Eurobank - brak odsetek na ROR

Data: 2009-10-09 13:11:01
Autor: wiatrak
Eurobank - brak odsetek na ROR

Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com> napisał w wiadomości news:2e95282a-9276-41fc-a40a-
Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

wiatrak

Data: 2009-10-09 06:47:58
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Paź, 13:11, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> napisał w wiadomości
Czy ktoś z Was mógłby zerknąć na historię ROR w EB i sprawdzić czy
odsetki za wrzesień pojawiły się na koncie?

Odsetki za wrzesień mam dopisane 30 września.

wiatrak

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
naliczą odsetki.

Data: 2009-10-09 14:15:13
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Oct 2009 06:47:58 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze: naliczą
odsetki.

A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i już voila się ukazuje ;)

Data: 2009-10-09 09:09:35
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Paź, 16:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> odsetki.

A to czasem nie ten problem, że musisz wejść w rachunek i z niego wyjść i

Xenocide

Wchodziłem i wychodziłem kilka razy.
Ptaszek przy "Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji
związanych z kapitalizacją odsetek." postawiłem.
Historię konta sprawdzałem na 2 różnych komputerach i przeglądarkach.

Nawet filtrowanie po tekście z tytułu operacji za dany okres nie
pomogło (pojawiły się odsetki ale tylko do 31 sierpnia - wrześniowe
nie).

Cuda, panowie, cuda...

Data: 2009-10-09 17:17:56
Autor: darnok
Tomasz [Bubon] wrote:

Zgłosiłem reklamację, ciekawe kiedy odpiszą i co najważniejsze:
naliczą odsetki.

Zadam moze trywialne pytanie - a jak przegladasz historie to nie masz np odznaczonej opcji
"Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji związanych z kapitalizacją odsetek" :-) ??

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-10-09 09:27:19
Autor: Tomasz [Bubon]
Eurobank - brak odsetek na ROR

Tutaj zrzut z systemu Eurobanku
http://pokazywarka.pl/bc4zga/

Data: 2009-10-09 10:47:48
Autor: xbartx
On Oct 9, 6:27 pm, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
Tutaj zrzut z systemu Eurobankuhttp://pokazywarka.pl/bc4zga/

Rozumiem, że coś tam leżało chociaż jeden dzień, aby mieć z czego te
odsetki naliczyć ;)

--
xbartx

Eurobank - brak odsetek na ROR