EuroBank nie wykonał zleconych przelewów

Data: 2010-10-27 09:23:44
Autor: Bogdan
EuroBank nie wykonał zleconych przelewów
Kolejny knot EuroBanku,
nie wykonano dzisiaj rano
przelewów zleconych.

Data: 2010-10-27 09:38:57
Autor: wiatrak
EuroBank nie wykonał zleconych przelewów

Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cc7d384$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
Kolejny knot EuroBanku,
nie wykonano dzisiaj rano
przelewów zleconych.
 Mają po prostu jakąś zwiechę z aktualizacją systemu. Mimo kilkukrotnego "przeklikania", wylogowania, powtórnego zalogowania, dalej mam ostatnie naliczenie odsetek 25-tego, a dzis mamy przecież 27-my.

wiatrak

Data: 2010-10-27 00:46:06
Autor: luc
On 27 Paź, 09:38, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan" <we...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:4cc7d384$0$20992$65785112news.neostrada.pl...> Kolejny knot EuroBanku,
> [...]

"przeklikania", wylogowania, powtórnego zalogowania, dalej mam ostatnie
naliczenie odsetek 25-tego, a dzis mamy przecież 27-my.

No właśnie, już chciałem pisać, a tu temat już gotowy. Odświeżanie nie
działa, przelewy wiszą sobie w blokadach.

pzdrwm
luc

Data: 2010-10-27 10:00:32
Autor: yoss
[...]

u mnie z kolei odsetki są naliczone za 26-go

Data: 2010-10-27 10:09:51
Autor: Bogdan
EuroBank nie wykonał zleconych przelewów
Uzyskałem informację od info
że mają opóźnienia w zczytywaniu danych.

Data: 2010-10-27 10:47:08
Autor: lolekanabolek
EuroBank nie wykonaďż˝ zleconych przelewďż˝ w
W dniu 2010-10-27 09:23, Bogdan pisze:
Kolejny knot EuroBanku,
nie wykonano dzisiaj rano
przelew�w zleconych.

wg informacji z czata przelewy poszły, mają problem tylko zczytać dane, pracują nad tym

Marcin

EuroBank nie wykonał zleconych przelewów