Eurobank - co¶ się popsuło?

Data: 2010-01-12 23:55:32
Autor: Mirek
Eurobank - co¶ się popsuło?
Ile id± przelewy z innych banków do Eurobanku? Mam konto firmowe Inteligo, z którego  przelewam do Euro. Zlecenie zrobiłem 8.01 a zaksięgowane zostało wczoraj. Kończy się 12.01 a w Eurobanku pieniędzy nie ma. W grudniu też trwało to chyba 3 dni. Wcze¶niej było normalnie, przelew na drugi dzień. Druga sprawa. W niedzielę robiłem przelewy do ZUS. Przelałem odpowiedni± kwotę z KO na osobiste i przez 15 minut nie doczekałem się uwidocznienia  pieniędzy na osobistym. Musiałem zrobić przelewy z KO co oczywi¶cie nie było bezpłatne - 3x2 zł. Dotychczas przelewy wewnętrzne były niemal natychmiastowe. Miał kto¶ ostatnio takie przypadki?
Mirek.

Data: 2010-01-13 00:22:17
Autor: krzysztofsf
Eurobank - co¶ się popsuło?
Mirek pisze:
[...]

W nocy Eurobank spi.
Korzystaj z bezplatnej infolinii, aby zlecac bezplatnie przelewy znajac rzeczywiste saldo - trzeba po polaczeniu wklepac swoj numer klienta.

Po 20-ej (przewaznie przed 22-a , ale zdaza sie wczesniej) Eurobank zasypia i wrzuca na podglad archiwalny backup z poprzedniego dnia.

Data: 2010-01-13 07:45:02
Autor: xbartx
Eurobank - co¶ się popsuło?
Dnia Tue, 12 Jan 2010 23:55:32 +0100, Mirek napisał(a):

Ile idÄ… przelewy z innych bankĂłw do Eurobanku? Mam konto firmowe
Inteligo, z ktĂłrego  przelewam do Euro. Zlecenie zrobiĹ‚em 8.01 a
zaksięgowane zostało wczoraj. Kończy się 12.01 a w Eurobanku pieniędzy
nie ma. W grudniu też trwało to chyba 3 dni. Wcześniej było normalnie,
przelew na drugi dzień. Druga sprawa. W niedzielę robiłem przelewy do
ZUS. Przelałem odpowiednią kwotę z KO na osobiste i przez 15 minut nie
doczekaĹ‚em siÄ™ uwidocznienia  pieniÄ™dzy na osobistym. MusiaĹ‚em zrobić
przelewy z KO co oczywiście nie było bezpłatne - 3x2 zł. Dotychczas
przelewy wewnętrzne były niemal natychmiastowe. Miał ktoś ostatnio takie
przypadki?

Pieniądze pewnie doszły tego samego dnia, albo góra następnego roboczego. Wejdź w konto i jego historię i zobaczysz, że są, po prostu tam jest coś nie tak z odświeżaniem. Druga możliwość to taka, że eurobank wymaga wypełnienia odpowiednich pól przelewu odpowiednią minimalną ilością znaków - poszukaj w archiwum grupy, było o tym nie raz.

Data: 2010-01-28 20:47:26
Autor: johnzestanow
Eurobank_-_co¶_się_popsuło?

mi wszystko przechodzi idealnie, albo w ci±gu tego samego dnia albo na drugi dzień :) a mam konto w Eurobanku i wysyłam do różnych tj. mbank. Ani ja ani moi adresaci nie narzekaj±
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-29 19:23:17
Autor: johnzestanow
Eurobank_-_co¶_się_popsuło?

to musiała być chyba jaka¶ jednorazowa awaria bo u mnei wszystko ¶miga bez komplikacji :)
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-29 21:00:36
Autor: Valdi
Eurobank - co¶ się popsuło?
"johnzestanow" news:hjvcj4$9is$1z-news.wcss.wroc.pl

to musiała być chyba jaka¶ jednorazowa awaria bo u mnei wszystko ¶miga bez
komplikacji :)

A dużo Ci płac±? bo chętnie bym sobie dorobił :)

Data: 2010-01-29 19:23:52
Autor: jokelo
Eurobank_-_co¶_się_popsuło?

u mnei wszystko gra, przelewy ładnie dochodz±. A może popełniasz bład w zlecaniu rpzelweów ? W moim koncie w Eurobanku nie ma problemów :)
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-29 21:01:38
Autor: Valdi
Eurobank - co¶ się popsuło?
"jokelo" news:hjvck8$9k8$1z-news.wcss.wroc.pl

W moim koncie w Eurobanku nie ma problemów :)

to chyba nie masz konta w prawdziwym eurobanku, o którym jaki¶ czas temu
do¶ć intensywnie sobie dyskutowali¶my na łamach tej grupy.

Data: 2010-02-01 00:07:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - co¶ się popsuło?

"Valdi" hjvd8o$nc9$2@news.interia.pl

to chyba nie masz konta w prawdziwym eurobanku, o którym jaki¶ czas
temu do¶ć intensywnie sobie dyskutowali¶my na łamach tej grupy.

Eurobank to bank dla wytrwałych. ;)
Chorzy na serce powinni omijać ten bank z daleka. :)
Ale za to opromilowanie tam jest wyższe niż w innych
bankach czy parabankach lub quasi-bankach. : )

Eurobank - co¶ się popsuło?