Eurobank bez tokena

Data: 2009-06-19 00:11:28
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena
Pisali¶cie tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w przypadku, gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które będzie się robić przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?
Druga sprawa: powiedziałam jej o tym, że na forum internetowym czytałam, że sporo ludzi ma problemy z tokenami. Była bardzo zdziwiona. Powiedziała, że wła¶ciwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam pisz± tylko ludzie z problemami" - dodała;-)
Co Wy na to?
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-18 15:24:18
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 12:11 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2

[...]

Ja nie miałem żadnego problemu.

Data: 2009-06-19 00:26:33
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2

Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym oddziale EB s± takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego powodu trudno im wierzyć.
Dzięki.
A.

Data: 2009-06-18 16:06:17
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 12:26 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Bungiel" <dochto...@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE...

Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię
jeszcze na infolinię.

Eh, następne cwaniaczki...
eurobank.pl->konto online->eurobank online (przedostatni punkt)-
funkcjonalno¶ć eurobank online (po lewej)
I masz wszystko odno¶nie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
telefony.

Data: 2009-06-18 16:08:14
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
A w zasadzie można od razu tu i lewe menu...
http://www.eurobank.pl/#products,bankowosc_online,eurobank_online

Data: 2009-06-19 01:15:07
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

> [...]
>funkcjonalno¶ć eurobank online (po lewej)
I masz wszystko odno¶nie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
Znalazłam, wielkie dzięki.
A.

Data: 2009-06-19 16:31:08
Autor: MK
Eurobank bez tokena
ffiona wrote:

Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2 Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym oddziale EB s± takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego powodu trudno im wierzyć.
Dzięki.
A.
Czyli wlasciwie w jakim wieku ?

Data: 2009-06-20 00:43:17
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "MK"  napisał

Czyli wlasciwie w jakim wieku ?

Około maturalnym.
A.

Data: 2009-06-19 01:25:49
Autor: xbartx
Eurobank bez tokena
On Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200
"ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> wrote:

Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w
przypadku, gdy siÄ™ zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na ktĂłre
będzie się robić przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła,
powiedziała, że jak chcę robić przelewy przez Internet, to muszę mieć
token.

Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych. Musisz wybrać token (zazwyczaj GSM) i przy jego pomocy dodać
przelewy zaufane, po czym oddajesz token i możesz wykonywać przelewy
między kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

Xenocide

Data: 2009-06-19 01:36:34
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał

[...]

W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyjaśni, jak jeszcze parę osób z grupy się wypowie (bez problemów:-) )
Dobranoc
A.

Data: 2009-06-18 17:13:30
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał

> [...]
> przelewy zaufane, po czym oddajesz token i możesz wykonywać przelewy
> między kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyja¶ni, jak jeszcze parę osób z
grupy się wypowie (bez problemów:-) )
Dobranoc
A.

No tak, jak odniosłem się tylko do możliwo¶ci wykonywania przelewów do
zaufanych odbiorców. Ale pozostaje kwestia ich zdefiniowania.
Najlepiej chyba zrobić tak jak xbartx sugeruje - bierzesz token,
definiujesz zaufanych odbiorców, rezygnujesz z tokena. Ja miałem
dokładnie taki plan, ale okazało się, że token nie jest tak upierdliwy
jak sobie to wcze¶niej wyobrażałem, więc go zostawiłem.

Data: 2009-06-18 22:21:00
Autor: MM
Eurobank bez tokena
On 19 Cze, 02:13, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:
On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał

Jestem ¶wieżo po procedurze zakładania konta w EB i zrobiłem dokładnie
tak jak napisał xbartx. Dodatkowo pracownik banku zapewnił mnie że nie
ma problemu z dodaniem nowego odbiorcy - oczywi¶cie wył±cznie w
placówce banku.

Pozdrawiam
MM

Data: 2009-06-19 08:38:17
Autor: MK
Eurobank bez tokena
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:20090619012549.2aac2a92cartel...

Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych.

W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego. Sam przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo by byc inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

MK

Data: 2009-06-19 10:24:59
Autor: xbartx
Eurobank bez tokena
Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:38:17 +0200, MK napisał(a):

W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego.
Sam przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo
by byc inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

Hmmm no to mają w takim razie rozłam na scenie w EB, bo mi Pani powiedziała, że - "nie da się, nie interesuje się a w ogóle to zarobiona jest" ;) Ja za bardzo nie wnikałem, bo i tak nie miałem przy sobie nr rachunków, więc i tak bym musiał wrócić, a poza tym chciałem zobaczyć jak ten token GSM wygląda, więc specjalnie na tę okazję komórkę pożyczyłem.

Data: 2009-06-19 14:01:09
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank bez tokena
Fri, 19 Jun 2009 01:25:49 +0200, w <20090619012549.2aac2a92@cartel>, xbartx
<bart@hashzero.net> napisał(-a):

Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych.

Bzdura. Oczywi¶cie, że zdefiniuje (ja tak zrobiłem).

Data: 2009-06-19 06:20:37
Autor: aneczka.jedna
Eurobank bez tokena
Byłam przy takiej procedurze.
Klientka zakładała konto bez tokena i karty. Podała dwa nr rachunków w innych
bankach, które chce mieć jako zaufane. Cała procedura zakładania ror + 3 KO
trwała kwadrans.

Data: 2009-06-19 08:22:01
Autor: Robert Kois
Eurobank bez tokena
Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):

[...]

Nam, aczkolwiek nie rozumiem co wam ten token przeszkadza.

[...]

Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
tokenem.

--
Kojer

Data: 2009-06-19 21:50:47
Autor: zlotowinfo
Eurobank bez tokena
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c4bhkjeh3hfc.dlgkojer.kojer...
Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):
Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
tokenem.

to o wiele za za dużo

Data: 2009-06-19 16:41:40
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Dzwoniłam na infolinię. Pani twierdziła uparcie, że nie ma mozliwo¶ci posiadania konta online bez tokena. Opowiedzialam jej o tabeli w zakładce "funkcjonalno¶ć eurobank online", któr± wskazał Bungiel. Więc wyjasniła, że operacje te s± mozliwe bez tokena, ale token należy posiadać, bo wymagane jest hasło generowane przez niego przy logowaniu! Więc z grubej rury zapodałam:
- Ale na tym forum zgłaszaj± się posiadacze konta online, którzy twierdz±, że nie maj± tokena!
Pani oniemiała, kazała poczekać, skonsultowała się i powiedziała, że TAK, MOŻLIWE JEST KONTO ONLINE BEZ TOKENA!
Uff, przynajmniej dzięki mnie jedna konsultantka się dokształciła:-)
Zapytałam, co ja mam zrobić, żeby przekonać nasze panie w naszym oddziale, że ja nie muszę mieć tokena, a mogę zdefiniować w banku konta zaufane. Otóż mam powiedzieć paniom, żeby skontaktowały się z central± banku.
Uff.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-19 16:35:50
Autor: MK
Eurobank bez tokena
ffiona wrote:
[...]
Fajnie ze sie udalo ale cale to zamieszanie to jakis absurd.I tak jest pewnie we wszystkich bankach

Data: 2009-06-20 00:45:07
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "MK"  napisał

Fajnie ze sie udalo ale cale to zamieszanie to jakis absurd.I tak jest pewnie we wszystkich bankach

Nie wiem. Na razie pierwszy raz mnie spotkało co¶ takiego, ale i od niedawna czytam tę pouczaj±c± grupę, która wie lepiej niż doradcy bankowi:-)
A.

Eurobank bez tokena