Data: 2009-10-14 04:27:09 | |
Autor: Tomasz [Bubon] | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Tutaj
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/e5ac74740c26c61e/f8727895c11bce21?lnk=gst&q=brak#f8727895c11bce21 pisałem o tym, że Eurobank nie naliczył mi odsetek za wrzesień na RORze. Dziś pociągnę ten wątek dalej ponieważ sytuacja robi się coraz ciekawsza. Złożyłem reklamacje pocztą wewnętrzną (z systemu transakcyjnego), niedługo dostałem tą samą drogą odpowiedź, że reklamacja została przekazana dalej i że mam czekać. Dziś dzwoniła do mnie pani z infolinii i poinformowała mnie, że kapitalizacja środków na koncie oszczędnościowym następuje codziennie. Odpowiedziałem jej, że reklamacja dotyczyła braku _comiesięcznej_ kapitalizacji na RORze. Trochę zbiło ją to z tropu ale kontynuowała swoje porady. Poprosiła mnie, żebym zrobił screenshota ekranu i pocztą wewnętrzną - z systemu transakcyjnego (sic!) przesłał do banku. Odpowiedziałem, że w systemie nie ma możliwości dołączania załączników. Pani odpowiedziała, że taka funkcja "powinna być" i żebym dobrze poszukał. Dla grupowiczów nie zaznajomionych z interfejsem Eurobanku: opcji nie ma i nigdy nie było. Na sam koniec dodała, że gdyby jednak takiej opcji (dołączania załączników) nie było, to żebym zrobił screenshota, wydrukował go i zaniósł do placówki EB :) Na razie do placówki EB jest mi nie po drodze, więc zgłosiłem reklamację pocztą wewnętrzną jeszcze raz. Jestem bardzo ciekawy kolejnego telefonu z Eurobanku. |
|
Data: 2009-10-14 13:40:24 | |
Autor: wiatrak | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <tompod@gmail.com> napisał w wiadomości news:72e03a33-daca-4c6c-b329- Totalna bzdura. To oni nie mają podglądu do twojego roru :):):) Albo u nich jest co innego niz u ciebie? Musiałeś rozmawiac z blondynką. I to z tleniona blondynką. wiatrak .. |
|
Data: 2009-10-14 17:32:35 | |
Autor: eg | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
niestety poziom rozpatrywania reklamacji w eurobanku rzuca na ziemie, tragedia, wiec uzbroj sie w cierpliwosci i to ze beda ci setki roznych bzdur wciskac!
|
|
Data: 2009-10-14 22:02:16 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
tylko na co im screen?
chyba w swoim systemie powinni widziec historię Twojego rachunku... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-10-14 23:25:21 | |
Autor: krzysztofsf | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
RobertS pisze:
tylko na co im screen? W BPH musialem kiedys przeslac FILM pokazujacy co sie dzieje na koncie w nocy, zeby przyznali mi wreszcie racje i wyjasnili, ze nie jestem idiota tylko tak naprawde, to w nocy podstawiaja dane archiwalne (cos tak jak widze obecnie w Eurobanku) i dlatego faktycznie nie mozna byc wtedy pewnym ani salda, ani operacji z ostatniego dnia. |
|
Data: 2009-10-15 10:20:19 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
W BPH musialem kiedys przeslac FILM pokazujacy co sie dzieje na koncie w nocy, zeby przyznali mi wreszcie racje i wyjasnili, ze nie jestem idiota tylko tak naprawde, to w nocy podstawiaja dane archiwalne (cos tak jak widze obecnie w Eurobanku) i dlatego faktycznie nie mozna byc wtedy pewnym ani salda, ani operacji z ostatniego dnia. he he w BPH to były jazdy: znikały lokaty, oprocentowanie drastycznie się zmieniało...normalne cuda ;-) natomiast w EB jakos spoko - bank mnie jeszcze niczym (prawie) nie zaskoczyl -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-10-15 09:16:44 | |
Autor: Pete | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
W dniu 14.10.09 22:02, RobertS pisze:
tylko na co im screen? Przeciez w EB to norma, ze na ekranie nie widac tego co faktycznie jest na rachunku (np. znany problem nieaktualnego salda na glownym ekranie) Mi kilka dni temu przy przelewaniu z ROR na KO takie kwiatki pokazywal, ze mi rece opadly. Pisze z pamieci, ale mniej wiecej tak to wygladalo. 1. ROR Saldo 3000, Dostepne srodki: 3000 2. Przelew 1600 na KO 3. ROR Saldo 1400, Dostepne srodki: 1100 (!) 4 Przelew 1100 (bo wiecej nie pozwala) na KO 5. ROR Saldo 300, Dostepne srodki: -1200 (!!!) Musialem sobie przerwe zrobic, zeby sie uspokoic i dac czas EB na wyprostowanie sald. Po jakiejs 1h bylo juz ok. -- Pete |
|
Data: 2009-10-15 00:27:01 | |
Autor: Tomasz [Bubon] | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Po jakiejs 1h bylo juz ok. Ja czekam już 15 dni na naliczenie odsetek i nic. Ale za to dziś dostałem odpowiedź pocztą wewnętrzną na... cudzą reklamację. No ładnie. |
|
Data: 2009-10-15 09:41:23 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Dnia Thu, 15 Oct 2009 00:27:01 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):
Po jakiejs 1h bylo juz ok.Ja czekam już 15 dni na naliczenie odsetek i nic. O zaczeli wewnętrzną pocztą odpowiadać. Postęp. Do tej pory dzwonili i jak odmawiałem podawania danych autoryzacyjnych to odpowiedź przychodziła zwykłą pocztą. Na dodatek nie na temat ;). -- Kojer |
|
Data: 2009-10-15 09:39:30 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Dnia Thu, 15 Oct 2009 09:16:44 +0200, Pete napisał(a):
Przeciez w EB to norma, ze na ekranie nie widac tego co faktycznie jest na rachunku (np. znany problem nieaktualnego salda na glownym ekranie) Nie wiem jak wy to robicie. Wielokrotnie próbowałem uzyskać takie efekty i nie wychodzi. 2-3x kliknięcie na produkty aktualizuje salda. Kwoty zawsze się zgadzają, zwykle najpierw aktualizuje konto z którego się przelewa a potem docelowe (czasami wygląda, że z jednego zniknęło a na drugim się nie pojawiło, ale kwoty zawsze zgodne są). Nigdy nie trwało mi to więcej niż 5 minut. -- Kojer |
|
Data: 2009-10-15 09:41:03 | |
Autor: Pete | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
W dniu 15.10.09 09:39, Robert Kois pisze:
Dnia Thu, 15 Oct 2009 09:16:44 +0200, Pete napisał(a): Widzisz, i oni w EB te tak widz wszystko OK. I dlatego chca screenszoty. -- Pete |
|
Data: 2009-10-15 11:40:14 | |
Autor: witrak() | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
On 2009-10-15 09:39, Robert Kois wrote:
Dnia Thu, 15 Oct 2009 09:16:44 +0200, Pete napisał(a): Też tak myślałem: co oni (na grupie) chcą ? przecież *wszystko* *zawsze* działa ! Po czym wiara ma osłabła, kiedy pewnego dnia nie zrealizowało mi się zlecenie stałe z powodu braku środków, choć inne zlecenie stałe (wewnętrzne) załadowało potrzebne środki. I w dodatku zlecenie to nie poszło "wieczorną sesją" - nie wykonała się druga próba przy zamknięciu dnia, choć że *tak ma być* kiedyś mi objaśniano (z tego powodu Eneuel miał kiedyś dwa razy zrobiony przelew). Na razie czekam na objaśnienie... Teraz już wiem: normalnie wszystko działa, ale czasem nie działa i już. witrak() |
|
Data: 2009-10-15 12:13:32 | |
Autor: Robert Kois | |
Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2 | |
Dnia Thu, 15 Oct 2009 11:40:14 +0200, witrak() napisał(a):
Też tak myślałem: co oni (na grupie) chcą ? przecież *wszystko* *zawsze* działa ! To akurat norma, zresztą ostrzegają, że środki masz mieć na koncie dzień przed przy zakładaniu zlecenia. I w dodatku zlecenie to nie poszło "wieczorną sesją" - nie wykonała się druga próba przy zamknięciu dnia, choć że *tak ma być* kiedyś mi objaśniano (z tego powodu Eneuel miał kiedyś dwa razy zrobiony przelew). A tu już nie wiem czy bank próbuje ponownie wykonać, jest gdzieś to zapisane? Teoretycznie mogą się tłumaczyć, że środków nie było dzień przed a to jest warunkiem zrealizowania zlecenia. Ja po nieudanym teście wolałem wykonać spłatę "ręcznie". Na razie czekam na objaśnienie... Podziel się odpowiedzią którą otrzymasz. Teraz już wiem: normalnie wszystko działa, ale czasem nie działa i już. Tak to jest wszędzie. No chyba, że normą jest, że nie działa ;). -- Kojer |
|