Eurobank bez tokena

Data: 2009-06-19 08:22:01
Autor: Robert Kois
Eurobank bez tokena
Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):

Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w przypadku, gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które będzie się robić przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?

Nam, aczkolwiek nie rozumiem co wam ten token przeszkadza.

Druga sprawa: powiedziałam jej o tym, że na forum internetowym czytałam, że sporo ludzi ma problemy z tokenami. Była bardzo zdziwiona. Powiedziała, że właściwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam piszą tylko ludzie z problemami" - dodała;-)

Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
tokenem.

--
Kojer

Data: 2009-06-19 21:50:47
Autor: zlotowinfo
Eurobank bez tokena
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:c4bhkjeh3hfc.dlgkojer.kojer...
Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):
Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
tokenem.

to o wiele za za dużo

Eurobank bez tokena