Eurobank błędne wskazanie kalkulatorów lokat.

Data: 2009-12-03 14:21:51
Autor: Bogdan
Eurobank błędne wskazanie kalkulatorów lokat.
Zakładam, a dokładniej chciałem założyć lokatę antybelkową
w Euro Banku.
Wielokrotnie o dnia 2 listopada 2009 roku kiedy to bank
zmienił oprocentwanie zakładałem lokatę antybelkową  z pewną kwotą .
Dziś kiedy zakładałem kolejną lokatę antybelkową
tuż przed zatwierdzeniem lokaty do realizacji
system Euro Banku podał ze zapłacę podatek
od kwoty i terminu gwarantującego trwanie lokaty antybelkowej.
Sprawdziłem wszyskie możliwe kalkulatory
na stronie Euro Banku i każdy podaje inne dane dla tej samej
kwoty i terminu . Zadzwoniłem do info i potwierdzili  ze
oprocentowanie nie zmieniło się od 2 listopada 2009 roku.
Sumując to wszystko lokata antybelkowa posiada podatek
o czym informuje formularz przy zakładaniu lokaty antybelkowej
tuż przed zatwierdzeniem lokaty do realizacji.
Gratuluję bankowi ukrytej opcji obniżania oprocentowania ,
a sobie spostrzegawczości .

Pozdrawiam

Data: 2009-12-07 13:38:34
Autor: plusz

a sprawdzałes na www.kalkulatorlokat.pl ?

--
plusz

Data: 2009-12-08 11:17:16
Autor: Mariusz
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Sumujac to wszystko - moglbys nam opowiedziec o tym jakie to Eurobank ma
lokaty "antybelkowe"? Bo nigdy ich nie bylo w EB, oprocz konta
oszczednosciowego i lokat krotkoterminowych, ktore przy odpowiednich kwotach
sa "anty-belkowe", co nie znaczy ze bank opisuje je jako "antybelki" - ich
antybelkowosc wynika z czasu lokaty oraz kapitalu. --

Data: 2010-01-28 20:33:21
Autor: johnzestanow
Eurobank błędne wskazanie kalkulatorów lokat.

ja o niczym takim co piszesz nie słyszałem. Mam rachunek oszczędnościowym w tym banku z codzienną kapitalizacją i wszystko przebiega bezproblemowo :) pokombinuj jeszcze bo nie wierze, żeby było tak źle .

Data: 2010-01-28 22:02:19
Autor: Kamil Jońca
"johnzestanow" <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm> writes:

ja o niczym takim co piszesz nie słyszałem. Mam rachunek oszczędnościowym w tym banku z codzienną kapitalizacją i wszystko przebiega bezproblemowo :) pokombinuj jeszcze bo nie wierze, żeby było tak źle .

Wy tam w centrali macie jakoś płacone od każdej pochwalnej wiadomości
czy jak?

KJ

--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-antyszczepionkowca/
Anyone can make an omelet with eggs.  The trick is to make one with none.

Data: 2010-01-28 22:12:56
Autor: Valdi
Eurobank błędne wskazanie kalkulatorów lokat.
"Kamil Jońca" news:87r5pac59g.fsfalfa.kjonca

Wy tam w centrali macie jakoś płacone od każdej pochwalnej wiadomości
czy jak?

że by jeszcze poprawnie umieli cytować to by było pół biedy ;) A tak zasady
pisania na grupę są u nich w powijakach podobnie jak system transakcyjny ;)

Eurobank błędne wskazanie kalkulatorów lokat.