fakt, że miał być nowy - a będzie ... sprzątany - to jak rodem z Barei...
Mogą jeszcze przywieźć zielone drzewka i wsadzić w ziemię, jak na Alternatywach 4...

pzdrw
tees

Data: 2009-05-15 22:44:57
Autor: castrol
tees pisze:

[...]

Ale tutaj akurat PKP daje dupy. Miasto nawet jakby chcialo (a chcialo), to nie moze nic z tym zrobic.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 10:27:58
Autor: Robert Gosik
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Ale tutaj akurat PKP daje dupy. Miasto nawet jakby chcialo (a chcialo), to nie moze nic z tym zrobic.

To nie takie proste.
Nikt nie zbuduje na tym miejscu samego, nowego dworca. Bylaby to nieplacalne.
Kierunek w ktory ida plany to budowa dworca z wysokim budynkiem ponad nim.
Jednak takie plany nie maja szans realizacji do 2012.

Dlatego zostalo "picowanie".

Data: 2009-05-16 12:05:26
Autor: Michal Jankowski
"Robert Gosik" <robert.gosik@usuntoaster.pl> writes:

Kierunek w ktory ida plany to budowa dworca z wysokim budynkiem ponad nim.
Jednak takie plany nie maja szans realizacji do 2012.

Mam nadzieję, że nigdy. Pokaż mi w Europie milionowe miasto z dworcem
głównym w piwnicy wieżowca.

  MJ

Data: 2009-05-16 12:45:23
Autor: Robert Gosik
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Mam nadzieję, że nigdy. Pokaż mi w Europie milionowe miasto z dworcem
głównym w piwnicy wieżowca.

wyobrazasza sobie wieżowiec wielkosci sasiedniego Mariotu?

Data: 2009-05-16 13:39:53
Autor: Michal Jankowski
[...]

I can imagine quite a bit, tylko co to ma do rzeczy?

  MJ

Data: 2009-05-16 15:14:19
Autor: Robert Gosik

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjz8wkxi8dy.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Tyle ze moze to byc budynek wysokosci np berlinskiego dworca glownego, jak i japonskich wysokosciowcow.
W tym miejscu wysokosc nie gra roli ze wzgledu na otoczenie.
Jedno jest nieomal pewne, ze klasyczny dwarzec z podstawowa galeria uslugowo-handlowa to nie bedzie, glownie ze wzgledu na stan finansow PKP.

Data: 2009-05-16 12:25:53
Autor: castrol
Robert Gosik pisze:

To nie takie proste.
Nikt nie zbuduje na tym miejscu samego, nowego dworca. Bylaby to nieplacalne.

Popatrz. Zlote Tarasy byly zainteresowane modernizacja dworca. PKP to nie zainteresowalo.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 13:00:19
Autor: Robert Gosik
[...]

Altruistycznie chcieli kolei wybudowac nowy dworzec?
Jaki ten swiat piekny ;-)

Data: 2009-05-16 13:38:42
Autor: castrol
Robert Gosik pisze:

Altruistycznie chcieli kolei wybudowac nowy dworzec?
Jaki ten swiat piekny ;-)

Zalezalo im, ze wzgledu na sasiedztwo. Wiadomo, ze dworzec w jakis sposob szpeci im cale centrum handlowe. I pewnie jakos chcieli partycypowac w kosztach - przeciez jak to mialo wygladac to wiedza tylko strony zainteresowane :) Wiem, ze takie rozmowy byly prowadzone, ale PKP nie bylo zainteresowane, stwierdzajac, ze sami sobie poradza.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 16:11:59
Autor: CGC
Dnia Sat, 16 May 2009 13:00:19 +0200, Robert Gosik napisał(a):

[...]

Oczywiście, że nie. Ale PKP jest jak wyjątkowo głupi pies ogrodnika. Ani
nie skorzysta samo, ani nie da innemu, ani nie pójdzie na żaden deal
pośredni. We Wrocku było wiele podobnych podchodów, kończyło się zawsze na
veto ze strony PKP. Ta spółka jest niereformowalna. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-13 11:21:29
Autor: yamma
bodyn wrote:
Cavek pisze:
[...]

Podziękuj raczej waszej kibolii. Z tych 6 miast byliście najbardziej ryzykownym miastem pod tym względem.
yamma

Data: 2009-05-13 11:33:54
Autor: bodyn
yamma pisze:
bodyn wrote:
Cavek pisze:
[...]

Mysle , ze jednak nasz mareting ktory dostaje od wroclawia pdo tym wzgledem becki systematycznie.
A duz aliczba przyjezdnych kiboli jest wieksza i tak

Data: 2009-05-13 11:36:29
Autor: tees
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:gue3qr$bdf$1inews.gazeta.pl...
nasz mareting

he he he - dobre, dobre :)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 11:41:00
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 11:21:29 +0200, yamma napisał(a):

Podziękuj raczej waszej kibolii. Z tych 6 miast byliście najbardziej ryzykownym miastem pod tym względem.

Jest takie powiedzenie - jak sie nie ma nic sensownego do powiedzenia, to
lepiej milczec niz oglaszac to wszem i wobec.
Kolejny raz odowadniasz ze tego nie znasz.
A co do kibolii to pomine to milczeniem bo to z dupy argument, zwlaszcza ze
to twoja kibolia ostatnio w swiecie bardziej znana byla, vide Wilno. Wiec
nie przekrzykuj sie na kibolie bo jedni drugich warci, i mam tu na mysli tez
obie strony Blon. --
Mark

Data: 2009-05-13 12:22:58
Autor: yamma
Mark wrote:
[...]

Chcesz powiedzieć, że kibice Cracovii i Wisły to aniołeczki i kochają się między sobą i w ogóle nikt nikomu kosy pod żebro nigdy nie wsadził? Wasza Święta Wojna jest faktem a nie wymysłem mediów. IMO Kraków od początku nie miał zbyt dużych szans, bo w momencie wybrania Polski wszyscy jeszcze mieli w pamięcie to co się działo po śmierci JPII.

A co do kibolii to pomine to milczeniem bo to z dupy argument,

Znajdź inny. Lotnisko jest, dobre połaczenie kolejowe jest, baza hotelowa chyba też niczego sobie, stadion się buduje.

zwlaszcza ze to twoja kibolia ostatnio w swiecie bardziej znana byla,
vide Wilno.

Warszawa się ostała z innych względów i podawanie przykładu mojego miasta jest kompletnie chybione.
yamma

Data: 2009-05-13 14:14:21
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 12:22:58 +0200, yamma napisał(a):

Mark wrote:
[...]

Gratuluje. jestes mistrzem w wyciaganiu idiotycznych wnioskow.
Nie, nie chce tego powiedziec. Chce  powiedziec ze sprawy kibicowskie to
jedno z najmniej istotnych aspektow przy doborze miast.

IMO Kraków od początku nie miał zbyt dużych szans, bo w momencie wybrania Polski wszyscy jeszcze mieli w pamięcie to co się działo po śmierci JPII.

Wez bo cie zabije smiechem. Nikt, oprocz mediow i nawiedzonych, nie bral na
powaznie szopki jaka sie dziala po smierci JPII, i w kryteriach
biznesowo-politycznych wlaczanie tutaj JPII jest smieszne.

Znajdź inny. Lotnisko jest, dobre połaczenie kolejowe jest, baza hotelowa chyba też niczego sobie, stadion się buduje.

...i to wlasnie w tych kategoriach Krakow zostal oceniony gorzej od innych.
Pomysl, to nie boli.
 --
Mark

Data: 2009-05-13 14:39:16
Autor: tees

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1sayo2cv1mhwx$.dlgsmok.wot...

Wez bo cie zabije smiechem. Nikt, oprocz mediow i nawiedzonych, nie bral na
powaznie szopki jaka sie dziala po smierci JPII, i w kryteriach
biznesowo-politycznych wlaczanie tutaj JPII jest smieszne.

Ja bym tego raczej nie nazywał  szopką, bo co by nie mówić sam fakt zawieszenia broni przez "kumatych" - biorąc pod uwagę skalę nienawiści - był dla mnie czymś w rodzaju małego cudu. Z tego co obserwowałem - to u innych ludzi wrażenia były podobne.

Oczywiście jasne było  dla każdego normalnie myślącego że to tylko chwilowa sytuacja - ale tak czy inaczej - predko cos takiego sie nie powtorzy a wspomnienia zostaną na długo.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 15:40:55
Autor: ISS
[...]

-- -- -

Byl to po prostu maly teatrzyk - zenada z pseudokibolami w roli glownej, ktorzy wykorzystujac fale uniesienia z powodu smierci papieza postanowili odstawic marne aktorstwo i probowac wzbudzic u innych podziw dla swej - ak naprawde - zaklamanej postawy. Proroctwo tu niepotrzebne.
Tego typu nieskomplikowanych ludzi tak naprawde nic nie rusza poza pozniejsza okazja do pierwszej zadymy, to ich rytm zycia.

ISS

Data: 2009-05-13 16:36:21
Autor: Robert Gosik
[...]

Piszesz o nieskomplikowanych ludziach, sam wykazujac sie nieskomplikowanym mysleniem.
Co jest zlego w _nawet krotkiej_ chwili uniesienia po smierci papieza?
Czy kazda chwila uniesienia cechuje sie marnym aktorstwem czy jednak ma, chocby przejsciowe, podloze emocjonalne?
Czy naprawde wierzysz ze motywem glownym tej "akcji" bylo cyniczne wzbudzenie podziwu dla siebie?

Data: 2009-05-13 19:36:08
Autor: ISS
[...]
-- -- -- -

Problem nie jest skomplikowany, zanim nastepnym razem odpiszesz - pomysl, nawet nie trzeba sie dlugo zastanawiac bo jest to podane jaskrawo na talerzu.
W co tu wierzyc jak sam zamysl "zbratania sie" byl wystarczajaco zaklamany. Dla mnie emocje zwiazane ze smiercia papieza dotknely w tym przypadku zbyt cienkiej tafli lodu, z gory wiadomo bylo, ze cudu nie bedzie, wiec teatr na stadionie z udzialem chuliganow z obu druzyn to byla obrzydliwa farsa.

ISS

Data: 2009-05-13 21:42:56
Autor: Robert Gosik
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Problem nie jest skomplikowany, zanim nastepnym razem odpiszesz - pomysl, nawet nie trzeba sie dlugo zastanawiac bo jest to podane jaskrawo na talerzu.

Co podajesz jaskrawo na talerzu?

W co tu wierzyc jak sam zamysl "zbratania sie" byl wystarczajaco zaklamany.

A co powiesz na wspolnie spedzane swieta zolnierzy przeciwnych stron w czsie pierwszej wojny swiatowej?
Bylo podobnie zaklamne? W koncu krotko po tym mordowali sie na nowo.

[...]

Jesli farsa to podobna do tysiaca w tym czasie w Polsce. Poczynajac od zniczy na ulicach, konczac na "spontanicznych pielgrzymkach" na pogrzeb.

Czy krakowscy chuligani wydali jakies oswiadczenie w sprawie pokoju na wieki?

Data: 2009-05-14 00:37:20
Autor: Danpe
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
On Wed, 13 May 2009 21:42:56 +0200, "Robert Gosik"
<robert.gosik@usuntoaster.pl> wrote:

Czy krakowscy chuligani wydali jakies oswiadczenie w sprawie pokoju na wieki?

Przeciez juz w drodze na msze w autobusie dalo sie slyszec ze w drodze
powrotnej to juz beda kroic te szaliki Wisly co je ludzie na sobie
maja, ja nie wiem jakim trzeba bylo byc skonczonym niezorientowanym
idiota, zeby wierzyc w to cale "pojednanie". Znow musimy ten glupi temat walkowac?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-13 20:08:18
Autor: Przemek Budzyński
Robert Gosik <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisał(a):
Co jest zlego w _nawet krotkiej_ chwili uniesienia po smierci papieza?

to, że była kiepsko zagrana.

Czy kazda chwila uniesienia cechuje sie marnym aktorstwem czy jednak ma, chocby przejsciowe, podloze emocjonalne?

nie wiem, czy każda. Tę można porównać tylko do oświadczeń Britney Spears n/t dochowania dziewictwa do ślubu, składanych pomiędzy szybkimi numerkami z
panem Timberlakiem....

Data: 2009-05-13 17:25:21
Autor: tees
ISS pisze:

[...]

Pozwolisz, że będę raczej ufał temu co widziałem na własne oczy.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 19:39:53
Autor: ISS
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Pozwolisz, że będę raczej ufał temu co widziałem na własne oczy.

pzdrw
tees
-- -- -- -

jezeli generalizowalem to przepraszam, z pewnoscia nie zaliczam obecnych tu na grupie, inteligentnych ludzi do zadymiarzy i tych marnych aktorow.
Odnioslem tylko wrazenie, ze probuje sie wykorzystac smierc wielkiego czlowieka do jakiegos przedstawienia, gdzie wiadomo bylo, ze Ci sami aktorzy-zadymiarze-wtedy-potulne-baranki stana sie na powrot agresywna dzicza przy najblizszej okazji.

ISS

Data: 2009-05-13 19:48:44
Autor: tees
ISS pisze:
gdzie wiadomo bylo, ze Ci sami aktorzy-zadymiarze-wtedy-potulne-baranki stana sie na powrot agresywna dzicza przy najblizszej okazji.

A czy oni (zadymiarze) mówili kiedykolwiek co innego?
To media wymyśliły sobie jakieś wieczyste pojednanie - czyli coś co nie miało miejsca i na co nigdy nie było szans, a większość Polski to łyknęła. I te same media rzuciły się potem z krzykiem, kiedy "zawieszenie broni" się skończyło.

Gdybyś mieszkał w takim mieście jak Kraków i widział na co dzień co się tu dzieje - to zaręczam Ci, że sam fakt takiego "kilkudniowego pokoju" dałby Ci dużo do myślenia.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 11:37:00
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 11:14:31 +0200, bodyn napisał(a):

Mozna podziekowac swoloczy ktora zarzadza krakowem. banda nieudacznikow i tyle.

Sranie w banie. Jak nie lubie Majchrowskiego, tak tutaj sie go nie czepiam
bo niewiele mial do gadania. Decyzja ze Krakow jest rezerwowym byla deczja
*polityczna* podjeta przez pisdecki rzad, dla przypomnienia powiem ze
pisdeccy przedstawiciele Krakowa, czyli Ziobro i Wasserman *NIE* poparli
kandydatury Krakowa, po prostu nie glosujac.

--
Mark

Data: 2009-05-13 11:43:09
Autor: Cavek
Mark pisze:
[...]

No wiadomo dzisiejsza decyzja to wina PISu. Generalnie całe zło świata to PIS.
Cavek

Data: 2009-05-13 11:47:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "Cavek" <worph@wp.pl> napisał w wiadomości news:

No wiadomo dzisiejsza decyzja to wina PISu. Generalnie całe zło świata to PIS.

Coś w tym jest.
A jak nie całe, to przynajmniej spora część.

Data: 2009-05-13 11:55:17
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 11:43:09 +0200, Cavek napisał(a):

No wiadomo dzisiejsza decyzja to wina PISu. Generalnie całe zło świata to PIS.

"Michel Platini podkreślił, że wszystkie polskie miasta spełniają kryteria
zorganizowania Euro 2012. Decyzja o odrzuceniu Chorzowa i Krakowa była
spowodowana tym, że miasta te już wcześniej znajdowały się na liście
rezerwowych."

Przepraszam, ale ktorej czesci powyzszego uzasadnienia nie rozumiesz?
Platini wyraznie mowi ze podtrzymal wybor polskiego rzadu. A  polskim rzadem
ktory tego dokonal byyl rzad PISu.
Wiec tak, dzisiejsza decyzja to wina PIS.

--
Mark

Data: 2009-05-13 12:29:17
Autor: yamma
Mark wrote:
[...]

Ale obecny rząd w postacie Drzewieckiego już od jakiegoś czasu twierdził, że nie ma już miast rezerwowych i wszystkie są równorzędne. Dla mnie tajemnicą jest dlaczego ostał się Wrocław a nie Kraków. Moja teoria, to kwestie kibicowskie.
yamma

Data: 2009-05-13 14:18:21
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 12:29:17 +0200, yamma napisał(a):

Ale obecny rząd w postacie Drzewieckiego już od jakiegoś czasu twierdził, że nie ma już miast rezerwowych i wszystkie są równorzędne.

LOL, a co niby mial mowic? "Jarus porozdawal karty i tak naprawde nic nie
mozemy zrobic"? Czysta polityka. Szanse byly minimalne, gdyby ktores miast z
trojki dalo ciala mocno. Ale nie dalo. --
Mark

Data: 2009-05-13 21:44:11
Autor: CGC
[...]

Na pewno nie. Raz, że bydło we Wrocku nie jest ani trochę lepsze od
krakowskiego, choć pogłowie zapewne jest mniejsze. Dwa, że takie kryterium
nie byłoby zbyt wiele warte -- korelacja między pogłowiem/brutalnością
bydła lokalnego a zadymami jest wątpliwa, a prędzej spodziewałbym się
odwrotnej (na wyjeździe bydło może się bardziej narowić, niż we własnej
stodole). Bydło jest dziś bardzo mobilne i jak chce zrobić zadymę, to zrobi
ją w dowolnym miejscu, a przebycie kilkuset kilometrów via PKP (która nomen
omen jakość usług ma jak dla bydła właśnie) nie stanowi dla nich żadnego
problemu. No i trzy wreszcie, czemu akurat Wrocław? Najsłabszy spośród wybranych jest
raczej Gdańsk. Leży na wygwizdowie, zewsząd daleko, infrastruktura w lesie. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-13 23:09:28
Autor: yamma
CGC wrote:

No i trzy wreszcie, czemu akurat Wrocław? Najsłabszy spośród
wybranych jest raczej Gdańsk. Leży na wygwizdowie, zewsząd daleko,
infrastruktura w lesie.

Morze. Nie zapominaj, że na Euro będzie kupa oficjeli z UEFA, która będzie chciała sobie pobalangować w malowniczych miejscach.
yamma

Data: 2009-05-13 23:13:41
Autor: tees
yamma pisze:

Morze. Nie zapominaj, że na Euro będzie kupa oficjeli z UEFA, która będzie chciała sobie pobalangować w malowniczych miejscach.

Na pewno będą balangować na plaży - do białego rana :)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-14 09:32:33
Autor: AJK
13-05-2009  o godz. 23:09 yamma napisał:

[...]

Yhy! Goście, którzy służbowo i prywatnie bywaja sobie na plażach
Hiszpanii, Chorwacji, Włoch czy Grecji rzężą żądzą imprezowania w na
malowniczych plażach równie malowniczej Zatoki Gdańskiej. Dobra, jako człowiek łażący po meczach V-ligowo-C-klasowych nie
powinienem się dziwić żadnym perwersjom, ale w coś takiego raczej trudno
mi uwierzyć :-))

--
AJK (I jeszcze te kolejki do smażalni, i "Chinka cziku-cziku-czikulinka"
grana w ramach części artystycznej przez miejscowych Parpli... What a night!)

Data: 2009-05-14 09:53:37
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

No to musisz uwierzyć, bo zapewnienie oficjelom odpowiednich warunków, to jedno z najważniejszych kryteriów. :-) Poza tym Bałtyk, to nie tylko Zatoka Gdańska.
yamma

Data: 2009-05-14 10:01:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Poza tym Bałtyk, to nie tylko Zatoka Gdańska.

A Gdańsk Twoim zdaniem to gdzie leży?

Data: 2009-05-14 09:34:36
Autor: Marek W.
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

>Poza tym Bałtyk, to nie tylko Zatoka Gdańska.

A Gdańsk Twoim zdaniem to gdzie leży?

 Yammie się zapomniało. Przecież nałożysz na nich zakaz opuszczania Gdańska, prawda?

Data: 2009-05-14 13:28:21
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 9:53 yamma napisał:

[...]

:-))

No to musisz uwierzyć, bo zapewnienie oficjelom odpowiednich warunków, to jedno z najważniejszych kryteriów. :-) Poza tym Bałtyk, to nie tylko Zatoka Gdańska.

W konieczność zapewnienia warunków oficjelom to ja wierzę, ale nie
wierzę, że jakikolwiek europejski oficjel, który choć raz był na wyż.wym.
plażach mógłby się korupcyjnie skusić na uroki Brzeźna, Jelitkowa czy
nawet Chałup-Łelkamtu. To tak, jakbyś dziennikarza od mody, znającego
osobiście Alenę Seredovą i Elle Macpherson, usiłował przekupić wdziękami
pani Jadzi, która jest gites kobita, zna wice o Polaku, Rusku i Niemcu
oraz potrafi kręcić zbieżnego młynka obfitym biustem  :-)

--
AJK

Data: 2009-05-14 18:34:57
Autor: Robert Gosik
[...]

:)

Zdarzylo mi sie bywac na roznych plazach Europy, a nawet swiata i zapewniam cie, ze nasze plaze naleza do jednych z najladniejszych.
Mimo to sadze, ze nie ich malowniczosc zdecydowala o sukcesie Gdanska.

Data: 2009-05-14 19:15:58
Autor: castrol
AJK pisze:

W konieczność zapewnienia warunków oficjelom to ja wierzę, ale nie
wierzę, że jakikolwiek europejski oficjel, który choć raz był na wyż.wym.
plażach mógłby się korupcyjnie skusić na uroki Brzeźna, Jelitkowa czy

Pewnie Gdansk to samo morze i czarna dziura. Wiedzialem, ze sie zacznie. Biedne Krakusy, ktorym gul skacze i na kazdym kroku pierdziela jakie to maja wspaniale miasto i w ogole sa the best. Moze czas wyjrzec ze swojego ogrodka po prostu i spojrzec ze cos w Polsce jednak istnieje poza Krakowem :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 21:21:40
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 19:15 castrol napisał:

[...]

No, to akurat spudłowałeś gigantycznie, bo ja od lat zdecydowanie wolę
Gdańsk od Krakowa. Jestem klasycznym, podręcznikowym przykładem
antypatrioty krakowskiego. A co do Euro w Krakowie - możesz sobie
poszukać w archiwum, że od samego początku byłem przeciw. Z powodów nie
ideolo, ale merytorycznych (moim zdaniem :-))
Zresztą w innym poście - masz mój pogląd na "megalomanię regionalną".
Jak to mówił pewien ktoś: "Przeproś i nie rób tego więcej" ;-))

Poza tym nie mówiliśmy o samym Gdańsku, tylko o plażach. A okołogdańskie
plaże znam i tym bardziej bawi mnie ogromnie argument, że ich
atrakcyjnością można przekupić jakiegokolwiek oficjela. --
AJK

Data: 2009-05-14 21:51:21
Autor: castrol
AJK pisze:

No, to akurat spudłowałeś gigantycznie, bo ja od lat zdecydowanie wolę
Gdańsk od Krakowa.

nie, nie spudlowalem. Odpisalem ogolnie, a ze Tobie, to troche przypadkowo ;)

Zresztą w innym poście - masz mój pogląd na "megalomanię regionalną".
Jak to mówił pewien ktoś: "Przeproś i nie rób tego więcej" ;-))

Widzialem i sam Ci nawet odpisywalem ;)

Poza tym nie mówiliśmy o samym Gdańsku, tylko o plażach. A okołogdańskie
plaże znam i tym bardziej bawi mnie ogromnie argument, że ich
atrakcyjnością można przekupić jakiegokolwiek oficjela.

Oczywiscie ze zaden oficjel nie bedzie szedl na plaze, ale kibice juz jak najbardziej :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 19:13:03
Autor: castrol
CGC pisze:

No i trzy wreszcie, czemu akurat Wrocław? Najsłabszy spośród wybranych jest
raczej Gdańsk. Leży na wygwizdowie, zewsząd daleko, infrastruktura w lesie.

Gdansk lezy na wygwizdowie? A moze to Krakow np? Infrastruktura w lesie? Moze rozwiniesz swoje zlote mysli?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 21:33:52
Autor: CGC
Dnia Thu, 14 May 2009 19:13:03 +0200, castrol napisał(a):

[...]

Byliśmy już raz w tej rzece. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-14 21:52:58
Autor: castrol
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
CGC pisze:

Byliśmy już raz w tej rzece.

No bylismy. Po prostu draznia mnie idiotyczne posty z ktorych wynika, ze takie Euro to powinno byc organizowane tylko w regionie jakims katowicko-krakowskim bo tam jest najwiecej ludzi.

Euro to sprawa ogolnonarodowa i logiczne jest ze rozmieszczenie miast musi miej wiecej zadowolic kazdego. Stad miej wiecej taki podzial a nie inny.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 22:10:24
Autor: CGC
Dnia Thu, 14 May 2009 21:52:58 +0200, castrol napisał(a):

[...]

To byłoby logiczne gdyby o rozmieszczeniu meczów Euro decydowało
głosowanie. Ale początkowo decydowało to samo, co o gierkówce czy
włoszczowej. Ale faktem jest też, że miasta wskazane stanęły na wysokości
zadania i dlatego UEFA żadnemu z nich nie zabrała imprezy. Póki co. Jeśli
któraś budowa stadionu się znacząco opóźni... --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-13 13:56:51
Autor: Cavek
Mark pisze:
[...]

Pomysl czasem samodzielnie. Ja rozumiem ze pewne hasla tlumacza dla Ciebie wszystkie krajowe wydarzenia ale nie zawsze jest tak czarnobialo. Kraków (podobnie jak Lodz) nie wierzyl w to ze Euro moze byc zorganizowane w Polsce. Zbyt pozny lobbing plus wewnetrzne przepychanki (Budyn, PawelC, Adams Ci to piszą ale nie dociera) spowodowalo ze Krakow wyladowal na liscie rezerwowej. Przeszukaj sobie łowco kaczorów archiwum grupy, swego czasu bylo tu gorąco w tym temacie.

Cavek

Data: 2009-05-13 14:51:50
Autor: Mark
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Dnia Wed, 13 May 2009 13:56:51 +0200, Cavek napisał(a):

Zbyt pozny lobbing

ROTFL. Jaki lobbing? Lobbingu po prostu nie bylo. Poszukaj sobie jak
Lobbowali Ziobro i Wasserman.

plus wewnetrzne przepychanki  (Budyn, PawelC, Adams Ci to piszą ale nie dociera) spowodowalo ze Krakow wyladowal na liscie rezerwowej.

To do Ciebie nie dociera.
Primo, to nie byly zadne wewnetrzne przepychanki. W najwiekszych miastach
decyzje w sprawie strategii wyborzej przychodza "z gory", a lokalni
dzialacze im sie podporzadkowuja - nie wierzysz? Wlacz radio, tv, teraz
przed eurowyborami masz to samo.
Secundo - tak, kluczowa sprawa byl wynik wyborczy, i dla gory PISu istotne
bylo wygrac w krakowie, a ie euro dla krakowa.

--
Mark

Data: 2009-05-13 15:03:56
Autor: PawelC
Mark pisze:
[...]

Zwolennikiem PiSu nie jestem, i na pewno ówczesny rząd maczał w tym palce, ale fakt jest faktem, że Kraków podłożył się sam, głównie przez małą pojemność stadionu.

Data: 2009-05-13 12:00:12
Autor: @dams

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1kcmrteupe5zg$.dlgsmok.wot...
[...]

było przygotować projekt!!! a teraz nie płakać pogogluj może coś znajdziesz - kraków olał euro - dopiero jak zostało przyznane polsce to próbował się wpier.... na chama

Data: 2009-05-13 12:11:00
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 12:00:12 +0200, @dams napisał(a):

było przygotować projekt!!! a teraz nie płakać pogogluj może coś znajdziesz - kraków olał euro - dopiero jak zostało przyznane polsce to próbował się wpier.... na chama

Nie pitol jak potluczony.
Wejdz sobie na strone pzpn, zobacz oficjalne uzasadnienie w poszczegolnych
punktach ktore miasto ile za co dostalo, a potem sie tak szczerze zastanow
ile to odpowiada prawdzie.

--
Mark

Data: 2009-05-13 13:04:30
Autor: PawelC
Mark pisze:
[...]

Jeśli mnie pamięć nie myli to fakt, że Kraków od początku był na liście rezerwowej zawdzięcza głównie braku dogadania się w sprawie wybudowania większego stadionu miejskiego.
Gdyby ówczesne władze miejskie miały jaja, to nie było by dyskusji, tylko wybudowali by jeden za to większy stadion. A tak, zaczęły się przepychanki między Wisłą a Cracovią, no i finał wiadomy.

Data: 2009-05-13 14:43:48
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 13:04:30 +0200, PawelC napisał(a):

Jeśli mnie pamięć nie myli to fakt, że Kraków od początku był na liście rezerwowej zawdzięcza głównie braku dogadania się w sprawie wybudowania większego stadionu miejskiego.

Napisal to bydyn a potem i ja. Fakt ze Krakow znalazl sie na liscie
rezerwowej zawdziecza rozgrywkom politycznym oraz zblizajacym sie wyborom,
przed ktorymi urzedujacy prezydent mial przewage i przyznanie euro dodatkowo
dodaloby mu zaslug. A tego PIS (zwlaszcza ze to PISowski kandydat walczyl z
Majchrowskim w II turze) za diabla nie chcialo, wiec bez skrupulow
poswiecono krakow
Mam bardzo negatywne zdanie zarowno o Wassermanie i Ziobrze - ktorzy nie
"klepneli" krakowa, a nie dosc ze z niego sa, to na dodatek byli w rzadzie
wtedy - jak i o samym Majchrowskim. Jeden wart drugiego. Ale nie zmienia to
faktu ze zdecydowala polityka, a inne tlumaczenia sa bajeczka dla tlumow.

--
Mark

Data: 2009-05-13 13:51:01
Autor: bodyn
Mark pisze:
[...]

Tak jest. Bylo tak. Bo nie chcieli aby przed wyborami samorzadowymi dostal prezent majchrowski.
Tylko on tego czasu minelo 2 lata . I oczywiscie jak zwykle Worcoal wygral w Krakowie(np Google).
Swolocz i tyle rzadzi tym miastem

Data: 2009-05-13 13:54:31
Autor: Cavallino
[...]

No i co z tego?
Nie było powodów dla których UEFA miałaby się wycofać z podjętej decyzji o organizatorach.
Nikt nie nawalił.

Data: 2009-05-13 14:36:17
Autor: Mark
Dnia Wed, 13 May 2009 13:51:01 +0200, bodyn napisał(a):

Tak jest. Bylo tak. Bo nie chcieli aby przed wyborami samorzadowymi dostal prezent majchrowski.

Dokladnie o tym pisze. To jest prawdziwy i jedyny powod dla ktorego wtedy
Krakow wylecial z listy. Pisdeccy ministrowie z Krakowa nie chcieli zeby w
krakowie wygral ponownie lewicowy prezydent ktoryemu przyznanie euro zapewne
daloby pare punktow jeszcze. Dlatego bez mrugniecia poswiecili swoje wlasne
miasto w imie partyjnego "dobra wyzszego".
A wszystko inne to dorabianie ideologii dla wytlumaczenia tego faktu, i
wiele osob to lyknelo. A jak sie okazuje, po *rzadowej* decyzji szanse byly
minimalne.

--
Mark

Data: 2009-05-14 14:58:54
Autor: bodyn
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Zaskoczony jestem sensem listu otwartego. Nawet merytorycznei daje rade\

http://www.wislaportal.pl/news.php?id=15314

Minister Sportu i Turystyki -  Marek Drzewiecki
Prezydent Miasta Krakowa - Jacek Majchrowski
Poseł RP - Jerzy Fedorowicz
Poseł RP - Jarosław Gowin
Posłowie i Radni Krakowa i Małopolski

Dnia 13 maja 2009 roku została podjęta jedna z najbardziej kuriozalnych i niezrozumiałych decyzji w polskim środowisku piłkarskim na przestrzeni wielu lat. Oto Kraków - miasto w centrum Europy, mekka turystów z całego świata, miasto ukochane przez artystów i otwarte na ludzi, kolebka polskiej piłki nożnej, miasto które podchodząc z pełnym profesjonalizmem do kwestii organizacji turnieju EURO 2012 liderowało pod względem przygotowania i gotowości - nie zostaje wybrane na gospodarza Mistrzostw Europy.

Na nic będący w zaawansowanym stadium budowy nowoczesny stadion, na nic baza hotelowa, wieloletnie doświadczenie w obsłudze ruchu turystycznego, na nic z miesiąca na miesiąc ulepszana komunikacja, rozbudowywane drogi i nowe inwestycje. Silna pozycja Krakowa była niepodważalna - wymierna, widoczna, potwierdzona opiniami ekspertów i wzmocniona konsekwentną i błyskawiczną pracą Komitetu Organizacyjnego przy Urzędzie Miasta Krakowa.
             13 maja 2009, patrząc z perspektywy dwóch lat oczywistym jest, że decyzja o wyborze miast - gospodarzy została podjęta w roku 2007 przez polskich polityków. Dzisiejsza decyzja była jedynie zatwierdzeniem tamtych ustaleń Dlatego właśnie dziś, 13 maja nadchodzi czas rozliczeń dla wszystkich polityków, którzy przez 2 lata oszukiwali kibiców Wisły, mieszkańców Krakowa i fanów piłki z całej Małopolski. Według badań fanów sympatyzujących z Wisłą Kraków jest 6,5 miliona. W promieniu 100 km od Krakowa żyje 8 milionów ludzi. Wszyscy oni zostali okłamani, oszukani i omamieni wizją rozgrywania turnieju w naszym mieście. Przez 2 lata dawano nadzieję na nowe inwestycje, przyciągnięcie kapitału, poprawienie życia mieszkańców Małopolski poprzez rozbudowę infrastruktury, sieci komunikacyjnej i bazy hotelowej. Dzisiaj, 13 maja 2009 r., 6,5 miliona Wiślaków pełnych żalu, gniewu i rozgoryczenia żąda odpowiedzi. Pytamy więc: co miały na celu kłamstwa mówiące iż jeżeli Kraków spełni stawiane przez UEFA wymagania, będzie gospodarzem EURO 2012? Jak do dzisiejszej decyzji mają się liczne pojawiające się w mediach informacje podające że to Kraków jest w czołówce miast - kandydatów i że kolejno przeskakuje innych ubiegających się o organizację? Panowie decydenci, czy naprawdę myśleliście że oszukanie tak wielu milionów Polaków przejdzie bez echa?
Chcemy podkreślić jedno - nie chcemy uderzać w żadne z miast, które zostały wybrane jako gospodarze EURO 2012 zarówno w Polsce jak i na Ukrainie. Wierzymy, że wypełnią postawione przed nimi ciężkie zadanie najlepiej jako potrafią.
             Dziś nie interesują nas tłumaczenia Prezesa PZPN, Pana Grzegorza Lato, człowieka, któremu "od zawsze" nie po drodze było z Krakowem do Euro 2012 ( wypowiedż w Kronice Krakowskiej tuż przed wyborem na Prezesa PZPN), który dziś twierdzi, że pierwszeństwo otrzymały miasta wybrane w 2007 roku - tym samym  potwierdza, iż wybór dokonał się dużo wcześniej i to w Polsce a nie w władzach UEFA.
Żądamy natomiast odpowiedzi Panie Prezesie Lato - według jakiego klucza dokonuje się wyboru miast organizatorów w wyniku którego znajdujący się w czołówce pod względem przygotowań Kraków zostaje odrzucony? Na pewno zna Pan Panie Prezesie odpowiedź!
Nie uważa Pan - Panie Ministrze Drzewiecki, że dobro polskiej piłki wymaga, aby wśród organizatorów Euro 2012 było miasto tak wysoko oceniane przez kolejne wizytacje? Skoro raporty i oceny nie miały najmniejszego znaczenia  to zapytamy wprost - po co ten cały cyrk?, czemu to miało służyć?
Z tego miejsca pytamy również zdeklarowanego Wiślaka i polityka Platformy Obywatelskiej Pana Jerzego Fedorowicza: co zrobił Pan dla ukochanej przez Pana Wisły i ukochanego przez Pana Krakowa, aby turniej EURO 2012 był rozgrywany w naszym mieście. Jeśli ma Pan na tyle odwagi by odpowiedzieć na to pytanie ogółowi kibiców Wisły to proszę pamiętać, że od dziś rozliczamy na podstawie efektów a nie obietnic i uśmieszków. Przed ostatnimi wyborami zgłosił się Pan do nas z prośbą o poparcie i możliwość kolportażu wyborczych ulotek. Jak Pan spożytkował nasze zaufanie i poparcie? Naszym zdaniem nie spożytkował Pan, a co za tym idzie na podobne poparcie z naszej strony nie może już Pan liczyć.
Pytamy również władze i Prezesa Małopolskiego Okręgowego Związku Piłki Nożnej - co Panowie zrobiliście, jakimi argumentami przekonywaliście Prezesa PZPN Grzegorza Lato do organizacji Euro 2012 w Krakowie? Czy wyrażało się to jedynie w gremialnym "za" podczas wyborów na nowego Prezesa PZPN?
Wypadało by zapytać również człowieka najbardziej chyba zorientowanego z naszego regionu w "realiach" wyboru miast organizatorów Euro 2012 - Pana Posła - Ireneusza Rasia(PO) - zadeklarowanego kibica Cracovii, który nieoficjalnie ma ambicje zostać Prezydentem naszego Miasta, a jednocześnie członka Sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki oraz  o zgrozo (!!!) -  członka stałej podkomisji do spraw przygotowania Polski do Organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej "UEFA EURO 2012".!:
Czy "poszedł" Pan za przykładem Pańskich kolegów partyjnych z Poznania, którzy do ostatnich minut posiedzenia Komitetu Wykonawczego UEFA w Bukareszcie przekonywali, lobbowali na korzyść swojego miasta??? Prosze poinformować wszystkich mieszkańców małopolski, Krakowa - co takiego Pan zrobił (???) lub jak się okazuje czego i dlaczego Pan nie zrobił, aby EURO 2012 nie zagościło w Krakowie???
  Analogiczne do powyższych pytania wysyłamy do wszystkich 13 posłów wybranych na Sejm RP z 13. okręgu wyborczego, w szczególności do:
Jarosława Gowina (PO)- sympatyka Wisły Kraków
Jacka Osucha (PIS)- członka sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki
  Osobne pytania kierujemy do Prezydenta Miasta Krakowa Jacka Majchrowskiego, a dotyczą one pracy jaką należało wykonać oraz decyzji, które należało wydać, aby wytrącić oponentom wszelkie argumenty przeciwko Nam i Naszemu Miastu. Dlaczego dziś tj. w dniu potwierdzenia decyzji z 2007 roku Nasi "rywale" nadal dzierżą w ręce argument dotyczący projektu nowego stadionu Wisły Kraków im. Henryka Reymana?
13 maja 2009 roku nadszedł czas rozliczeń - 6,5 miliona sympatyków Wisły oczekuje odpowiedzi.
Panowie parający się polityką! Popełniliście ogromny błąd nie dbając o interes mieszkańców Krakowa i Małopolski, a co za tym idzie kibiców Wisły Kraków.
Wzorce polecamy czerpać od polityków wywodzących się z 4 miast gospodarzy goszczących Mistrzostwa EURO 2012.
Stowarzyszenie Kibiców Wisły Kraków jest organizacją apolityczną - dla nas najwyższym dobrem o jakie walczymy jest nasz klub i nasze miasto. Nie możemy jednak przejść obojętnie obok niesprawiedliwości jaka się dokonała i jaka uderzyła w kibiców Wisły, mieszkańców Krakowa i Małopolski. Dlatego też dzisiaj, 13 maja 2009 roku jako kibice Wisły i mieszkańcy Krakowa, i co za tym idzie wyborcy wysyłamy do polityków wszystkich szczebli oraz partii politycznych jasny komunikat: zabierzcie się do pracy na rzecz Krakowa i jego mieszkańców, bo każde zaniechanie, bądź decyzja szkodząca Krakowowi (jak ta z 2007 roku, która dziś została zatwierdzona) będzie przez nas piętnowana poprzez nieoddawanie przez nas głosów na Was i Wasze partie.
Matematyka jest nauką logiczną, przejrzystą, ale zarazem bardzo brutalną - nawet ułamek procenta z 6,5 miliona głosów to bardzo dużo. Od dzisiaj będziemy patrzeć na ręce konkretnym politykom i będziemy zachęcać do niegłosowanie na żadnego z tych , który swoimi decyzjami szkodzą Krakowowi lub Wiśle Kraków.
  Jednocześnie obiecujemy poparcie dla tych, którzy swoimi czynami czy głosowaniami wspierają nasze miasto, nasz klub i nas samych- Mieszkańców Krakowa i Małopolski. Pod szczególnie dokładną lupę weźmiemy kandydatów na posłów oraz na prezydenta Stołeczno-Królewskiego Miasta Krakowa, urząd Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej. Nie poprzemy kandydatów, których uważamy za przeciwników Wisły i Krakowa, jak również tych, którzy dotychczas nie spełnili pokładanych w nich nadziei.
13 maja 2009 r. to data pechowa dla Wisły, Krakowa i całej Małopolski. Ale gwarantujemy, że jak pokaże przyszłość datę tę jako pechową będą pamiętać wszyscy politycy, którzy zaniedbali swoje obowiązki wobec Krakowa i Małopolski - 6,5 miliona kibiców odwdzięczy się za to przy wszystkich zbliżających się wyborach.

Stowarzyszenie Kibiców Wisły Kraków

Data: 2009-05-14 14:55:00
Autor: Andy
"bodyn" <bodyn@wytnijto.o2.pl> wrote in message news:guh479$5cu$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ze sie tak zainteresuje. Wyglada na to, ze swoj udzial w pominieciu Krakowa mieli politycy PO, PiS i prezydent z lewicy. To na kogo chca krakusy glosowac, zeby ukarac tych, ktorzy nawalili z Euro?

Data: 2009-05-14 16:21:43
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:guh4sq$b91$1nemesis.news.neostrada.pl...
A ze sie tak zainteresuje. Wyglada na to, ze swoj udzial w pominieciu Krakowa mieli politycy PO, PiS i prezydent z lewicy. To na kogo chca krakusy glosowac, zeby ukarac tych, ktorzy nawalili z Euro?

Chyba na SLD. Szmajdziński jakieś sparingi im oferuje. A chyba jasne, że to stadiony na EURO powinny mieć ważne mecze przed EURO, aby je przetestować.
Na Śląskim to niech sobie Szmajdziński z chłopakami zagra jakiś piknik. Olechnowicz pokaże tors, Senyszyn zaszczebiocze itd.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-14 18:56:17
Autor: bodyn
Andy pisze:

A ze sie tak zainteresuje. Wyglada na to, ze swoj udzial w pominieciu Krakowa mieli politycy PO, PiS i prezydent z lewicy. To na kogo chca krakusy glosowac, zeby ukarac tych, ktorzy nawalili z Euro?

http://wislaportal.pl/news.php?id=15315

W Krakowie nie będzie piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 roku! Taką zdumiewającą decyzję ogłosił wczoraj prezydent UEFA Michel Platini. Oznacza to, że działacze UEFA nie brali pod uwagę obecnego stanu przygotowań miast, lecz tylko "przyklepali" decyzje, które zapadły przed niemal trzema laty. Warto wrócić do tamtych dni, żeby przekonać się, komu Kraków zawdzięcza swoją - nie ma co ukrywać - porażkę.

Jeszcze za rządów Marka Belki, w maju 2005 r., wybrano Kraków jako jedno z sześciu równorzędnych miast mogących organizować mecze o mistrzostwo Europy. Wydawało się, że w rywalizacji z innymi miastami będziemy liderem. Mieliśmy przecież świetną bazę hotelową, doskonałe położenie blisko Ukrainy, piękne tradycje piłkarskie i rozpoczętą modernizację stadionu Wisły.

Wystarczył rok i objęcie rządów przez Prawo i Sprawiedliwość, by szanse Krakowa nagle zaczęły topnieć. W Warszawie na siłę szukano pretekstu, by wyrugować nasze miasto z rywalizacji o Euro 2012. A dwaj ówcześni ministrowie z Krakowa - Zbigniew Ziobro i Zbigniew Wassermann nie zrobili nic, by temu zapobiec. Ich bezczynność jest tym bardziej oburzająca, że interes polityczny i prywatną wojenkę z kojarzonym z lewicą prezydentem Jackiem Majchrowskim przedłożyli nad interes miasta i mieszkańców, którzy przecież na nich głosowali.

W naszych staraniach o organizację Euro 2012, już na samym początku jak najgorszą rolę odegrała sławetna komisja Piotra Gawrona, powołanego na tę funkcję przez Tomasza Lipca, ministra sportu w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza (PiS).
W kwietniu 2006 r., jeszcze przed przyznaniem Polsce i Ukrainie organizacji Euro 2012, właśnie komisja Gawrona posadziła Chorzów i Kraków na ławce rezerwowych.

Absurdalne uzasadnienie tej decyzji przez Piotra Gawrona zszokowało krakowian. Mówił, że mamy zbyt słabą ofertę rekreacyjną miasta i regionu. Bajdurzył też o małej atrakcyjności turystycznej Krakowa (bo kibice wolą bardziej plażę i piwo w Gdańsku niż zabytki) oraz... małym doświadczeniu miasta pod Wawelem w organizacji imprez. Na koniec Gawron wyciągnął starą historię zranienia na stadionie Wisły włoskiego piłkarza Dino Biaggio i zbudował na tym obraz Krakowa jako miasta niebezpiecznego dla piłki nożnej.

Nie było więc wątpliwości, że decyzja o wytypowaniu miast organizatorów Euro ma cokolwiek wspólnego z realną oceną. Liczyła się tylko polityka i lobbing wpływowych działaczy. W tej bezwzględnej grze Kraków był osamotniony. Nie miał o nas kto walczyć.

Inni nie mieli tego problemu. Gdańsk wsparli m.in. Lech Wałęsa i mający wówczas świetne kontakty w świecie polityki Ryszard Krauze. Poznań miał poparcie ówczesnego premiera Marcinkiewicza, pochodzącego z Wielkopolski. Wrocław mocno lobbował. Kilka dni przed podjęciem decyzji przez komisję Gawrona, tamtejszy wojewoda oraz marszałek (obaj z PiS) zaprosili na kolację ministra sportu Tomasza Lipca. Dzień później ogłosili na konferencji, że Wrocław może być pewny swego. I to jeszcze przed ogłoszeniem decyzji komisji! Warszawa, co zrozumiałe, od początku była poza konkursem, bo bez niej Euro 2012 w Polsce nie byłoby w ogóle.

A Kraków był wówczas solą w oku rządu PiS, który nie mógł darować miastu prezydenta kojarzonego z lewicą. Będący u władzy politycy PiS obawiali się, że uwzględnienie w planach EURO 2012 Krakowa wzmocni jego prezydenta. A wybory samorządowe miały się odbyć już za kilka miesięcy.
Warto przypomnieć, że po przyznaniu Polsce mistrzostw, na czele Komitetu Organizacyjnego EURO 2012, ciała wówczas kluczowego, stanął Jarosław Kaczyński, a zasiadł w nim m. in. minister sprawiedliwości z Krakowa Zbigniew Ziobro.

Ten ostatni, zamiast walczyć o Euro dla Krakowa, skupił się na atakach na Majchrowskiego i tropieniu przez podległą mu prokuraturę rzekomych nieprawidłowości w rządach prezydenta Krakowa. Zbigniew Wassermann obudził się jak już decyzja zapadła i próbował ratować twarz, ściągając na stadion Wisły ministra Lipca.

Wczoraj politycy próbowali zrzucić z siebie odpowiedzialność i przenieść ją na władze miasta. Te ostatnie mają jednak podstawowy oręż w ręku. Raporty UEFA jasno pokazują, że ekipa Majchrowskiego wykonała kawał pracy i przygotowała Kraków do organizacji Euro. Niestety, tym razem kolor zielony, który dominował przy krakowskich inwestycjach w raportach UEFA, nie okazał się kolorem nadziei.

Data: 2009-05-14 21:40:14
Autor: Koriat
[...]

Odpowiedź na to pytanie nie jest taka prosta. Ankiet nie przeprowadzałem, ale zaryzykuję twierdzenie, że spośród tych Krakusów, którzy uważali, że Kraków odpadł z przyczyn politycznych większość obarcza winą PiS. Więc raczej nie ma tu równowagi w rozłożeniu winy.
Co do głosowania - to zależy od rodzaju wyborów. W parlamentarnych (krajowych) startują tuzy - a to oznacza, że w Krakowie na 1 w PiSie jest Ziobro. Zawsze uzyskuje b.dobre wyniki. PO ma pewien problem po wyautowaniu Rokity. Postawili na Gowina, który jest ok - reprezentuje taką starą, dobrą krakowską szkołę chadecką (cokolwiek by to nie oznaczało). Ale to jest raczej intelektualista, niż porywający tłumy polityk. Anyway jest Gowin, a w tle pustawo. Nawet teraz numerem 1 jest w Krakowie spadochroniarz z Wawy, grafini von und zu. Jak to dzisiaj powiedział Gowin sam jest ciekawy, czy w Krakowie zwycieżą tradycje CK, czy raczej Jakuba Szeli. A gdy dochodzi do wyborów lokalnych to jest już zupełne pomieszanie. PiS i PO nie są w stanie się dogadać, więc wystawiają swoich własnych kandydatów. Tymczasem Majchrowski znalazł sobie niszę - podkreśla, że jest politykiem lokalnym. Póki co, nigdy nie było mowy, aby stanowisko Prezydenta Miasta było dla niego odskocznią do Wawy. Ma lewicowe poglądy i nigdy tego nie ukrywa, ale wyraźnie odsunął od siebie wszelkie lewicowe partie. Więc można mu zarzucić, że jest lewicowy (o ile komuś to przeszkadza - a Kraków nie jest nadmiernie lewicowy), ale nie można mu zarzucić partyjniactwa. Tworzy swoją własną ekipę i stara się pilnować, żeby była ona w miarę zróżnicowana. O ile dobrze pamiętam - bo to już lata temu było, gdy Majchrowski po raz pierwszy zostawał Prezydentem Krakowa to walczył w II turze z niejakim Lassotą, który jednoznacznie kojarzy się z jednym z krakowskich klubów. Teraz też PO powoli szykuje na kandydata niejakiego Rasia, o którym jest mowa w oświadczeniu Stowarzyszenia.
Podsumowując, myślę, że w Krakowie sprawa Euro najmniej pomoże (lub najbardziej zaszkodzi) PiSowi, ale ogólnie nie sądzę, żeby to był istotny aspekt wyboru na kogo będziemy głosować w wyborach. W zależności od rodzaju wyborów (lokalne/ponadlokalne) będzie cała fura innych, ważniejszych przyczyn, które zadecydują o rozkładzie głosów mieszkańców Krakowa i okolic.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-14 16:39:10
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 14:58 bodyn napisał:

Zaskoczony jestem sensem listu otwartego. Nawet merytorycznei daje rade\
(...)
Oto Kraków -  (...) mekka turystów z całego świata

O, kuuuurde...

miasto które podchodząc z pełnym profesjonalizmem do kwestii organizacji turnieju EURO 2012

"Pełny profesjonalizm"? Ojacie. I laboga. Potem wpadł mi jeszcze w oczy
"nowczesny stadion" i na tym zakończyłem lekturę. Rozumiem frustrację,
ale bez przesady. Są jakieś granice śmieszności. Goście przebili nawet
Jacka "No, przecież nie będę jeździł do Platiniego i go przekonywał"
Majchrowskiego.

A SKWK niech się lepiej zajmie problemem bluzgów, które co mecz Wisły
lecą sobie z TV na całą Polskę i robią miastu oraz klubowi nieziemską
reklamę. Albo posprząta stadion po meczu. Cokolwiek. Bo cokolwiek będzie
miało większy sens niż takie nadęte kocopały.

--
AJK

Data: 2009-05-14 17:25:26
Autor: UGI
[...]

Dam głowę, że obecnie pracują nad odpowiednią oprawą, która bedzie dotyczyc wczorajszej decyzji.

Data: 2009-05-14 17:46:06
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 14:55 UGI napisał:

[...]

Najlepiej niech zrobią masowego Rejtana na Błoniach. "Niech ten rozpaczliwy trzask koszul dotrze do uszu zbrodniczych
decydentów Fifyiuefy i niech błysk naszych mięśni piwnych w małopolskim
słońcu oświeci ich blaskiem świadomości, jaką krzywdę uczynili krakowskim
Plantom, które nie dostąpią zaszczytu obsikania wielonarodowym moczem, bo
o publicznych toaletach na Euro i tak by nikt w Krakowie nie pomyślał!
W imieniu zarządu
Eurotomy"

--
AJK

Data: 2009-05-14 18:57:52
Autor: bodyn
AJK pisze:
[...]

Nie widziales? dziwne

miasto które podchodząc z pełnym profesjonalizmem do kwestii organizacji turnieju EURO 2012

"Pełny profesjonalizm"? Ojacie. I laboga. Potem wpadł mi jeszcze w oczy
"nowczesny stadion"
A co drewniany jest?

Data: 2009-05-14 19:42:39
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 18:57 bodyn napisał:

[...]

Widziałem tylko manię wielkości, tak wielką, że ze świstem przekraczającą
granice głupoty. "Mekka turystów". Kraków. Nie Barcelona, nie Madryt, nie
Paryż, Berlin, miasta włoskie, Ateny, Stambuł, Kair, nawet nie sama
Mekka, tylko Kraków. O, kuuuurde... Mekka. Nawet na polską skalę - czyli
w porównaniu z... bo ja wiem? Zakopanem? (wynik: 8 do 3-4 mln. rocznie) -
takie określenie świadczy tylko o gigantycznych pokładach megalomanii,
kapiących się w morzu wody sodowej.

miasto które podchodząc z pełnym profesjonalizmem do kwestii organizacji turnieju EURO 2012

"Pełny profesjonalizm"? Ojacie. I laboga. Potem wpadł mi jeszcze w oczy
"nowoczesny stadion"
A co drewniany jest?

Nie, betonowo-żelazny. I ma - słuchajcie! Słuchajcie! Szczyt
nowoczesności! - plastikowe krzesełka z numerkami. Normalnie, odlot. I
dachy! Każda trybuna ma dach! Szał. Japonia, normalnie! Oraz szczyt
nowoczesności - toalety. Serio - prawdziwe i z wodą. Nie wiem, jak z
papierem toaletowym, ale to i tak XXII wiek!

Nowoczesna to jest Allianz Arena albo Amsterdam Arena. Wisła będzie miała
stadion, którego nie trzeba się będzie wstydzić w Europie (oczywiście,
jeśli znowu ktoś nie spierniczy murawy), ale który nie wyjdzie poza
przeciętność (nie tylko estetyczną, ale i techniczno-architektoniczną).
"Nowoczesny" to on jest w porównaniu ze stadionem Cracovii.
Ale tylko jeśli plany budowy nowego obektu przy Kałuży runą. Bo jeśli nie
i jeśli miasto jednak zafunduje Cracovii nowy stadion - obiekt Wisły
będzie juz tylko "większy".

--
AJK

Data: 2009-05-14 20:05:52
Autor: castrol
AJK pisze:

[...]

O tej megalomanii caly czas pisze. Ciagle tu sie przewija ze Krakow to najlepszy w Polsce, a np taki Gdansk to dziura w wypizdowie. To jest troche smutne ;) I pisanie o tym, ze Krakow jest mocno z przodu za innymi miastami ze wzgledu na baze hotelowa, infrastrukture, jakies doswiadczenia w przyjmowaniu duzych grup turystow czy atrakcyjnosci turystycznej tylko to potwierdza. Czytajac niektore wypoiwiedzi odnosze wrazenie, ze nic poza Krakowem juz nie istnieje co mogloby skutecznie organizowac Euro.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 19:55:56
Autor: Robert Gosik
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Oto Kraków -  (...) mekka turystów z całego świata

O, kuuuurde...
Nie widziales? dziwne

Zobaczyc Krakow i umrzec?
Gdyby nie rozne podteksty byloby to bardzo chwytne haslo. :)

Data: 2009-05-14 21:06:29
Autor: Koriat
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:rmvyc4h4qw2o$.dlgajk.cija...
[...]
[...]
Już nawet pomijając to "co" napisali, ale "jak" to napisali. Czy tam naprawdę nie ma jednego człowieka, który mógłby im ten tekst przynajmniej tak mniej więcej obciosać?

Data: 2009-05-14 21:26:06
Autor: AJK
14-05-2009  o godz. 21:06 Koriat napisał:

[...]

No co Ty? Nie porywa Cię ten "patos naszych czasów"? Nie czujesz zapachu
napalmu o świcie i woni krwi wiarołomnych polityków na kibicowskich
dzidach? Nie znajdujesz podobieństw do "Maratonu" Ujejskiego albo nawet
do "Chorału: "Z dymem pożarów"? Nie rozdziera Ci piersi szloch, gdy
czytasz proste słowa prostego ludu i szczere zdanie szczerych mas? Nie? Naprawdę nie?

--
AJK (no to jest nas dwóch :-))

Data: 2009-05-13 21:53:12
Autor: CGC
[...]

Akurat Google jest w obu miastach, przy czym w Krakowie jest jego
ważniejsza część, zatrudniająca informatyków. We Wrocku jest bardziej
sprzedażowy oddział. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-13 11:55:37
Autor: @dams

Cavek pisze:
[...]

podziękujcie im bo z tego co pamiętam olali temat na początku - dopiero jak się okazało że PL dostała euro rzucili się jak psy

Data: 2009-05-14 00:28:11
Autor: Danpe
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
On Wed, 13 May 2009 11:14:31 +0200, bodyn <bodyn@wytnijto.o2.pl>
wrote:

Cavek pisze:
[...]

wisi mi to, moze bedzie paru chujow z GB mniej,  moze jestem jakims
rasista ale wk.. mnie kolesie.
Byle stadion zbudowali z infrastruktura.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-13 11:17:23
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "Cavek" <worph@wp.pl> napisał w wiadomości news:gue2lc$6ml$1inews.gazeta.pl...
[...]

Amen. I bardzo dobrze. Tak miało być od początku. Po co ten cyrk był?

Przy okazji pozdrowienia dla Antka Piechniczka. ;)

[...]

Wreszcie jakieś refleksyjne podejście w Krakowie. Ale Bódyń zawsze się wyróżniałeś. ;)

Nie martwcie się, w zamian dostaniecie polityków 4 czerwca. ;)

Data: 2009-05-13 11:39:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gue46i$ijn$1news.onet.pl...

[...]

Tak się właśnie zastanawiam.
Wychodzi na to że to, iż miasto rezerwowe może wywalić z listy któreś z polskich miast podstawowych, w przypadku gdy nic złego się nie wydarzy, było tylko faktem medialnym.
Pismaki wymyśliły, a ludzie się denerwowali.

A to bzdurana całego była jak się okazuje.

Przy okazji pozdrowienia dla Antka Piechniczka. ;)

Kraków sobie poradzi, tam cel stadionu jest jasny i klarowny.
Ale po co pakować państwową kasę w chorzowskiego trupa?
Przecież on będzie całkowicie niepotrzebny, gdy będziemy mieli 6 nowoczesnych stadionów.

Data: 2009-05-13 12:43:07
Autor: Michal Jankowski
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

Ale po co pakować państwową kasę w chorzowskiego trupa?
Przecież on będzie całkowicie niepotrzebny, gdy będziemy mieli 6
nowoczesnych stadionów.

Lekkoatletyczny? Nie wiem, ile nakladow na ten stadion bedzie
przydatnych tylko pilce noznej...

  MJ

Data: 2009-05-13 13:01:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjziqk5b7wk.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Kiedy ostatnio widziałeś lekką atletykę lub żużel na Śląskim?

Data: 2009-05-13 13:34:09
Autor: marthen
Cavallino wrote:
[...]

Żużla już nie zobaczysz nigdy. Po przebudowie zostanie tam tylko bieżnia lekkoatletyczna.
--
marthen

Data: 2009-05-13 13:53:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "marthen" <marthen@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guebc3$e1e$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Nie byłbym tego taki pewien.
Nie na takich miejscach układa się sztuczne tory żużlowe.

Data: 2009-05-13 14:26:25
Autor: marthen
Cavallino wrote:
[...]

Nie tym razem. Żeby móc pozostawić tor żużlowy w obecnym kształcie, za każdym razem trzebaby przerabiać krawężniki przy narożnikach boiska. Boisko jest dosłownie o metr za szerokie. Informacja uzyskana w zeszłym tygodniu, podczas wizji lokalnej dla uczestników przetargu dotyczącego rozbudowy.
--
marthen

Data: 2009-05-13 14:49:50
Autor: Cavallino
[...]

Nikt nie mówi o obecnym kształcie.
Jak by była potrzeba to by dali radę usypać tor tymczasowy.
Ale pewnie potrzeby nie będzie, bo stadionów żużlowych jest dosyć i powstają nowe.

Data: 2009-05-13 15:37:55
Autor: marthen
Cavallino wrote:
[...]

Źle to ujałem - nie tyle w obecnym kształcie, co w wymaganym kształcie.

Ale pewnie potrzeby nie będzie, bo stadionów żużlowych jest dosyć i
powstają nowe.

.... Czego o stadionach lekkoatletycznych powiedzieć się nie da.
--
marthen

Data: 2009-05-13 16:58:38
Autor: Viking

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message >
Kraków sobie poradzi, tam cel stadionu jest jasny i klarowny.
Ale po co pakować państwową kasę w chorzowskiego trupa?
Przecież on będzie całkowicie niepotrzebny, gdy będziemy mieli 6 nowoczesnych stadionów.

ROTFL, z pewnoscia, z pewnoscia:) 6 w dodatku nowoczesnych?:D
dalej w to wierzycie?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-14 00:11:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gueqnp$mom$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie bardzo kumam w czym widzisz problem.
Ostatnio w Warszawie widziałem budowę dwóch, w Poznaniu trzeci, więc gdzie mają nawalić?
W Krakowie, Gdańsku, czy Wrocławiu?

Data: 2009-05-13 23:11:58
Autor: Viking
[...]

widziales budowe czy widziales zbudowane?:)
i beda tak nowoczesne jak ten korony?:D

Data: 2009-05-14 00:23:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gufgjn$bai$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widziałem budowę.
Ale akurat że te trzy będą zbudowane nie mam wątpliwości.

i beda tak nowoczesne jak ten korony?:D

A co w nim takiego supernowoczesnego?
Technologia nie starsza jeśli o to Ci chodzi, na wałach ziemnych trybun nie robią. ;-)

Data: 2009-05-13 23:53:34
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Widziałem budowę.
Ale akurat że te trzy będą zbudowane nie mam wątpliwości.

tak, tak, zapomnialem ze twoje slowa to wyrocznia:D

A co w nim takiego supernowoczesnego?

no wlasnie nic:D

Data: 2009-05-14 00:59:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gufj1n$iu6$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Widziałem budowę.
Ale akurat że te trzy będą zbudowane nie mam wątpliwości.

tak, tak, zapomnialem ze twoje slowa to wyrocznia:D

Daj znać jak moje przewidywania się nie sprawdzą.
Do tego momentu po prostu się czepiasz nie wiedzieć po co.

Data: 2009-05-14 00:05:45
Autor: Viking

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gufjbu$ua1$1news.onet.pl...

Daj znać jak moje przewidywania się nie sprawdzą.
Do tego momentu po prostu się czepiasz nie wiedzieć po co.

ty daj znac, mnie nie ma i nie bedzie na miejscu

Data: 2009-05-14 01:22:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gufjoi$ksj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale o co Ci chodzi?
W ten sposób próbujesz bronić tej chorzowskiej kupy gówna?
Aaaa, no tak, zapomniałem że jesteś miłośnikiem złomu i badziewiarskiej starzyzny w każdej postaci.

Data: 2009-05-14 16:32:12
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Ale o co Ci chodzi?
W ten sposób próbujesz bronić tej chorzowskiej kupy gówna?

zacytuj mi jedno slowo w obronie slaskiego jakie napisalem, jak ty czytasz te wypowiedzi? gorzej niz baba tresci ukrytych sie doszukujesz

Aaaa, no tak, zapomniałem że jesteś miłośnikiem złomu i badziewiarskiej starzyzny w każdej postaci.

mozesz uzasadnic?

Data: 2009-05-14 17:38:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guhdi5$fq9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Doszukuję się, bo nie wiem czemu na mnie napadłeś.
Lepiej się na jakieś pifko przed finałem pucharu umówmy. ;-)

Aaaa, no tak, zapomniałem że jesteś miłośnikiem złomu i badziewiarskiej starzyzny w każdej postaci.

mozesz uzasadnic?

Naprawdę muszę?
HINT: Stadion Śląski i kilkunastoletnie auta.

Data: 2009-05-14 17:38:46
Autor: Viking

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message >> mozesz uzasadnic?
Naprawdę muszę?
HINT: Stadion Śląski i kilkunastoletnie auta.

ja bylem pierwszy ktory kwestionowal remontowanie slaskiego w 93 roku, mowilem zeby zaorac i postawic nowy, koszt przebudowy wielokrotnie przewyzszyl koszt nowego, tylko to nie moja wina ze slask jest jebany przez reszte polski i nigdy nie otryzmal dotacji w wystarczajacej kwocie, wiec zostawalo raptem na remonty i modernizacje, to POLITYKA a nie widzimisie...
kilkudziesiecioletnie auta... nie porownalbym klasyki do zlomu...
a na codzien jezdze toyota jakby co...

Data: 2009-05-14 18:41:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guhheu$33g$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to przyznaj się, o co Ci chodziło z tym wejściem w dyskusję, bo nijak nie mogę skumać.

kilkudziesiecioletnie auta...

kilkuNASTOletnie było

Do klasyków nic nie mam.

Data: 2009-05-14 17:51:22
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

No to przyznaj się, o co Ci chodziło z tym wejściem w dyskusję, bo nijak nie mogę skumać.

o polska mentalnosc do badziewia, nierobstwa i roboty na odpierdol co zaskutkuje byc moze skonczonymi stadionami w co bardzo watpie ale wykonanymi tandetnie, innymi lowy opakowanym w zloty papierek gownem a nie alianz arena

kilkuNASTOletnie było

tylko GTi, reszta byla wiecej niz pelnoletnia:)
nie wiem jak teraz ale kiedys za auto starsze niz 25lat i nachodzie PZU dawalo 50% znizki

Data: 2009-05-14 19:18:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guhi6i$61v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znaczy masz podejrzenia że tak zostaną wybudowane?
A czy ja o czymś podobnym pisałem, że w tym momencie się wtrąciłeś?

Jakby to źle nie zostało wybudowane, to i tak będzie lata przez Śląskim.

kilkuNASTOletnie było

tylko GTi, reszta byla wiecej niz pelnoletnia:)

"Było" to znaczy o takich pisałem.
Przeca nie wiem jakimi Ty autami jeździsz.

Data: 2009-05-14 19:29:53
Autor: castrol
Cavallino pisze:

Znaczy masz podejrzenia że tak zostaną wybudowane?
A czy ja o czymś podobnym pisałem, że w tym momencie się wtrąciłeś?

Raczej bym zapytal czy stadion Korony w ten sposob zostal wybudowany, bo jakby nie patrzac Viking do niego porownywal.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 19:36:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a0c5523$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

W drugim etapie.
W pierwszym rzuciał się na mnie, gdy porównałem Śląski do powstających na Euro stadionów.

Data: 2009-05-14 19:38:21
Autor: castrol
Cavallino pisze:

W drugim etapie.
W pierwszym rzuciał się na mnie, gdy porównałem Śląski do powstających na Euro stadionów.

Racja, nastapiles na odcisk :P

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 21:56:32
Autor: Viking

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:4a0c5523$1news.home.net.pl...
Raczej bym zapytal czy stadion Korony w ten sposob zostal wybudowany, bo jakby nie patrzac Viking do niego porownywal.

znaczy stadion korony jest europejskim wypasem?:D
jak go budowali mnie nie interesi, mogli go budowac chodzac na rekach, interesuje mnie efekt koncowy i chcesz mi wmowic ze tenze jest na europejskim poziomie?

Data: 2009-05-14 23:13:38
Autor: castrol
Viking pisze:

znaczy stadion korony jest europejskim wypasem?:D
jak go budowali mnie nie interesi, mogli go budowac chodzac na rekach, interesuje mnie efekt koncowy i chcesz mi wmowic ze tenze jest na europejskim poziomie?

Nie wywijaj kota ogonem. To Ty pytales czy stadiony beda tak nowoczesne jak ten Korony.
Stadion Korony jest taki jaki byl potrzebny w tym miescie. Na ich warunki bardzo nowoczesny i przyzwoity.

I zadam pytanie inaczej. Twierdzisz ze nowe stadiony w Polsce, beda na tym poziomie co stadion korony?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-14 22:19:34
Autor: Viking
"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:4a0c8995$1news.home.net.pl...
I zadam pytanie inaczej. Twierdzisz ze nowe stadiony w Polsce, beda na tym poziomie co stadion korony?

tak, tego sie spodziewam wlasnie, moze beda o krok nowoczesniejsze ale beda pelne drobnych bubli i niedorobek

Data: 2009-05-15 19:28:23
Autor: bnqe

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gui1te$jtp$1inews.gazeta.pl...

tak, tego sie spodziewam wlasnie, moze beda o krok nowoczesniejsze ale beda pelne drobnych bubli i niedorobek

moim zdaniem pozytywnie sie rozczarujesz :)

Data: 2009-05-14 21:57:40
Autor: Viking
[...]

no tu akurat sie nie zgodze... ale nie chce sie wdawac w polemike bo to bez sensu

Data: 2009-05-14 23:45:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gui0kc$ehr$1inews.gazeta.pl...

[...]

no tu akurat sie nie zgodze...

Nie musisz.
Ale sam fakt że musiałbym oglądać swoją drużynę z trybun Śląskiego jest dla mnie argumentem przeciw wyjazdowi na finał pucharu, po tym jak byłem raz na reprezie i nie dane mi było rozpoznawać zawodników biegających po murawie.
Nie da się nic gorzej zbudować i już.

BTW: czy z piętrowej trybuny widać trochę lepiej, jak ktoś lornetki nie posiada?
Ostatnio siedziałem koło wieży, jak jeszcze była i nie było takiej opcji.

Data: 2009-05-14 23:13:58
Autor: Viking
[...]

wobec tego parc de prince jest zle zbudowany, bo z gornych rzedow nie umialem rozpoznac zawodnikow, nou camp jest zle zbudowane bo z gornych rzedow to jeszcze gorzej niz na psg i tak moge wymienic jeszcze kilka stadionow...

Data: 2009-05-15 00:22:33
Autor: Cavallino
[...]

Nie twierdzę że nie masz racji.
Tam też trybuny zaczynają się pół kilometra od płyty?

Data: 2009-05-14 23:26:17
Autor: Viking
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gui5ja$901$1news.onet.pl...

Nie twierdzę że nie masz racji.

o prosze, tak wiec jednak niekoniecznie budowa stadionu wplywa na widocznosc?

Tam też trybuny zaczynają się pół kilometra od płyty?

nie, za to na wysokosci 2giego pietra np

Data: 2009-05-15 00:36:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gui5qh$60f$1inews.gazeta.pl...
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gui5ja$901$1news.onet.pl...

Nie twierdzę że nie masz racji.

o prosze, tak wiec jednak niekoniecznie budowa stadionu wplywa na widocznosc?

Niekoniecznie.
Tu wpływa.

Tam też trybuny zaczynają się pół kilometra od płyty?

nie, za to na wysokosci 2giego pietra np

Taki urok wielkich stadionów.
Jak chcesz zrobić 50 tysięcznik, to się da zachować dobrą widoczność z każdego miejsca, przy 100 tysięczniku już jest wysoko.

Przypominam że na Śląskim ten problem nie występuje, on ma 45 tys pojemności.
Tyle że konstrukcję sprzed 100 lat i to słychać, widac i czuć.

Data: 2009-05-15 00:10:41
Autor: Viking
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gui6ec$apr$1news.onet.pl...

Taki urok wielkich stadionów.
Jak chcesz zrobić 50 tysięcznik, to się da zachować dobrą widoczność z każdego miejsca, przy 100 tysięczniku już jest wysoko.

psg ma chyba ponizej 50tys, mialo jak tam bylem przynjamniej

Przypominam że na Śląskim ten problem nie występuje, on ma 45 tys pojemności.
Tyle że konstrukcję sprzed 100 lat i to słychać, widac i czuć.

o toz tez nie do konca, walowane trybuny maja byc tak samo postawione jak nowa poludniowa, tylko trzeba miec kase a nie drobne, a kasy nikt nie chce dac od 93 roku tylko zeby nam zamknac pyski rzucaja ochlapy a za ochlaby robi sie tak jak sie robi

Data: 2009-05-15 10:06:53
Autor: Cavallino
[...]

Czyli konstrukcja spierdzielona, nie piłkarska.

[...]

Za te ochłapy już byście przynajmniej połowę nowego stadionu wybudowali, gdybyście nie upierali się przy reanimowaniu trupa i zostawianiu toru.

Data: 2009-05-15 17:39:57
Autor: Viking
[...]

nie toru tylko biezni, bieznia jest konieczna zeby ministerstwo sportu moglo partycypowac w kosztach, przynajmniej tak bylo kiedys, to wybieg zeby dostac dofinansowanie od ministerstwa sportu, bo kurwa utryzmywac to musi wojewodztwo slaskie nie polska, a co do ochlapow to wybudowaloby sie 3 stadiony gdyby to przyszlo w jednej transzy a nie 150 dotacjach na rozne drobne kwoty, ale niestety slask ma tylko taka sile przebicia

Data: 2009-05-15 19:01:10
Autor: Cavallino
[...]

Jeden czort.

bieznia jest konieczna zeby ministerstwo sportu moglo partycypowac w kosztach,

Bzdura.
Lech już w pierwszej połowie tej dekady miał dofinansowanie, a bieżni nigdy nie posiadał.

bo kurwa utryzmywac to musi wojewodztwo slaskie nie polska,

Powinien być samofinansujący, a jak nie to wyburzyć.
Jeszcze tylko tego brakowało żeby budżet musiał do tego badziewia dopłacać co rok.

a co do ochlapow to wybudowaloby sie 3 stadiony gdyby to przyszlo w jednej transzy

Trzeba było transze na wyburzanie kolejnych trybun przeznaczać, tak jak na Lechu się działo.

a nie 150 dotacjach na rozne drobne kwoty, ale niestety slask ma tylko taka sile przebicia

Ma dużą, tylko wszystko przeżerają darmozjady kopiące węgiel.

Data: 2009-05-15 18:09:03
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Ma dużą, tylko wszystko przeżerają darmozjady kopiące węgiel.

na i natym skonczymy dyskusje bo poziom diametralnie zajebal w ziemie, przebil sie i dotarl do jadra...

Data: 2009-05-15 19:49:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guk7jl$cmv$1inews.gazeta.pl...
[...]

I słusznie.
Policzenie na ile stadionów starczyłaby kasa którą państwo corocznie topi bezsensownie w górnictwie mogłoby zmienić Twój światopogląd.

Data: 2009-05-14 17:57:17
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

swja droga uwazam za skandal ze aglomeracja krakowsko slaska, ktora o ile mnie pamiec nie myli liczy sobie blisko 8mln ludzi i jest najgesciej zaludnionym obszarem w poslce nie organizuje, podczas gdy na obszarze 200km2 dwa miasta dostaja organizacje, ale jak juz mowilem w polsce wszystko jest POLITYCZNIE uwarunkowane, dlatego wyjechalem miedzy innymi, szkoda tylko ze dalej mnie to wkurwia:)

Data: 2009-05-14 19:21:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guhihl$7i9$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

swja droga uwazam za skandal ze aglomeracja krakowsko slaska,

To jakaś nowa powstała?
Bo zawsze myślałem że to są dwie różne.

Swoją drogą Chorzów to było kukułcze jajo dla Krakowa, jakby nikt tego śmietnika nie wyciągał, to szansa iż jedno miasto więcej dokoptują byłaby dużo większa.

Data: 2009-05-15 10:57:27
Autor: Bartosz B.
[...]

Sam twierdzisz, że przebudowa jest bezsensowna, a chciałbyś jeszcze większej kasy na nią. Poza Warszawką pozostałe miasta na EURO otrzymały tylko 1/3 potrzebnej kwoty. Resztę muszą sobie same wyczarować. Na Górnym Ślasku znowu ma być inaczej?

Już Ci 10 lat temu tłumaczyłem, że to raczej GOP jest preferowany. Zrobili wam autostradę, wciąż darmowa. Myśmy czekali aż do zeszłego roku i płacić trzeba było prawie od razu. Zaraz będziecie mieli autostradę Pyrzowice - Czechy. Oczywiście darmową. Tylko po co jak na odcinek Częstochowa - Pyrzowice jeszcze poczekamy? No, ale to przecież ten wiecznie "jebany" GOP.

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gui1te$jtp$1inews.gazeta.pl...
tak, tego sie spodziewam wlasnie, moze beda o krok nowoczesniejsze ale beda pelne drobnych bubli i niedorobek

Byłem na spotkaniu w wąskim gronie z szefem ekipy budującej Baltic Arenę. Z tego co przedstawiali będzie wyglądało to nie tylko okazale, ale bardzo praktycznie (np. specjalny tunel na sektor gości, woda zdeszczu do podlewania). Odwiedzali wiele stadionów, porównywali, wyciągali wnioski. Widać, że są zdeterminowani i także chętni do inowacji. Naprawdę wszystko to wygląda świetnie.
Ja jedynie widzę problem na który uwagę zwrócił mi Cavallino: nie po to Warszawka będzie miała niepotrzebny Stadion Narodowy, żeby teraz mecze o punkty nareszcie był grane w jakimś tam Gdańsku. No i drugi problem to kwestia Lechii. Ale to mi się nawet pisać nie chce.

Data: 2009-05-15 17:41:09
Autor: Viking
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

chetnie pogadam ale zakoduj to jakos pozadnie, oczy mnie bola po pierwszej linijce

Data: 2009-05-15 22:14:49
Autor: Bartosz B.
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:guk5vb$5fm$1inews.gazeta.pl...
chetnie pogadam ale zakoduj to jakos pozadnie, oczy mnie bola po pierwszej linijce

Nic z tym nie robilem od 10 lat, wiec to raczej Twój problem.

Data: 2009-05-16 21:29:12
Autor: AJK
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
15-05-2009  o godz. 22:14 Bartosz B. napisał(a):
..
chetnie pogadam ale zakoduj to jakos pozadnie, oczy mnie bola po pierwszej linijce

Nic z tym nie robilem od 10 lat, wiec to raczej Twój problem.

I przez 10 lat nikt na usenecie nie zwrócił Ci uwagi? Nie wierzę :-)
Niestety, problem leży po Twojej stronie - brak Ci deklaracji kodowania w
nagłówku przez co jednym mogą się wyświetlać "krzaki" już na etapie
czytania, innym - gdy będą Ci chcieli odpowiedzieć.

--
AJK

Data: 2009-05-14 17:50:00
Autor: Cavallino
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

zacytuj mi jedno slowo w obronie slaskiego jakie napisalem,

Nie tylko ja chciałbym się pozbyć tego trupa:
http://wyborcza.pl/1,88975,6603708,Co_dalej_ze_Slaskim__Zburzyc__a_nie_picowac.html

Dlatego może nadszedł czas, żeby na zimno przeanalizować sytuację. Jeszcze raz usiąść i policzyć, czy warto brnąć w modernizację tego obiektu. Dwa lata temu rzuciliśmy pomysł, żeby stadion zburzyć i zbudować na jego miejscu nowoczesny obiekt, który bedzie mógł konkurować z tymi w innych miastach.

- To jak łatanie starej drogi, dach niczego nie zmieni. Zamiast reanimować trupa, zbudujmy nowy, niepowtarzalny Stadion Śląski, który stanie się ikoną regionu - podchwycił nasz pomysł architekt Robert Konieczny, którego dom w Opolu uznano za najlepszy na świecie. Konieczny jest przekonany, że Śląsk powinien ogłosić wielki międzynarodowy konkurs architektoniczny na zupełnie nową arenę. - To będzie ikona regionu i motor do dalszego jego rozwoju. Stadion, którego świat nie widział. Mamy na Śląsku silnego ducha piłkarskiego, teraz brakuje mu tylko ciała - dodaje Konieczny.

Data: 2009-05-13 12:41:18
Autor: Michal Jankowski
"Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Dla jaj, panie kochany, dla jaj.

I dla poddzierżki rozgowora - można było zapychać łamy plotkami od
"dobrze poinformowanych", że pierwotna lista jest niby nieaktualna.

  MJ

Data: 2009-05-13 12:11:26
Autor: Bartosz B.
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Już Szmajdziński pierdzieli bzdury, że po EURO 2012 wszystkie ważne mecze powinny być grane w Krakowie i Chorzowie. No to trzeba mieć coś nie tak w głowie.

Data: 2009-05-13 12:59:04
Autor: topek
Cavek pisze:
[...]
Mi szkoda krakowa :)
Stadion sie buduje,
dobra lokalizacja (A4 i blisko do gierkowki/A1)
bardzo dobra baza hotelowa
drugie najwieksze polskie miasto
Bliskosc slaska i ukrainy.

Wedlug mnie najlepszy kandydat ze wszystkich (powaznie :)

Ale fakt wyrzucenia Krakowa oslodzilo mi wyrzucenie Chorzowa. Nie zebym cos mial przeciw tej lokalizacji "personalnie" tylko wizja zadaszania tego trupa i pudrowanie gowna pt: stadion slaski wywolywalo u mnie odruch wymiotny

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-13 13:58:43
Autor: Cavek
topek pisze:
Cavek pisze:
[...]

A mi dzisiaj taki jeden pisal ze tylko tam sie czuje Ducha Reprezentacji a trybuny ich odleglosc od boiska i nachylenie to cud inzynierii :)
Cavek

Data: 2009-05-13 13:52:23
Autor: OlO
[...]

Zostalo to juz to ustalone przez swietego jaroslawa malego . Krakow i Chorzow mial byc rezerwowy i zostal rezerwowy , dziwia mnie te stekania.

Data: 2009-05-13 17:43:32
Autor: brat_olin
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
"Cavek" <worph@wp.pl> wrote

[...]

Krakusy zapraszaja premiera Tuska ze Schetyna na rocznice Okraglego Stolu
w czerwcu :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-13 21:01:29
Autor: topek
brat_olin pisze:
"Cavek" <worph@wp.pl> wrote

[...]

Nie wiedzialem, ze Tusk decydowal o tym jakie miasta dostana organizacje.
Dobrze, ze jest internet i dobrze poinformowani zyczliwi.

Data: 2009-05-14 01:12:10
Autor: brat_olin
Euro2012 - Krakow i Chorzow out

"topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote in
brat_olin pisze:

> [...]

Nie wiedzialem, ze Tusk decydowal o tym jakie miasta dostana organizacje.
Dobrze, ze jest internet i dobrze poinformowani zyczliwi.

J. Kaczynski kilka lat temu zdecydowal, ze Krakow i Chorzow
beda rezerwowe.  I sa,!   Donald to moze.. :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-14 08:15:53
Autor: topek
brat_olin pisze:

[...]

No :)
Tak jak wedlug zenujacych chuji pisowskich prezydent zalatwil euro :)
Zyj sobie dalej w takim przeswiadczeniu. Na zdrowie.

Data: 2009-05-14 14:09:54
Autor: brat_olin
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
"topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote

Tak jak wedlug zenujacych chuji pisowskich prezydent zalatwil euro :)
Zyj sobie dalej w takim przeswiadczeniu. Na zdrowie.

O, kibol wyszedl!  Ale mlody, wyksztalcony, z aglomeracji..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-14 22:13:59
Autor: topek
brat_olin pisze:
[...]

Wyszedl? Kibol?
Chlopaku...

--
topek-> jak zawsze...

Data: 2009-05-13 21:02:07
Autor: pit
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
dla mnie,krakusa to upokarzające....jak takie miasta jak wrocław lub gdańsk dostają EURO a Kraków, kolebka polskiej piłki została wyruchany....

Dziękujemy wszystkim którzy się do tego przyczynili....nie zapomniemy

Data: 2009-05-13 21:12:22
Autor: castrol
pit pisze:
dla mnie,krakusa to upokarzające....jak takie miasta jak wrocław lub gdańsk dostają EURO a Kraków, kolebka polskiej piłki została wyruchany....

Dziękujemy wszystkim którzy się do tego przyczynili....nie zapomniemy

Upokarzajace to jest jak odpisujesz. Upokarzajaca jest Twoja pisowania, rozumiem, ze wielka litera piszesz tylko nazwe swojego miasta? Idz dzieciaku z takimi idiotyzmami po prostu.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-13 21:55:00
Autor: Robert Gosik
[...]

Zastanawia mnie to jeczenie frustratow.
To ze Krakow, tak jak Chorzow, nie bedzie organizatorem bylo wiadomo od czasu zgloszenia miast kandydatow do wyborow.
Kazda inna decyzja, niz dzisiejsza, to bylby skandal.

Tak na powaznie to jakie atuty Krakowa, oprocz przerostu "nam sie nalezy", przemawialyby za zabraniem ME ktoremus z wybranych wczesniej miast. Zabytki? Hotele? Cyba nie.
Co wiecej?
Krakow i tak zaleja rzesze turystow krecace sie w tym czasie po Polsce. Swoje zarobia.
Na mecze mozna przejechac sie te kilkaset kilometrow na lepsze stadiony jesli sie jest kibicem.

Data: 2009-05-13 22:13:24
Autor: tees
Robert Gosik pisze:

Tak na powaznie to jakie atuty Krakowa, oprocz przerostu "nam sie nalezy", przemawialyby za zabraniem ME ktoremus z wybranych wczesniej miast. Zabytki? Hotele? Cyba nie.

Tak jak pisałem wcześniej - dla mnie euro ma drugorzędne znaczenie - najważniejsze, że ruszyła budowa stadionu.

Ale jakby patrzeć na to realistycznie to - w momencie wybierania kandydatur miast nie było miasta poza Warszawą i Poznaniem (w punkcie stadionu), które mogłoby wyprzedzić Kraków:
- bazy hotelowej
- skomunikowania z resztą kraju - drogowego i lotniczego
- istniejącego stadionu
- doświadczenia w przyjmowaniu dużych grup turystów
- atrakcyjności turystycznej

(w większości tych punktów dzisiaj też Kraków lideruje)

I o to można się wku*** ewentualnie - bo to tam zostały przekręcone za sprawą politycznych układzików wyniki.

A to, że dbanie o swoje i marketing to słaba strona obecnych władz to też racja.

pzdrw beznapinkowo
tees

Data: 2009-05-13 23:01:04
Autor: castrol
tees pisze:

Ale jakby patrzeć na to realistycznie to - w momencie wybierania kandydatur miast nie było miasta poza Warszawą i Poznaniem (w punkcie stadionu), które mogłoby wyprzedzić Kraków:

Taaa

- bazy hotelowej
- skomunikowania z resztą kraju - drogowego i lotniczego
- istniejącego stadionu
- doświadczenia w przyjmowaniu dużych grup turystów
- atrakcyjności turystycznej

I znowu ma sie dyskusja zrobic jalowa? Po pierwsze nie liczylo sie tylko to co bylo w momencie ogloszenia ze Polska ma Euro, ale tez co bedzie.
I nie rozsmieszaj mnie, ze taki np Gdansk nie ma bazy hotelowej, zobacz jak dzis wyglada skomunikowanie z reszta kraju i jak zmieni sie to do 2012 roku - zobacz w jakim stadium sa prace np nad autostrada czy polaczeniem kolejowym WAW - GDA. Czy wg Ciebie Gdansk nie ma doswiadczenia w przyjmowaniu duzych grup turystow? Czy wg Ciebie Gdansk nie ma atrakcyjnosci turystycznej? To samo mozna dokladnie napisac o Wroclawiu.

Co do stadionu to nie mial go ani Krakow, ani Wroclaw, ani Gdansk i do dzis nie ma zadne z miast.

I o to można się wku*** ewentualnie - bo to tam zostały przekręcone za sprawą politycznych układzików wyniki.

Jaaasne. Ja caly czas mowilem. Ze nie liczy sie co jest, ale co jest i co bedzie.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-13 23:11:38
Autor: tees
castrol pisze:

I znowu ma sie dyskusja zrobic jalowa?

Nie zrobi się jałowa, ponieważ nie sądzę żeby miała być kontynuowana.
Każdy ma swój punkt widzenia i swoje racje, a mnie się nie chce dwa razy tego samego powtarzać i dyskutować o tym co będzie albo nie, a co mogłoby być gdzie indziej :)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-13 23:30:55
Autor: pit
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Czy Niemcy zapomnieli by o Monachium? Czy Włosi zapomnieli by o Mediolanie?

Hiszpanie o Barcelonie? Holendrzy o Amsterdamie? Rosjanie o st Petesburgu? Francuzi o Marsylii?
Polacy to mistrzowie w wygłupianiu się.

Data: 2009-05-14 18:22:04
Autor: Robert Gosik
[...]

Holendrzy zapomnieli o Hadze i Utrechcie, Austriacy o Linzu i Gratzu.
U nas przynajmniej nikt nie wybral pipidowy na miare Arnchem czy Klagenfurtu.