Euro2012 - Krakow i Chorzow out

Data: 2009-05-13 12:59:04
Autor: topek
Euro2012 - Krakow i Chorzow out
Cavek pisze:
Obradujący od wtorku w Bukareszcie Komitet Wykonawczy UEFA ogłosił dzisiaj na zwołanej konferencji prasowej miasta, w których odbędzie się Euro 2012. W Polsce mecze rozgrywane będą w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu.
Mi szkoda krakowa :)
Stadion sie buduje,
dobra lokalizacja (A4 i blisko do gierkowki/A1)
bardzo dobra baza hotelowa
drugie najwieksze polskie miasto
Bliskosc slaska i ukrainy.

Wedlug mnie najlepszy kandydat ze wszystkich (powaznie :)

Ale fakt wyrzucenia Krakowa oslodzilo mi wyrzucenie Chorzowa. Nie zebym cos mial przeciw tej lokalizacji "personalnie" tylko wizja zadaszania tego trupa i pudrowanie gowna pt: stadion slaski wywolywalo u mnie odruch wymiotny

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-13 13:58:43
Autor: Cavek
topek pisze:
Cavek pisze:
[...]

A mi dzisiaj taki jeden pisal ze tylko tam sie czuje Ducha Reprezentacji a trybuny ich odleglosc od boiska i nachylenie to cud inzynierii :)
Cavek

Euro2012 - Krakow i Chorzow out