Eurobank - WTF?

Data: 2010-05-27 00:49:22
Autor: scream
Eurobank - WTF?
"Konto online" w Eurobanku...

Stan konta - przykładowo - 100000 zł
Idziemy do oddziału (prawdziwego, nie wyspa w centrum handlowym) i
wypłacamy 20000 zł

Mijają dwa dni
Loguje się do systemu przez ich stronę

Co widzę?
Stan konta nadal 100000
Liczba blokad - 0

Próbuję testowo zrobić przelew na 100000 - da się, a jakże (nie wiem czy po
wpisaniu tokenu by przeszło, ale podejrzewam, że tak).

Ktoś umie wytłumaczyć WTF? Minęły DWA dni, kasy nie ubyło, blokady na
wyplacona kwote nie ma.

Kolejna sprawa - lista odbiorców. Definiuję nowego odbiorcę, wpisuję dane
odbiorcy, numer konta, token do autoryzacji. Chcę zrobić przelew - lista
odbiorców pusta. Podgląd na liscie operacji - "dodanie nowego odbiorcy -
oczekuje". WTF? W każdym innym banku taka operacja to 2 minuty, a w
Eurobanku trzeba czekać - tylko ile czasu i na co tak wlasciwie?

Dziwny bank.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-26 22:33:45
Autor: krzysztofsf
Eurobank - WTF?
On 27 Maj, 00:49, scream <n...@podam.pl> wrote:
[...]

W nocy masz dane historyczne (jak w BPH).
Tak do 21-ej 22-ej mozna pracowac normalnie - potem do 7-ej z minutami
podkladaja dane historyczne, na ktorych da sie zalozyc zlecenia na
powyzej 2 dni od dzis i poprzegladac wczorajsze dane.
Mozna dostac zawalu jak sie logujemuy i widzimy np. , ze nie poszedl
pilny dzisiejszy przelew...a to dane archiwalne.

Powinni wyswietlac ostrzezenia i podawac od kiedy dziala przetwarzanie
nocne - ale coz, BPH tez nie podaje.

Data: 2010-05-27 06:38:12
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - WTF?
scream <nie@podam.pl> writes:

[...]

A próbowałeś wejść w historię?

Odnoszę wrażenie, że system WWW odświeża się dopiero po kliknięciu
czegoś w serwisie.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2010-05-27 06:41:58
Autor: Pyrtek
Eurobank - WTF?
scream pisze:
"Konto online" w Eurobanku...

Dziwny bank.

Tak, dziwny.
Daje 4,55% bez Belki na rachunku, z którego możesz wypłacać ile razy chcesz bez dodatkowej opłaty.
Niektórzy (tak, ja też) chcieliby jeszcze, żeby internetowy system transakcyjny sprawnie działał. Ale takie rzeczy, to ja nie wierzę...

Albo akwarium, albo rybki :)

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-27 17:44:41
Autor: Ianus
Eurobank - WTF?
Użytkownik "Pyrtek" <upixb_at_lykamspam_pl@null.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htkt6o$p7f$1@news.onet.pl...

Tak, dziwny.
Daje 4,55% bez Belki na rachunku, z którego możesz wypłacać ile razy chcesz bez dodatkowej opłaty.

Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

JS

Data: 2010-05-27 17:50:51
Autor: Kamil Jońca
Eurobank - WTF?
"Ianus" <USUNianus@op.pl> writes:

[...]

Możesz wskazać odpowiedni zapis w TOiP?
KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2010-05-31 11:17:40
Autor: Ianus
Eurobank - WTF?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87fx1d738k.fsf@alfa.kjonca...

Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

po gwiazdce małymi literkami: "Promocyjna opłata obowiązuje do 31.12.2009. Po tym terminie opłata za kolejną wypłatę w miesiącu kalendarzowym wynosi 2,95 PLN."

Chyba że nie mówimy jednak o wypłatach tylko o przelewach? Przelewy wewnętrzne nadal są darmowe.

JS

Data: 2010-05-27 17:54:25
Autor: Pyrtek
Eurobank - WTF?
Ianus pisze:
[...]

Dzięki za ostrzeżenie, ale uściślijmy, bo może ja niedowidzę.
Każdy przelew na własne "Konto Online" nadal jest free - tak?
Każda wypłata z konta online - nadal jest free. Tak?

(Wiem - napisałem "wypłacać", a to nie to samo, co "przelać"), ale proszę tylko o uściślenie.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-27 19:06:45
Autor: scream
Eurobank - WTF?
Dnia Thu, 27 May 2010 17:44:41 +0200, Ianus napisał(a):

Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

W TOiP nadal są wypłaty za 0 zł.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-28 00:52:31
Autor: Koles
Eurobank - WTF?

Użytkownik "Ianus" <USUNianus@op.pl> napisał w wiadomości news:htm41h$da3$1news.onet.pl...
> [...]

> Tak, dziwny.
> Daje 4,55% bez Belki na rachunku, z którego możesz wypłacać ile razy

    U mnie nie pobierają opłaty, a mam kilka wypłat
miesiecznie z Rach. Oszczednościowego.

Data: 2010-05-29 01:54:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - WTF?

"scream" 160lp6gch7y7h.17cmkv1jx73w5.dlg@40tude.net

Dziwny bank.

Co dziwnego w tym, że banki śpią w nocy? :)
26 maja wpłaciłem tałzena. Widzę odpromile naliczone 26 maja,
ale wpłaty tałzena nie widzę do dzisiaj, choć jest już 29 maja. :)

Eurobank - WTF?