Eurobank Token

Data: 2009-09-04 19:53:05
Autor: Gr
Eurobank Token
Damian_niusy pisze:
Witam,
Mam u nich konto od 2 dni i jeszcze nie zdecydowałem się jaki token wybrać bo na razie nie zamierzałem robić przelewów za zewnątrz, ale zauważyłem że likwidacja lokaty wymaga już tokena więc teraz musze się zdecydować. i mam do was pytanie.

Użytkowanie tokena w Eurobanku to koszt 2 zł, a idzie jakoś obliczyc koszt użytkowania Tokena GSM ?

Zamów token gsm, zdefiniuj zaufane przelewy i zrezygnuj z tokena. Generowanie tokenów przy logowaniu to pomyłka.

Eurobank Token