Eurobank -> ING kiedy dojdzie?

Data: 2009-12-21 11:45:17
Autor: Sebastian
Eurobank -> ING kiedy dojdzie?
Wysłałem wczoraj wieczorem przelew z Eurobanku do ING. Kiedy można się
go spodziewać? Myślałem że pójdzie pierwszą sesją Elixir ale jeszcze go
nie ma.

Sebastian

Data: 2009-12-21 13:51:58
Autor: MacGregor
Eurobank -> ING kiedy dojdzie?
Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:hgnjj9$pov$1polsl.pl...
Wysłałem wczoraj wieczorem przelew z Eurobanku do ING. Kiedy można się
go spodziewać? Myślałem że pójdzie pierwszą sesją Elixir ale jeszcze go
nie ma.

Zapewne poszedł, ale ING pokaże go zapewne ok 15.
Z moich obserwacji wynika, że ING księguję poprzedja sesję przy wysyłaniu zbiorów na kolejną.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Eurobank -> ING kiedy dojdzie?