Eurobank bez tokena

Data: 2009-06-19 01:25:49
Autor: xbartx
Eurobank bez tokena
On Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200
"ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> wrote:

Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w
przypadku, gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które
będzie się robić przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła,
powiedziała, że jak chcę robić przelewy przez Internet, to muszę mieć
token.

Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych. Musisz wybrać token (zazwyczaj GSM) i przy jego pomocy dodać
przelewy zaufane, po czym oddajesz token i możesz wykonywać przelewy
między kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

Xenocide

Data: 2009-06-19 01:36:34
Autor: ffiona
Eurobank bez tokena

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał

[...]

W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyjaśni, jak jeszcze parę osób z grupy się wypowie (bez problemów:-) )
Dobranoc
A.

Data: 2009-06-18 17:13:30
Autor: Bungiel
Eurobank bez tokena
On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisa³

> Dobrze Ci Pani powiedzia³a. W banku nie zdefiniujesz przelewów
> zaufanych. Musisz wybraæ token (zazwyczaj GSM) i przy jego pomocy dodaæ
> przelewy zaufane, po czym oddajesz token i mo¿esz wykonywaæ przelewy
> miêdzy kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

W takim razie nic nie rozumiem. Mo¿e siê wyja¶ni, jak jeszcze parê osób z
grupy siê wypowie (bez problemów:-) )
Dobranoc
A.

No tak, jak odnios³em siê tylko do mo¿liwo¶ci wykonywania przelewów do
zaufanych odbiorców. Ale pozostaje kwestia ich zdefiniowania.
Najlepiej chyba zrobiæ tak jak xbartx sugeruje - bierzesz token,
definiujesz zaufanych odbiorców, rezygnujesz z tokena. Ja mia³em
dok³adnie taki plan, ale okaza³o siê, ¿e token nie jest tak upierdliwy
jak sobie to wcze¶niej wyobra¿a³em, wiêc go zostawi³em.

Data: 2009-06-18 22:21:00
Autor: MM
Eurobank bez tokena
On 19 Cze, 02:13, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:
On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:

> U¿ytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisa³

Jestem ¶wie¿o po procedurze zak³adania konta w EB i zrobi³em dok³adnie
tak jak napisa³ xbartx. Dodatkowo pracownik banku zapewni³ mnie ¿e nie
ma problemu z dodaniem nowego odbiorcy - oczywi¶cie wy³±cznie w
placówce banku.

Pozdrawiam
MM

Data: 2009-06-19 08:38:17
Autor: MK
Eurobank bez tokena
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:20090619012549.2aac2a92cartel...

Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych.

W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego. Sam przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo by byc inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

MK

Data: 2009-06-19 10:24:59
Autor: xbartx
Eurobank bez tokena
Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:38:17 +0200, MK napisał(a):

W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego.
Sam przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo
by byc inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

Hmmm no to mają w takim razie rozłam na scenie w EB, bo mi Pani powiedziała, że - "nie da się, nie interesuje się a w ogóle to zarobiona jest" ;) Ja za bardzo nie wnikałem, bo i tak nie miałem przy sobie nr rachunków, więc i tak bym musiał wrócić, a poza tym chciałem zobaczyć jak ten token GSM wygląda, więc specjalnie na tę okazję komórkę pożyczyłem.

Data: 2009-06-19 14:01:09
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank bez tokena
Fri, 19 Jun 2009 01:25:49 +0200, w <20090619012549.2aac2a92@cartel>, xbartx
<bart@hashzero.net> napisa³(-a):

Dobrze Ci Pani powiedzia³a. W banku nie zdefiniujesz przelewów
zaufanych.

Bzdura. Oczywi¶cie, ¿e zdefiniuje (ja tak zrobi³em).

Eurobank bez tokena