Eurobank a iPhone?

Data: 2010-05-31 12:06:51
Autor: Jacek Osiecki
Eurobank a iPhone?
Witam,

Czy dla posiadacza iPhone'a jedyną opcją korzystania z Eurobanku jest
wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane?
Z tego co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie
działa pod iPhonem...

Tak sobie rozważam czy nie warto przeskoczyć z winmobile na jabłko i
właśnie kwestia eurobanku mnie nieco zastanowiła :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-05-31 12:54:26
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 12:06:51 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Co się zresztą wpisuje w ogólną politykę Apple.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-05-31 13:58:50
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 12:54:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

No niestety. Ale faktem jest, że iphone po prostu jest wygodny w użyciu ;)
Ze swoimi winmobile musiałbym dłuuuugo walczyć żeby uzyskać choćby część
funkcjonalności dostępnej w zabawce Jobsa pod jednym palcem. Owszem, brak
automapy czy właśnie javy jest bolesne - ale w ostateczności będzie po
prostu drugi telefon na takie rzeczy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-05-31 14:12:50
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 13:58:50 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

Owszem, brak
automapy czy właśnie javy jest bolesne - ale w ostateczności będzie po
prostu drugi telefon na takie rzeczy...

A później trzeci, bo będą jeszcze jakieś bajery... a później czwarty bo... ;-) Dałeś się omamić, chłopie!

Data: 2010-05-31 17:08:17
Autor: xbartx
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 14:12:50 +0000, Olgierd napisał(a):

A później trzeci, bo będą jeszcze jakieś bajery... a później czwarty
bo... ;-)

Dałeś się omamić, chłopie!

Hmmm w tym wypadku chyba nie. Ot zrobi sobie po prostu darmowy "token sprzętowy".

Data: 2010-06-01 07:51:58
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 17:08:17 +0000, xbartx napisał(a):

Dałeś się omamić, chłopie!

Hmmm w tym wypadku chyba nie. Ot zrobi sobie po prostu darmowy "token
sprzętowy".

Omamem nazywam pęd do sprzętu, który jest ewidentnie wybrakowany (przykład powyżej), ale znajduje nabywców, którzy mimo to go kupią.

Data: 2010-06-01 08:11:42
Autor: xbartx
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 07:51:58 +0000, Olgierd napisał(a):

Omamem nazywam pęd do sprzętu, który jest ewidentnie wybrakowany
(przykład powyżej), ale znajduje nabywców, którzy mimo to go kupią.

Hmmm czyli nokia jest jeszcze bardziej wybrakowana, bo na kilkudziesięciu jak nie więcej jej modelach nie zainstalujesz tokena gsm z eurobanku? Nie przesadzasz aby? Ja wiem, że ajfona można nie lubić za to i owo, jednak bez przesady.

--
xbartx

Data: 2010-06-01 08:26:52
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 08:11:42 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

Szczerze mówiąc to nie wiem czy można na Nokii coś tam zainstalować czy nie. Mam na myśli ogólne podejście Apple do tego co można a czego nie można.

Data: 2010-06-01 09:33:14
Autor: xbartx
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 08:26:52 +0000, Olgierd napisał(a):

Szczerze mówiąc to nie wiem czy można na Nokii coś tam zainstalować czy
nie. Mam na myśli ogólne podejście Apple do tego co można a czego nie
moĹźna.

Ich produkt, ich sprawa a nikomu nie karzą przecie tego kupować. No i nie ich winą jest, że definiują i przodują na rynku.

--
xbartx

Data: 2010-06-01 09:55:08
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 09:33:14 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

Nie mówię, że każą. Mówię, że ludzie dają się mamić.

Ale to się robi mocno NTG, zatem EOT.

Data: 2010-06-01 12:36:27
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 1 Jun 2010 09:55:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

Dają się mamić, bo po prostu iPhone jako telefon jest narzędziem bardzo
wygodnym. Ja się zastanawiam nie dlatego że kocham Jobsa, tylko dlatego że
zobaczyłem jak miło się tego używa. U kumpla, który jest CHOLERNIE wybredny
w kwestii telefonów...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-02 13:14:38
Autor: MarekZ
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrni09vma.hsn.joshua@tau.ceti.pl...

[...]

To i ja potwierdzę, iPhone to świetnie pomyślana rzecz.

Data: 2010-06-01 10:47:30
Autor: mvoicem
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
(01.06.2010 10:11), xbartx wrote:
[...]

Telefon bez javy to jak samochód bez ... no nie wiem, oświetlenia
schowka. Albo anteny. Da się jeździć , nie jest to jakaś must-have
funkcjonalność samochodu, ale jednak cokolwiek dziwne jeżeli to jest
jakiś nowy model.

p. m.

Data: 2010-06-01 12:40:42
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:47:30 +0200, mvoicem napisał(a):
(01.06.2010 10:11), xbartx wrote:
[...]

A to ciekawe... po co mi ta java? Jedyna aplikacja jaką mam zainstalowaną to
właśnie token eurobanku :)

Da się jeździć , nie jest to jakaś must-have
funkcjonalność samochodu, ale jednak cokolwiek dziwne jeżeli to jest
jakiś nowy model.

Są różne gusta - dla mnie javy na komórce mogłoby nie być... tylko że ja
mam windows mobile ;)
A co do samochodów: niektórzy (np. ja) kupią samochód bez oświetlenia
schowka, ale nie kupią takiego bez tylnej wycieraczki :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-02 01:16:26
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
xbartx wrote:

[...]

Znajdziesz NOkie w ostatnich kilku latach, a jeszcze lepiej w klasie cenowej iPhone, ktora by nie miala Javy ?
Juz chyba latwiej o wymyk na widelcu ;)

--
in

Data: 2010-06-02 08:38:24
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Wed, 02 Jun 2010 01:16:26 +0200, sorden napisał(a):
xbartx wrote:
[...]

A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :) Jedno
już mamy - eurobank. Jakieś inne?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-02 11:12:56
Autor: Michal Tyrala
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
On Wed, 2 Jun 2010 08:38:24 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
> [...]
> Juz chyba latwiej o wymyk na widelcu ;)

 A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :) Jedno

OperaMini, Trek Buddy, MidpSSH, Ginger, Google Maps.

Tego uzywam, zaraz się pewnie w punktach dowiem dlaczego wszystko jest
nonsensowne? :-)

pozdrawiam,
--
Michał http://kbns.digart.pl/

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-06-02 11:19:04
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Wed, 2 Jun 2010 11:12:56 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
> [...]
OperaMini, Trek Buddy, MidpSSH, Ginger, Google Maps.

Tego uzywam, zaraz się pewnie w punktach dowiem dlaczego wszystko jest

Ależ proszę bardzo :)
Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-02 11:38:46
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Wed, 02 Jun 2010 11:19:04 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

nie wiem do czego jest Ginger.

Kurdę, bardzo fajny jest.

Data: 2010-06-03 00:58:27
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

Ależ proszę bardzo :)
Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

--
in

Data: 2010-06-03 10:16:48
Autor: Brzezi
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
czw, 03 cze 2010 o 00:58 GMT, sorden napisał(a):

Jacek Osiecki wrote:

Ależ proszę bardzo :)
Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

Ja wole Autobusera :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-06 12:04:55
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Thu, 03 Jun 2010 00:58:27 +0200, sorden napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
Ależ proszę bardzo :)
Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.
I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

Z javą też bym się nie dowiedział, bo jest to na tyle popularna nazwa że nie
znając przeznaczenia programu raczej bym go nie namierzył ;)
Heh, Ginger&Java to jakaś popularna marka ciuchów :)

No i nie zmienia to faktu, że jednak na nic mi to ginger nie jest potrzebne.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-06 16:31:12
Autor: Michal Tyrala
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
On Sun, 6 Jun 2010 12:04:55 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
> I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

 Z javą też bym się nie dowiedział, bo jest to na tyle popularna nazwa że nie
 znając przeznaczenia programu raczej bym go nie namierzył ;)

Aha:

http://www.google.pl/search?rls=pl&q=ginger+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

No faktycznie, pierwszy odnosnik :P

Data: 2010-06-06 22:19:48
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Sun, 6 Jun 2010 16:31:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
> [...]
 Z javą też bym się nie dowiedział, bo jest to na tyle popularna nazwa że nie
 znając przeznaczenia programu raczej bym go nie namierzył ;)

Kontra!

http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&rls=pl&q=ginger+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

:)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-03 05:06:30
Autor: Michal Tyrala
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
On Wed, 2 Jun 2010 11:19:04 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
> OperaMini, Trek Buddy, MidpSSH, Ginger, Google Maps.
> nonsensowne? :-)

 Ależ proszę bardzo :)
 Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

To wszystko jest na iPhona?

A trekbuddy to jednak co innego niz automapa, jemu bardziej na mobilnych
windowsach odpowiadalby Ozi.

Ad Ginger: http://ginger.pasjagsm.pl/pl/

Data: 2010-06-04 06:07:15
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Thu, 3 Jun 2010 05:06:30 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
> [...]
> nonsensowne? :-)
 Ależ proszę bardzo :)
 Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

Opera niestety tylko mini, ale jest. Automapa ponoć w trakcie tworzenia.
Inna sprawa, że do GPS i tak bym używał starego telefonu z WM - zostałby
na stałe w samochodzie.

A trekbuddy to jednak co innego niz automapa, jemu bardziej na mobilnych
windowsach odpowiadalby Ozi.

Do obsługi GPS w iPhone jest dosyć dużo aplikacji - podejrzewam że coś
zbliżonego do trekbuddy by się znalazło.

Ad Ginger: http://ginger.pasjagsm.pl/pl/

No to chociaż wiem teraz co to takiego ;) Inna sprawa, że z MPK w zasadzie nie
korzystam... Kiedyś nawet pobierałem sobie programik z jazdy.net i rzadko
kiedy udało mi się go użyć zanim się zmienił rozkład jazdy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-03 01:00:43
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :

Skoro juz w superlatywach ;) o Iphone, flash juz dziala? czy tez niepotrzebny i bez zastosowan ? ;d

--
in

Data: 2010-06-04 06:04:21
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Thu, 03 Jun 2010 01:00:43 +0200, sorden napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :
Skoro juz w superlatywach ;) o Iphone, flash juz dziala? czy tez niepotrzebny i bez zastosowan ? ;d

Nie ma AFAIK... tylko na winmobile jakoś też sobie bez niego radzę :)
No chyba że ktoś jest uzależniony od wyskakujących i ryczących reklam - to
faktycznie, brak flasha jest problemem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-04 11:52:57
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

Nie ma AFAIK... tylko na winmobile jakoś też sobie bez niego radzę :)
No chyba że ktoś jest uzależniony od wyskakujących i ryczących reklam - to
faktycznie, brak flasha jest problemem...

Wiedzialem, ze flash okaze sie niepotrzebny (bo nie ma ;)).

--
in

Data: 2010-06-06 12:02:37
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Fri, 04 Jun 2010 11:52:57 +0200, sorden napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Serio, nie widzę sensownego zastosowania dla flasha. Jedyne miejsce gdzie
jest on mniej więcej niezbędny to serwisy typu youtube. Cała reszta
zastosowania flasha to ryczące wyskakujące reklamy, do tego jeszcze
"intuicyjne i wygodne" serwisy oparte na flexie - szajs, którego każdy
użytkownik unika za wszelką cenę.

W winmobile flasha nie używam - nawet nie wiem czy jest. Na komputerach z
reguły wyłączam wtyczkę flashową i uruchamiam tylko wtedy gdy jest potrzebna,
bo nie lubię jak wieczorem nagle jakieś wyskakujące gówno zaczyna grać.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-07 02:19:40
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

[...]

Przyznasz chyba, ze lepiej miec flasha i wylaczyc go wtedy kiedy jest niepotrzebny, niz go nie miec i nie moc wlaczyc kiedy jest potrzebny.

PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko reklamy ;)

--
in

Data: 2010-06-07 07:35:31
Autor: Kamil Jońca
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
sorden <sorden@spam.com> writes:

[...]

PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko reklamy ;)

A co? Badziewne intra na stronach? KJ

Remember:  Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
-- Dave Butler

Data: 2010-06-07 10:52:48
Autor: mvoicem
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
(07.06.2010 07:35), Kamil Jońca wrote:
sorden <sorden@spam.com> writes:

[...]

PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko reklamy ;)

A co? Badziewne intra na stronach?

Też jestem ciekaw. Do głowy przychodzą mi tylko gry i google analitycs.

p. m.

Data: 2010-06-07 13:22:21
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 07 Jun 2010 02:19:40 +0200, sorden napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Tylko że on nie jest potrzebny :)

PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko reklamy ;)

No tak, są jeszcze "wypasione intra do stronek" i masa innego dziadostwa
które tylko zaśmieca ekran. Tak, wiem o flexie - syf straszny i unikam za
wszelką cenę.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-07 16:33:39
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?

Jacek Osiecki wrote:
[...]

To juz przewidzialem kilka wiadomosci temu ;)
W nastepnej wersji iPhone kiedy nie tylko zabraknie flasha, ale i np. przegladarki html, okaze sie, ze ona tez nie jest w zasadzie potrzebna ;)

[...]

Kazdy ma jakies fobie, jednak flash ma coraz wiecej zastosowac. Wspomniany youtube, dailymotion, zastosowania typu:
http://www.tele5.pl/player.html
http://www.tvn24.pl/

Coraz wiecej mniej lub bardziej przydatnych multimediow na stronach (np. prezentacja danych). Powstaja strony tylko we flash *niekoniecznie robione przez i dla licealistow ;).
Wymieniach moznaby dlugo.

Oczywiscie mozna to wszystko ignorowac i twierdzic, ze to niepotrzebne - tylko po co, skoro mozna miec telefon ktory sobie z tym radzi ;)

PS: Co do reklam, jak nie masz flasha to wyskoczy w zamian gif lub inny jpg, przed tym nie uciekniesz ;)

--
in

Data: 2010-06-07 15:24:07
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 07 Jun 2010 16:33:39 +0200, sorden napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Zważ, że nie rozmawiasz z fanboyem Jobsa tylko z kimś kto chce po prostu
wygodnie korzystać z telefonu ;) Obecnie posiadany telefon z winmobile jest
najlepszy spośród tego co dotąd miałem, ale nie zmienia to faktu że iPhone
jest o niebo bardziej wygodny: natychmiastowa reakcja na klawisze, świetne
wybieranie głosowe itp. Jak najbardziej wkurza mnie jego "zamkniętość" i to
jest główny powód który mnie powstrzymuje przed przesiadką.

Kazdy ma jakies fobie, jednak flash ma coraz wiecej zastosowac. Wspomniany youtube, dailymotion, zastosowania typu:
http://www.tele5.pl/player.html
http://www.tvn24.pl/

Czyli filmiki, filmiki. I reklamy :)

prezentacja danych). Powstaja strony tylko we flash *niekoniecznie robione przez i dla licealistow ;).

Owszem, powstają. Na przykład ebok UPC czy system internetowy rajfiego. Oba
we flexie. Ciężkie jak cholera, niewygodne - nie dają absolutnie niczego
więcej niż odpowiednio napisana strona w czystym HTML+JS. A, przepraszam -
dają bardzo pożyteczny efekt blurowania ekranu po wylogowaniu :)

Wymieniach moznaby dlugo.

Wymieniaj :)

Oczywiscie mozna to wszystko ignorowac i twierdzic, ze to niepotrzebne - tylko po co, skoro mozna miec telefon ktory sobie z tym radzi ;)

Wolę żeby sobie lepiej radził z tym do czego jest stworzony: rozmowy + SMSy.
Ważniejsze jest dla mnie, żeby przy wyszukiwaniu kontaktu był on widoczny
natychmiast, a nie sekundę po wciśnięciu "pokaż" niż to, że raz na ruski rok
z nudów obejrzę filmik na youtube.

PS: Co do reklam, jak nie masz flasha to wyskoczy w zamian gif lub inny jpg, przed tym nie uciekniesz ;)

....i zajmie 1/10 pasma i czasu, a przede wszystkim nie będzie ryczał na cały
regulator :> Tam gdzie mam włączonego flasha, pierwszą reakcją na dowolnej
stronie która mnie zaatakuje grającym gównem jest zablokowanie wszystkich
reklam: nie szanują klienta to na nim nie zarobią ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-08 01:36:31
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

[...]

Czyli wiadomosci, informacje, notowania, czasem rozrywka - bo czemu nie ?
Obraz ponoc wart jest tysiac slow. Material filmowy pewnie drugie tyle.

[...]

Masz dosc niewielkie wyagania, dlatego tolerujesz te braki iphone.

Jednak idac dalej tym tropem - bateria przyspawana do obudowy tez pewnie "nie jest zadnym problemem" tylko "znakomita innowacja" ? ;)

--
in

Data: 2010-06-08 01:39:00
Autor: sorden
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Jacek Osiecki wrote:

[...]

I slusznie - po to wymyslono adblock itp.
Ja jeszcze blokuje wyskakujace okienka z HTMLem, jednak nie oznacza to, ze nalezy calkowicie zrezygnowac z html czy przegladarki w ogole. Czujesz roznice ?

--
in

Data: 2010-06-01 12:12:25
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 1 Jun 2010 07:51:58 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
[...]

Każdy telefon jest w jakimś stopniu wybrakowany. Na iPhone nie uruchomię
GSMtokena, na symbianowej nokii nie uruchomię Opery Mobile (nie Mini!),
na windows mobile nie zrobię innych rzeczy... Skoro zastanawiam się nad
iphonem, to pewnie dlatego że lepiej sprawuje się w funkcjach które są
potrzebne w telefonie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-01 12:47:27
Autor: Olgierd
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 01 Jun 2010 12:12:25 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

na symbianowej nokii nie uruchomię Opery Mobile (nie Mini!)

Paczpan, a ja umiem! --

Data: 2010-06-01 16:47:24
Autor: Rafał
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
W dniu 10-06-01 14:47, Olgierd pisze:
na symbianowej nokii nie uruchomię Opery Mobile (nie Mini!)

Paczpan, a ja umiem!

Ja też, ja też!

--
Raf

Data: 2010-06-01 22:12:21
Autor: Jacek Osiecki
[OT] Re: Eurobank a iPhone?
Dnia Tue, 1 Jun 2010 12:47:27 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
Dnia Tue, 01 Jun 2010 12:12:25 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):
na symbianowej nokii nie uruchomię Opery Mobile (nie Mini!)
Paczpan, a ja umiem!

Wypuścili? A, to chwała im.
Za to - nie odpalę na symbianie Palmheroes, a na iphone - owszem ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-05-31 14:23:23
Autor: Robert Kois
Eurobank a iPhone?
Dnia Mon, 31 May 2010 12:06:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

ą opcją korzystania z Eurobanku jest
wycieczka do oddziału i zdefiniowanie tam przelewów jako zaufane?
Z tego co widzę, token GSM jest wyłącznie w wersji dla javy - czyli nie
działa pod iPhonem...

Tu ktoś miał podobny problem.
http://przyszly-zysk.blogspot.com/2010/01/iphone-token-eurobanku-emulator.html

--
Kojer

Data: 2010-05-31 18:39:32
Autor: Bogdan B.
Eurobank a iPhone?
W dniu 2010-05-31 14:06, Jacek Osiecki pisze:
[...]

Jest jeszcze płatny token sprzętowy.

Eurobank a iPhone?