Eurobank-dzi¶ nie pracuje?

Data: 2009-12-13 22:48:27
Autor: PM
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?
Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działaj±...   ???

Data: 2009-12-13 23:18:04
Autor: wiatrak
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?

Użytkownik "PM" <pmwdWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci ...
Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działaj±... ???

U mnie to samo. Kapitalizacji brak.

wiatrak

Data: 2009-12-14 10:10:30
Autor: ±ćęłń󶼿
Eurobank - po 12 miesiacach nie pracuje?
Jak w tym banku odnaleĽć transakcję starsz± niż 12 miesięcy?

Data: 2009-12-14 10:15:34
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:10:30 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Jak w tym banku odnaleĽć transakcję starsz± niż 12 miesięcy?

WprowadĽ "data księgowania od ... do ...". --
Kojer

Data: 2009-12-14 16:40:53
Autor: XYZ
Pekao - po 2 miesiacach nie pracuje
On 2009-12-14 10:15, Robert Kois wrote:
Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:10:30 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Jak w tym banku odnaleĽć transakcję starsz± niż 12 miesięcy?

WprowadĽ "data księgowania od ... do ...".

Ha ha! Przypomniał mi się Pekao ze swoim dostępem internetowym, w którym historia obejmowała tylko 2 miesi±ce wstecz i nie było można (nawet wprowadzaj±c datę) zobaczyć starszych operacji. Np. w lipcu komunikat: "Historia dostępna od 01/05/09". :)

Data: 2009-12-13 23:18:20
Autor: Bogdan B.
Eurobank-dziĹ› nie pracuje?
W dniu 2009-12-13 22:48, PM pisze:
Brak kapitalizacji dziennej,tudzieĹĽ przelewy wewnÄ™trzne nie dziaĹ‚ajÄ…...   ???

Przelewów dzisiaj nie robiłem, ale odsetki na oszczędnościowych mam.

Data: 2009-12-14 07:39:53
Autor: Robert Wicik
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?
Użytkownik "PM" <pmwdWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:79c9.00000190.4b25612bnewsgate.onet.pl...
Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działaj±... ???

Kliknij jeszcze raz, to się może uaktualni.

Data: 2009-12-14 09:05:58
Autor: Robert Kois
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?
Dnia Sun, 13 Dec 2009 22:48:27 +0100, PM napisał(a):

Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działaj±...   ???

U mnie działa, kapitalizacja jest. Co prawda saldo było niezgodne, bo
zeszła jedna blokada a nie było jej jeszcze w historii, ale po wykonaniu
małego testowego przelewu z KO na RO wszystko się wyrównało i brakuj±ca
transakcja pojawiła się w historii.
 --
Kojer

Data: 2009-12-17 04:55:27
Autor: ls
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?
On 13 Gru, 22:48, "PM" <pmwdWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Brak kapitalizacji dziennej,tudzie przelewy wewn trzne nie dzia aj ...   ???

Fakt - co¶ się dzi¶ zacina.
Rano zrobiłem przelew wewn. - od¶wieżyło się po 12 i dopiero wtedy
mogłem odpalić zewnętrzny :|
Oby wróciło do normy!
--
pozdr.
ls

Data: 2009-12-17 23:04:06
Autor: Brzezi
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?
czw, 17 gru 2009 o 13:55 GMT, ls napisał(a):

[...]

Dzisiaj tez mialem problemy, zadzwonilem na infolinie i dowiedzialem sie ze
dzisiaj problemy maja, jakas awarie i do wieczora powinno byc juz ok :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-17 12:40:27
Autor: PM
Eurobank-dzi¶się zacina?
Brak kapitalizacji dziennej,tudzież przelewy wewnętrzne nie działaj±...   ???
  na jednym rachunku,na innym wszystko OK
  przelew zlecony dzi¶ z KO na ON-LINE figuruje jako "oczekuj±cy"

Data: 2010-01-28 18:50:02
Autor: jokelo
Eurobank-dzi¶ nie pracuje?

no ciekawe co się zadziało, ale jestem pewien że to wyja¶ni± :)
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Eurobank-dzi¶ nie pracuje?