Eurobank - brak odsetek na ROR

Data: 2009-10-09 03:54:15
Autor: Tomasz [Bubon]
Eurobank - brak odsetek na ROR
Przeglądam historię ROR i nie widzę kapitalizacji odsetek na RORze za
wrzesień.
W poprzednich miesiącach uznanie konta następowało zawsze ostatniego
dnia miesiąca, czyli odsetki za sierpień pojawiały 31 sierpnia,
odsetki za lipiec 31 lipca itp.
Tymczasem za wrzesień odsetek brak.
Zaglądam do Tabeli Oprocentowania - bez zmian: odsetki powinny być
kapitalizowane na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.

Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

Data: 2009-10-09 13:11:01
Autor: wiatrak

Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com> napisał w wiadomości news:2e95282a-9276-41fc-a40a-
Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

wiatrak

Data: 2009-10-09 06:47:58
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Paź, 13:11, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> napisał w wiadomości
Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

wiatrak

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
naliczą odsetki.

Data: 2009-10-09 14:15:13
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Oct 2009 06:47:58 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze: naliczą
odsetki.

A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i już voila się ukazuje ;)

Data: 2009-10-09 09:09:35
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Paź, 16:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> odsetki.

A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i

Xenocide

Wchodziłem i wychodziłem kilka razy.
Ptaszek przy "Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji
związanych z kapitalizacją odsetek." postawiłem.
Historię konta sprawdzałem na 2 różnych komputerach i przeglądarkach.

Nawet filtrowanie po tekście z tytułu operacji za dany okres nie
pomogło (pojawiły się odsetki ale tylko do 31 sierpnia - wrześniowe
nie).

Cuda, panowie, cuda...

Data: 2009-10-09 17:17:56
Autor: darnok
Tomasz [Bubon] wrote:

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
naliczą odsetki.

Zadam moze trywialne pytanie - a jak przegladasz historie to nie masz np odznaczonej opcji
"Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji związanych z kapitalizacją odsetek" :-) ??

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-10-09 09:27:19
Autor: Tomasz [Bubon]
Eurobank - brak odsetek na ROR

Tutaj zrzut z systemu Eurobanku
http://pokazywarka.pl/bc4zga/

Data: 2009-10-09 10:47:48
Autor: xbartx
On Oct 9, 6:27 pm, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
Tutaj zrzut z systemu Eurobankuhttp://pokazywarka.pl/bc4zga/

Rozumiem, że coś tam leżało chociaż jeden dzień, aby mieć z czego te
odsetki naliczyć ;)

--
xbartx

Eurobank - brak odsetek na ROR