Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?

Data: 2020-03-21 14:10:30
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
Napisałem do nich emaila.

Ale może już ktoś przerabiał i wie?

Data: 2020-03-21 06:44:44
Autor: Dawid Rutkowski
Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
To nie logowałeś się od przejęcia?
Czy coś teraz zmienili?
Rzeczywiście ze strony logowania znikło info dla klientów ex.. eb.

Ogólnie to potrzebujesz "millekod", czyli 8-cyfrkwy identyfikator, oraz "h@sło1" - też 8-cyfrowe.
Oprócz tego do logowania można używać aliasu - wydaje się, że dla klientów ex. eb aliasami są dawne loginy z eb (tak zrobił santander dla klientów ex. db - a nawet właśnie z okazji przejęcia wprowadzili możliwość logowania aliasem).

Data: 2020-03-21 21:24:13
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
Sat, 21 Mar 2020 06:44:44 -0700 (PDT), w
<9349f6ac-933c-4616-a7d5-6a1dbe0a315a@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

To nie logowałeś się od przejęcia?

Nie.

Ogólnie to potrzebujesz "millekod", czyli 8-cyfrkwy identyfikator, oraz "h@sło1" - też 8-cyfrowe.

Identyfikator pasuje z EB.
Ale zalogować się nie mogę (dostęp nieaktywny)-- muszę udać się do oddziału,
chyba po ten millekod.

Trzeba spojrzeć śmierci w oczy i iść do banku :)

Data: 2020-03-22 03:12:38
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 21 marca 2020 21:25:53 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> To nie logowałeś się od przejęcia?

Nie.

O, to luzik.
I w sumie coś w eb nawet może i powszechnego - jak kilka miesięcy temu byłem, to kobitka obok (wszystko słychać, oddział w "galerii", stanowiska o 2m od siebie) zamykała takie konto przeniesione do milka z eb i wypłacała "jakieś grosze" - okazało się, że było tego ponad 2k, bo jakieś stypendium tam przychodziło, a ona o tym koncie zapomniała i dopiero przenosiny jej przypomniały ;>
> [...]

chyba po ten millekod.

Trzeba spojrzeć śmierci w oczy i iść do banku :)

Śmierć śmiercią, weź się do oddziału dostań teraz - część nie działa, reszta godziny skrócone, a kolejki - pod koniec tygodnia się skróciły, ale teraz nowy level, więc wrócą.
Może jednak spróbuj najpierw zadzwonić, jest szansa, że odblokują zdalnie po weryfikacji.

A jak nie, to można polecić oddział w "galerii" - zwykle jest tam sajgon, ale teraz pustki (o ile nie zamknęli).

Data: 2020-03-22 13:08:46
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
Sun, 22 Mar 2020 03:12:38 -0700 (PDT), w
<793cecfb-3dae-45cf-b26c-5bc1a2a1c1ef@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Może jednak spróbuj najpierw zadzwonić, jest szansa, że odblokują zdalnie po weryfikacji.

Bez millekodu nie da rady.
Facet chciał, abym autoryzował się telefonicznie hasłem. To go zawiesiłem
stwierdzeniem, że mam przecież literki w haśle.
To odesłał do oddziału.

Jakiś dziwny mi się trafił.

Data: 2020-03-22 09:40:25
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 22 marca 2020 13:12:19 UTC+1 użytkownik rad...@konto..pl napisał:

> [...]

Facet chciał, abym autoryzował się telefonicznie hasłem. To go zawiesiłem
stwierdzeniem, że mam przecież literki w haśle.

Próbuj dalej - ostatnio w ckraz większej liczbie banków jest jak w mBąku, trzeba zadzwonić kilka razy i wyciągnąć średnią.
Do tego na pierwszą linię dają jakichś nowych z łapanki...

Mi kiedyś w milku podali millekod (i nadal go nie pamiętam) po podaniu aliasu i autoryzacji kilkoma pytaniami.

Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?