Euro2012 w s³owach Platiniego

Data: 2009-05-13 11:35:20
Autor: jacek_placek_01
Euro2012 w s³owach Platiniego
No i Jakubowska miala racjê, tak jak mówi³a ¿e umowa podpisana jest z 4 ma miastami i ze nie ma co k³amac ze chorzów i kraków ma szansê.
Ale pan Donald Tusk kitowa³ jak zwykle robi±c nadzieje naiwniakom.
Ech jaki ten donek jest boski.

Sam jestem przeciwnikiem wydawania kasy na stadiony które za grosze przejm± kolesie rzadz±cych. Bo to my bedziemy placic przez lata na ich grube dupska. jak Walterowi i ITI w wawie.
Na szczescie nie place w wawie podatków bo by mnie szlag jeszcze bardziej trafi³.

Euro2012 w s³owach Platiniego