EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.

Data: 2010-05-31 22:40:04
Autor: krzysztofsf
EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.
On 1 Cze, 06:46, "Bogdan" <we...@poczta.onet.pl> wrote:
Kilka dni temu zdefiniowałem przelew w EuroBanku
z konta oszczędzającego na konto podstawowe ROR,
na dzień 31 maja 2010 roku.
Równolegle w kilka dni temu zdefiniowałem przelew w Euro Banku
z konta konta podstawowego ROR do mojego kontrahenta do innego banku
na dzień 31 maja 2010 roku.

Przelew z konta oszczędzającego został zrealizowany przed pierwszą sesją
elixir w tym dniu.

Skad wiesz?

Przelew zkonta ROR nie został zrealizowany żadną sesją elixir w tym dniu.

Pomimo że kwota przelewu była zabezpieczona na poczet wykonania transakcji
EuroBank nie wykonał zleconego przelewu do innego banku w sytuacji
gdy kolejne trzy sesje elixir powiny zreakizować zlecony przelew.

EB nie ponawia zlecenia - dopiero wieczorem, gdy nie ma mozliwosci
poslac sesja, zdejmuje ze "stanu" srodki , ktore naplynely pod
niezrealizowane zlecenia, "udajac" , ze wyszly w terminie - ten typ
tak ma. W rzeczywistosci wychodza z banku nastepnego dnia.

Kilkakrotnie wcześniej realizowałem przelewy w EuroBanku zdefiniowane
z datą przyszłą i zostały wykonane w jednym dniu
W dniu  31 maja 2010 roku
EuroBank  poraz  wielokrotnie dziesiąty mnie zawiódł.

Ale to już tradycja  w tym banku.

Pozdrawiam

EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.