Eurobank bez tokena

Data: 2009-06-18 15:24:18
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 12:11 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w przypadku,
gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które będzie się robić
przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić
przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2

Druga sprawa: powiedziałam jej o tym, że na forum internetowym czytałam, że
sporo ludzi ma problemy z tokenami. Była bardzo zdziwiona. Powiedziała, że
właściwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam piszą tylko ludzie z
problemami" - dodała;-)
Co Wy na to?

Ja nie miałem żadnego problemu.

Data: 2009-06-19 00:26:33
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2

Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym oddziale EB są takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego powodu trudno im wierzyć.
Dzięki.
A.

Data: 2009-06-18 16:06:17
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 12:26 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Bungiel" <dochto...@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE...

Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię
jeszcze na infolinię.

Eh, następne cwaniaczki...
eurobank.pl->konto online->eurobank online (przedostatni punkt)-
funkcjonalność eurobank online (po lewej)
I masz wszystko odnośnie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
telefony.

Data: 2009-06-18 16:08:14
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
A w zasadzie można od razu tu i lewe menu...
http://www.eurobank.pl/#products,bankowosc_online,eurobank_online

Data: 2009-06-19 01:15:07
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

> [...]
>funkcjonalność eurobank online (po lewej)
I masz wszystko odnośnie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
Znalazłam, wielkie dzięki.
A.

Data: 2009-06-19 16:31:08
Autor: MK
Eurobank bez tokena
ffiona wrote:

Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał

Cóż, myliła się.
http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramName=BINARYOBJ_FILE&index=2 Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym oddziale EB są takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego powodu trudno im wierzyć.
Dzięki.
A.
Czyli wlasciwie w jakim wieku ?

Data: 2009-06-20 00:43:17