Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

Data: 2010-02-21 16:33:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
Przelew został przyjęty do realizacji. Status przelewu możesz sprawdzić na liście przelewów.

To oto widzę, gdy klikam na 'przelew między moimi kontami' -- czyż nie zabawne?...
Zleciłem na jutro przelew z rozrzutnego do FCE, ale nie mogę zlecić przelewu
z mego konta oszczędnego na moje rozrzutne...

Wszelkie próby odzyskania możliwości zlecania przelewów z tego poletka
zawiodły -- łącznie z odświeżeniem przez przycisk w przeglądarce...

Data: 2010-02-21 16:52:51
Autor: witrak()
On 2010-02-21 16:33, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

To zaczekaj chwilę - "się wykona"... Jak zlecasz przelew na zaraz, to tak zawsze jest - wykonuje się "niezadługo" (chyba, że "prace systemowe").
Jak składasz zlecenie na dzień następny, to zwykle jest obrabiane "od razu" czyli w parę minut (bo jego obróbka sprowadza się do zarejestrowania).

witrak()

Data: 2010-02-21 19:58:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"witrak()" hlrlif$j6p$1@nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Chwila trwała kilka minut i zakończyła się wylogowaniem oraz ponownym
zalogowaniem. Później wykonałem co najmniej 6 wewnętrznych przelewów
bez owej zwłoki. :)

Data: 2010-02-21 17:12:41
Autor: wiatrak

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hlrjpg$d5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chłopie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszczędzania, a nie jako typowy ROR. Jego funkcjonalność jest beznadziejna. Powinieneś sobie dawno odpuścić.

wiatrak

Data: 2010-02-21 20:10:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"wiatrak" hlrlqe$pd7$1@node1.news.atman.pl

Chłopie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszczędzania, a nie jako
typowy ROR. Jego funkcjonalność jest beznadziejna. Powinieneś sobie dawno
odpuścić.

Czyli -- wpłacić tam można, ale wypłacić stamtąd nie można? :)

Jeśli Konstantynopol padnie -- gdzie zabrać stamtąd 180 groszy? :)
Czy inni nie zaczną chrzcić (zmniejszać oprocentowanie) gdy ludziska
stadnie (czy gromadnie) zabiorą swoje (i nie swoje, lecz na przykład
karciane) grosze z Grecji?... Czy Eurobank nie padnie z przesilenia
systemu ,,komputerowego''? Co robić? -- pytania kłębią się w skołatanej głowie...

No dobra -- może i Konstantynopola już nie ma w Grecji, może nawet nie
ma go w ogóle... Głowa nie jest skołatana, a pytania rzadko kłębią się,
gdyż nie są nitkami, które by można zwijać w kłębki... Ale jednak
[nie]fajnie może być...

To gdzie/dokąd zabrać szmal z Polbanku?

Data: 2010-02-21 21:01:04
Autor: wiatrak

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hls1p4
To gdzie/dokąd zabrać szmal z Polbanku?

Nigdzie. Tam się go wpłaca i on leży do momentu ustania korzystnego oprocentowania. Gdy wysokość oprocentowania nas wku..i, wtedy wypłacamy całość. ROR do działań bieżących należy posiadać w innym banku.
Koniec, kropka.

wiatrak

Data: 2010-02-21 22:53:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"wiatrak" hls36l$s66$1@node1.news.atman.pl

> [...]

oprocentowania. Gdy wysokość oprocentowania nas wku..i, wtedy wypłacamy
całość. ROR do działań bieżących należy posiadać w innym banku.

Ale Grecja bankrutuje a Polbank nie ma gwarancji BFG.

Data: 2010-02-21 21:01:04
Autor: witrak()
On 2010-02-21 17:12, wiatrak wrote:
U?ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa^(3) w wiadomo?ci news:hlrjpg$d5$1inews.gazeta.pl...
Przelew zosta^(3) przyje^ty do realizacji. Status przelewu mo?esz sprawdzi? na li?cie przelewów.

To oto widze^, gdy klikam na 'przelew mie^dzy moimi kontami' -- czy? nie zabawne?...
Zleci^(3)em na jutro przelew z rozrzutnego do FCE, ale nie moge^ zleci? przelewu
z mego konta oszcze^dnego na moje rozrzutne...

Wszelkie próby odzyskania mo?liwo?ci zlecania przelewów z tego poletka
zawiod^(3)y -- ^(3)?cznie z od?wie?eniem przez przycisk w przegl?darce...

Ch^(3)opie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszcze^dzania, a nie jako typowy ROR. Jego funkcjonalno?? jest beznadziejna. Powiniene? sobie dawno odpu?ci?.

A dlaczego uważasz, że konto obiektywnie jest niedobre ? Może nie odpowiada Twoim potrzebom, ale sporo ludzi korzysta z niego i jakoś nie zamierza się przenosić...
A Eneuel robi sobie jaja :-)

witrak()

Data: 2010-02-21 21:23:57
Autor: wiatrak
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hls43r$s4t$1nemesis.news.neostrada.pl...
A Eneuel robi sobie jaja :-)

On nie robi sobie jaj. On tak ma.

wiatrak

Data: 2010-02-21 21:33:49
Autor: witrak()
Eurobank... PrĂłba zlecenia przelewu...
On 2010-02-21 21:23, wiatrak wrote:
UÂżytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści news:hls43r$s4t$1nemesis.news.neostrada.pl...
A Eneuel robi sobie jaja :-)

On nie robi sobie jaj. On tak ma.

On tak ma - wszyscy wiedzą, ale w tym przypadku robi sobie jaja :-)

witrak()

Data: 2010-02-21 23:01:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"witrak()" hls618$t61$1@nemesis.news.neostrada.pl

> On nie robi sobie jaj. On tak ma.

On tak ma - wszyscy wiedzą, ale w tym przypadku robi sobie jaja :-)

Aha! Więc życzę Ci (: serdecznie :) niemożliwości spłacenia
karty kredytowej na czas -- z całym ,,dobrodziejstwem'' tego
niespłacenia. Gdy będziesz marudził, że Eurobank coś sknocił,
napiszę, że Ty tak masz!!! :) I będę rechotał ze śmiechu, tak
jak teraz rechoczę z tych ludzi, którzy kiedyś nie chcieli dać
mi wiary z paroma innymi sytuacjami, twierdząc głupkowato, :)
że to ja robię sobie jaja.

Data: 2010-02-22 10:20:27
Autor: Valdi
Eurobank... PrĂłba zlecenia p rzelewu...
"witrak()" news:hls618$t61$1nemesis.news.neostrada.pl

> On nie robi sobie jaj. On tak ma.

On tak ma - wszyscy wiedzą, ale w tym przypadku robi sobie jaja :-)

Getin na odstrzał.
eurobank chyba też pójdzie bo mnie to coraz bardzo zaczyna irytować.

Data: 2010-02-22 10:44:29
Autor: witrak()
On 2010-02-22 10:20, Valdi wrote:

Getin na odstrzał.
eurobank chyba też pójdzie bo mnie to coraz bardzo zaczyna irytować.

O tego już dla mnie za wiele !

Szanowni Panowie, ilu z Was złożyło przynajmniej jedną reklamację dotyczącą
(a) udzielania fałszywych informacji o stanie sald przez serwis EB ?
(b) o blokadach możliwości składania zleceń ze względu na brak aktualizacji stanu kont  ?
(c) niedeterministycznego wykonywania przelewów zewnętrznych i wewnętrznych ?
(d) niemożności odwołania/modyfikacji zlecenia przez kilka godzin w czasie każdej doby ze względu na ograniczenia funkcji systemu od godzin wieczornych do 7 rano ?

To wszystko powinno być poprawione, bo bank obiecywał nam ciągłą, pełną kontrolę nad naszymi rachunkami - co nawet chyba jest w regulaminie. Myślę, że parę dziesiątków skarg (a zwłaszcza tych, co mają sześciocyfrowe oszczędności w EB) spowodowałoby reakcję banku.

Ale większość z Was stać tylko na narzekanie. Typowo polskie podejście...

witrak()

Data: 2010-02-22 02:12:08
Autor: luc
On 2010-02-22 10:20, Valdi wrote:

> [...]

mają sześciocyfrowe oszczędności w EB) spowodowałoby reakcję banku.

Ale większość z Was stać tylko na narzekanie. Typowo polskie

Ha, ja co 3 miesiące piszę do EB w sprawie sumy dostępnych sald na
wszystkich rachunkach oszczędnościowych. A oni niezmiennie odpisują,
że dziękują za sugestie, prace trwają i inne blabla. W sumie też
możecie ich pomęczyć, to może w końcu to wdrożą...

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-22 11:31:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"witrak()" hltkbo$nk9$1@nemesis.news.neostrada.pl

O tego już dla mnie za wiele !

Szanowni Panowie, ilu z Was złożyło przynajmniej jedną reklamację
dotyczącą

Ja złożyłem. Równie dobrze mógłbym rozmawiać z drzewem w lesie. :)

[...]

Typowe. :) Typowa jest Twoja ,,mądrość'' -- niejedna osoba przekonała
się na własnej skórze, czym jest rozmawianie z pracownikami Eurobanku.

  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/...

Data: 2010-02-22 21:38:03
Autor: witrak()
On 2010-02-22 11:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]

Nie, Eneuelu, ja to robię *regularnie* i za każdym razem gdy coś chrzani im się w systemie, a w kwestii zmiany kolejności przelewów wewn. i zewn. sprawa jest w toku - na razie czekam na odpowiedź pisemną (bo o reakcji na telefoniczne przekazanie już pisałem).

I o to właśnie idzie - nie jeden, czy drugi raz, tylko za każdym razem domagać się objaśnienia, dlaczego nie działa tak jak powinnno.

I gdyby tak robili choćby tylko wszyscy narzekacze, mielibyśmy większe szanse na poprawę. A tak, to bank stwierdza - "tylko nielicznych to irytuje - nie śpieszymy się..."

Nawiasem mówiąc, *kolejne 3 pary przelewów* poszły tak jak zawsze - najpierw wewnętrzny potem zewnętrzny. Jak Wy to robicie, że Wam nie działa jak trzeba ? :-))

witrak()

Data: 2010-02-22 23:15:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"witrak()" hluq4i$gvj$1@atlantis.news.neostrada.pl

[...]

A dużo płacą testerom w tym banku? Opłaca się?

Ja testuję właśnie Realną antenę wewnętrzną TV -- kosztowała
25 złotych i wyglądem przypomina technologię kosmiczną. :)
Postaram się jutro o zamianę jej w coś pożyteczniejszego. ;)
Później przetestuję antenę zewnętrzną... Tym razem pod nuż
(a nuż widelec, a łyżka na to niemożliwe -- nie zaś nóż do
krojenia) pójdzie antena z LerojMerlin. ;)

Na plus Eurobankowi: gdy dziś zamierzałem wpłacić pieniądze
na konto, na którym miałem najwięcej, bankierka zasugerowała
mi wpłacenie na inne konto -- abym nie belkował... :) Ponadto
zauważyła, że wpłacam więcej niż deklaruję -- ale to procedura
zwyczana. ;) Zgadzam się z tym, że Eurobank spłaca swoje długi
możliwością założenia wielu kont, na których jest ponadprzeciętne
(choć wcale nie 485*2) opromilowanie dające więcej niż bank oficjalnie
obiecuje. Zgadzam się także z tym, że bankierka uchroniła dziś moją
duszę przed haniebną stratą złotówki, którą mógłby zabrać minister
Marek, zwany Belką a nawet zauważyła, że deklaruję jakby ;) za mało...

Sprawdzam nową kreację. ;) Koszula kosztowała 17 złotych -- dużo,
ale jak człowiek chce zabłysnąć wyglądem... ;)

Gdy przed 4 laty wypowiadałem wojnę światu postanowieniem kupowania
wszystkiego po jak najniższej cenie, aby doprowadzić ;) do kryzysu,
nie zdawałem sobie sprawy z ogromu zjawiska. ;) Najwyraźniej trafiłem
na falę tych samych postanowień masy innych ludzi... Dziś jestem zadowolony
z uzyskanych efektów, choć rykoszet uderzył i mnie -- z Polbanku zabrałem
swoje 189 groszy, aby nie dać się pochłonąć swemu zwycięstwu... ;) Zostawiłem
tam tylko 666 złotych (z groszami) na oszczędnie oszczędnym, z którego można
pobrać kartą bankomatową w bankomatach Euronetu. W razie padu Polbanku będę
miał sporo czasu, gdyż ichniejszy system nie jest zbyt szybki. ;)

Data: 2010-02-21 22:57:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"wiatrak" hls4hj$sfs$1@node1.news.atman.pl

> A Eneuel robi sobie jaja :-)

On nie robi sobie jaj. On tak ma.

Raczej Eurobank tak ma, że nie zawsze można przelać ze swego
na swoje. Przelew z oszczędnego na zewnątrz kosztuje 4 złote.
Ja tak mam czy Eurobank tak ma? Pomogło dopiero przelogowanie.

Data: 2010-02-21 22:55:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank... Próba zlecenia przelewu...

"witrak()" hls43r$s4t$1@nemesis.news.neostrada.pl

A dlaczego uważasz, że konto obiektywnie jest niedobre ? Może nie
odpowiada Twoim potrzebom, ale sporo ludzi korzysta z niego i jakoś
nie zamierza się przenosić...
A Eneuel robi sobie jaja :-)

Może robię, ale co z tego? Opisałem sytuację rzeczywistą -- nie mogłem
przelać ze swego na swoje, a tym samym stanąłem przed problemem, bo do
jutra mam zapłacić kolejną ratę do FCE.

Eurobank... Próba zlecenia przelewu...