Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%

Data: 2009-09-02 08:57:11
Autor: scholastyk
Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%

No i spadło - na stronie dalej 6,06% ale od dzisiaj zmniejszono do
5,7% co można zobaczyć np. w "szczegóły konta".
Wczoraj mBank, dziś eurobank - ogłaszanie regulaminów po fakcie to
nowy trend?

K....a, ja to mam pecha! Wczoraj wreszcie założyłem konto w eurobanku i wieczorem przelałem kasę...

Aha, i już jest na stronie też poprawione oprocentowanie.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-02 07:18:52
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:57:11 +0200, scholastyk napisał(a):

K....a, ja to mam pecha! Wczoraj wreszcie założyłem konto w eurobanku i
wieczorem przelałem kasę...

Aha, i juĹź jest na stronie teĹź poprawione oprocentowanie.

Cholera, czyli to przez Ciebie! Daj znać kiedy się wybierasz do Polbanku ;)

Data: 2009-09-02 12:06:22
Autor: scholastyk
Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%

> Aha, i juĹź jest na stronie teĹź poprawione oprocentowanie.

Cholera, czyli to przez Ciebie! Daj znać kiedy się wybierasz do Polbanku ;)

Aż takim desperatem nie jestem...

W sumie już się nie gniewam na EB - ich 5,7% z kapitalizacją dzienną to więcej niż 4,8% w Allianz z kapitalizacją miesięczną....

Interfejs w EB bardzo mi się podoba (no może poza tym upierdliwym tokenem). Tak więc pozostaję teraz rozdarty pomiędzy 4 bankami, z których każdy ma dla mnie coś innego (Allianz - KK, eurobank - KO, Noble/OF - lokata i Alior - ROR).

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-02 03:20:51
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%
On 2 Wrz, 12:06, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

[...]

Ciekawe, kiedy powstana banki wirtualne, na wzor wirtualnych
operatorow komorkowych, laczace pod jednym szyldem i interfejsem
odpowiednio dobrane uslugi roznych bankow? :)))

Data: 2009-09-02 15:45:17
Autor: Przemysław Kowalik
wrote:

[...]

A który wirtualny operator komórkowy łączy Ci usługi przynajmniej 2 różnych opów realnych (nie chodzi mi o roaming międzynarodowy i dostępne usługi partnerów roamingowych) ;-)

Przemek

Data: 2009-09-06 22:35:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%

krzysztofsf@wp.pl 32dec4aa-dcf1-487d-b1cf-5de892184782@q7g2000yqi.googlegroups.com

: Ciekawe, kiedy powstana banki wirtualne, na wzor wirtualnych
: operatorow komorkowych, laczace pod jednym szyldem i interfejsem
: odpowiednio dobrane uslugi roznych bankow? :)))

Droga jest długa: najpierw trzeba przeczytać to, co piszą ludzie na pbb;
następnie trzeba to jakoś zaprojektować; po czym -- wdrożyć... ;)

Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%