Eurobank i brak naliczania odsetek

Data: 2009-10-23 19:04:53
Autor: gm
Eurobank i brak naliczania odsetek
Witam,

EB nie naliczył mi za wczoraj odsetek na kontach oszczędnościowych. Na dodatek przelew zlecony między rachunkami nadal widnieje jako oczekujący. Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?

gm

Data: 2009-10-23 19:09:13
Autor: bzdreg
gm pisze:
[...]

Te typy tak mają.
Albo wysokie %, albo sprawny serwis, jak już tu kiedyś powiedziano.
Wybór należy do Ciebie.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-10-24 13:27:52
Autor: gm
Eurobank i brak naliczania odsetek
Witam,

Korzystam z usług Eurobanku dopiero od końca sierpnia i nie miałem do nich zastrzeżeń. Poza jednym - pobrali opłatę za prowadzenie konta, chociaż Pani w placówce zarzekała się, że tego nie zrobią (konto założyłem pod sam koniec miesiąca i właściwie nie miałem praktycznie szans na dokonanie wpłaty zwalniającej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrócili mi opłatę.

W każdym bądź razie przed chwilą logowałem się do systemu i wszystko jest ok. Nawet wpłaty, których wczoraj jeszcze nie było nagle się tam znalazły!

Dzięki za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam,
gm

Data: 2009-10-24 14:40:51
Autor: Pete
Eurobank i brak naliczania odsetek
W dniu 24.10.09 13:27, gm pisze:
Korzystam z usÂług Eurobanku dopiero od koĂąca sierpnia i nie miaÂłem do nich
zastrzeÂżeĂą. Poza jednym - pobrali opÂłatĂŞ za prowadzenie konta, chociaÂż Pani
w placĂłwce zarzekaÂła siĂŞ, Âże tego nie zrobiÂą (konto zaÂłoÂżyÂłem pod sam koniec
miesiÂąca i wÂłaÂściwie nie miaÂłem praktycznie szans na dokonanie wpÂłaty
zwalniajÂącej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrĂłcili mi opÂłatĂŞ.

Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli, ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

--
Pete

Data: 2009-10-25 20:47:14
Autor: gm
[...]

Przy pierwszym kontakcie z infolinią również tak miałem. Na moją korzyść przemawiała kwota, którą przelałem do EB oraz to, że do końca miesiąca pozostały tylko 2 dni (włączając ten, w którym zakładałem rachunek). O wprowadzeniu mnie w błąd przez pracownika już nie wspomnę - specjalnie dopytywałem się, czy aby na pewno opłata nie zostanie pobrana.

Nawiasem mówiąc powinni zrezygnować z pobierania opłaty w pierwszym miesiącu korzystania z konta.

Pozdrawiam,
gm

Data: 2009-10-26 08:39:17
Autor: Pete
W dniu 25.10.09 20:47, gm pisze:
Po mojej interwencji na infolinii zwrĂłcili mi opÂłatĂŞ.

Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli,
ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

Przy pierwszym kontakcie z infolini¹ równie¿ tak mia³em. Na moj¹ korzyœÌ
przemawiaÂła kwota, ktĂłrÂą przelaÂłem do EB oraz to, Âże do koĂąca miesiÂąca
pozosta³y tylko 2 dni (w³¹czaj¹c ten, w którym zak³ada³em rachunek). O
wprowadzeniu mnie w b³¹d przez pracownika ju¿ nie wspomnê - specjalnie
dopytywaÂłem siĂŞ, czy aby na pewno opÂłata nie zostanie pobrana.

U mnie była prawie identyczna sytuacja, z tym że otwierałem prze internet. Jakoś w połowie miesiąca. Więc data otwarcia to okolice 15-go. Kurier z umową przyjechał kilka dni przed końcem miesiąca, więc dopier wtedy poznałem numer rachunku i miałem podstawę do wpłaty.
No i zdążyłem przelać kilka tys., ale na moje nieszczęście bezpośrednio na KO.
Średnia z oszczędności wystarczyłaby za dni od kiedy miałem umowę w rękach, niestety była za niska do policzenia za okres od 15-go.

Wszystkie moje argumenty olali.

--
Pete

Data: 2009-10-23 19:22:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i brak naliczania odsetek

"gm" hbsnno$49r$1@achot.icm.edu.pl

EB nie naliczył mi za wczoraj odsetek na kontach oszczędnościowych. Na dodatek przelew zlecony między rachunkami nadal widnieje jako oczekujący. Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?

Tak -- u mnie objawy bywają dziwne, to znaczy bywa OK. ;)

W Eurobanku rzadko jest tak, jak być powinno. :)
Możesz reklamować, ale IMO lepiej uczynisz, gdy odmówisz różaniec. ;)
To bank dla ludzi z silnymi nerwami.

-=-

Może przypomnę, że mam w Mille 7.4% -- niestety z belką. :)
A miałem więcej, ale pozrywałem. :)

  74*.81=59,94

Miałem 8.5% -- niemal rok temu.

Data: 2009-10-23 12:05:25
Autor: Tomek z Wawy
Eurobank i brak naliczania odsetek
On 23 Paź, 19:22, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Tak -- u mnie objawy bywają dziwne, to znaczy bywa OK. ;)

Warto wtedy wejść w taki rachunek i wybrać cokolwiek w menu, a potem
wrócić do ekranu z saldami, często i historia się uzupełnia i przelewy
nagle się okazuje są wykonane. W zależności o której EuroBank wejdzie
w off-line wieczorno-nocny to pokazuje albo dobrze, albo bzdury.

Data: 2009-10-23 12:26:22
Autor: Tomasz [Bubon]
On 23 Paź, 21:05, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

nagle się okazuje są wykonane. W zależności o której EuroBank wejdzie
w off-line wieczorno-nocny to pokazuje albo dobrze, albo bzdury.

Ja czekam na naliczenie odsetek za wrzesień na RORze.
Reklamacja w toku, bank nie raczył się jeszcze ustosunkować.

Data: 2009-10-23 12:56:31
Autor: Tomek z Wawy
On 23 Paź, 21:26, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:

Ja czekam na naliczenie odsetek za wrzesień na RORze.
Reklamacja w toku, bank nie raczył się jeszcze ustosunkować.

Czytałem. Na to rady nie mam, niestety. Tak się zastanawiam, może ktoś
Ci źle ten rachunek na początku założył? Bo chyba jesteś jedynym
znanym przypadkiem. Pewnie sami nie wiedzą o co chodzi, jak znam tych
speców (osądzam po treści odpowiedzi na pocztę wewnętrzną i czacie).

Data: 2009-10-23 22:16:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i brak naliczania odsetek

"Tomek z Wawy" 8e876bf5-c8e9-48e2-a41b-7a8926a01a8b@31g2000vbf.googlegroups.com

[...]

Ty nawet nie czytasz tego, na co odpowiadasz. :)

"Tomek z Wawy" c705eedc-ff09-4e39-b903-18042036f94f@u13g2000vbb.googlegroups.com

E> Tak -- u mnie objawy bywają dziwne, to znaczy bywa OK. ;)

: Warto wtedy wejść w taki rachunek i wybrać cokolwiek w menu, a potem

Wtedy, gdy jest OK?

: wrócić do ekranu z saldami, często i historia się uzupełnia i przelewy
: nagle się okazuje są wykonane. W zależności o której EuroBank wejdzie
: w off-line wieczorno-nocny to pokazuje albo dobrze, albo bzdury.

Tomasz [Bubon] nie jest jedynym znanym przypadkiem, ale jednym z masy,
typowym klientem Eurobanku. Jeśli w EB coś źle funkcjonuje, to dobry
znak, natomiast grozą wieje, gdy wszystko jest OK. Na szczęście tak
groźne sytuacje nie przytrafiają się tam chyba nigdy. :)

Data: 2009-10-23 13:26:54
Autor: Tomek z Wawy
Eurobank i brak naliczania odsetek
On 23 Paź, 22:16, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Ty nawet nie czytasz tego, na co odpowiadasz. :)

Co masz na myśli? Nie pisałem zasadniczo do Ciebie tylko do autora,
ale jak poczułeś się dotknięty to... trudno.

[...]

Chyba nie do końca wiesz co chciałeś udowodnić.

Data: 2009-10-24 00:37:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i brak naliczania odsetek

"Tomek z Wawy" fc7a704b-bd54-4b18-955e-91e2e99b7c90@m25g2000vbi.googlegroups.com

Ty nawet nie czytasz tego, na co odpowiadasz. :)

: Co masz na myśli? Nie pisałem zasadniczo do Ciebie tylko do autora,
: ale jak poczułeś się dotknięty to... trudno.

Nie dotykaj mnie!!! ;)

[...]

Zasadniczo ;) należy być wyrozumiałym, ale że mnie Środek Europy rozprasza,
a właściwie myślenie o jednej z tamtejszych tamburynek, więc... No dobra,
myślę o dwóch, nie o jednej... Są takie ładne, póki są dziewicami... Póki
delikatnie trzymają swoje suknie w swoich silnych, muskularnych rączkach,
póki tych sukni nie ściskają kurczowo, gniotąc je i dodając zawzięcie coś
z latającej branży:

 -- ja mam swoje lata
    (myślę sobie -- chyba skrzydła, nie lata)

 -- mnie lata lecą
    (ciekawe dokąd)

 -- jeśli w tym roku nie złapię chłopa, będę starą panną,
    bo w tej okolicy są dwie kobiety na jednego chłopa
    (a ja, płacąc za to chorobą oskrzeli, dowiedziałem
    się o tym 15 września 2006 roku) i nawet na mój
    posag żaden chłop nie poleci...

Później pokazują, że nie bez powodu ćwiczą, potrafiąc zabijać na odległość
tak skutecznie, że nawet można już z tego się śmiać. :)

No i chyba wole studiowanie zdjęć tych dziewcząt niż deliberację na temat
cnotliwości Eurobanku. Dodam tylko, że dzięki owej cnotliwości VAT chyba
zostanie zaksięgowany w poniedziałek, 26 października, nie zaś dziś, choć
zaczynałem słanie tego szmalu VATowego całkiem wcześnie...

-=-

Laski są świetne. 100% doskonałości. Figury (AS chyba jest już zdecydowanie
za gruba -- duży biust zapewne już przeszkadza; każda mądra kobieta wie o tym,
że z dużych piersi zysk żaden, a kłopot ogromny, zwłaszcza wówczas, gdy zaczyna
się tyć, a ukochany mężczyzna mówi -- włóż coś na siebie, nie mogę już na to
patrzeć) przepiękne twarze, szczupłe ramiona, zwinne nogi, zdrowe :) kolana...

Ponoć Bóg w kierunku człowieka wykonuje 1000 kroków, ale w moim chyba aż 3 tysiące
na godzinę. :) Idzie kryzys. :) Dziewczęta w tym kraju (nie wszystkie, ale jednak)
zauważają, że warto się czasami umyć. :) Ja mam mieć kupę szmalu, może nawet kilka
kup... Nikt nie chce ze mną zaprzyjaźnić się, więc nie będę musiał z nikim dzielić
się szmalem, gdy go otrzymam... Nikt z biedoty, bo bogaci są moimi przyjaciółmi od
czasu, gdy nie miałem co jeść. Dochowują mi wierności, choć nic ich do tego nie
zmusza, choć mnie wcześniej nie znali, nic mi nie zawdzięczają, nic ze mną
wcześniej nie przeżyli... A jeśli nawet przeżyli, to nie spełnili swych
marzeń ze mną... A może nawet z nikim...

-=-

Po jaką cholerę :) rozmawiam i tłumaczę, że EB to bank dla wytrwałych?
Że to bank dla hołoty?... Przepraszam, jeśli boli. Sam korzystam z usług
tego parabanku, ale mnie niewiele dziwi w tym dziwnym kraju. :) Ludzie
w ogóle są dziwni...

 -- Niech pan nigdy nie dowodzi swoich racji!!!

Tak radzi mi pewien Marek, spotkany na wystawie. I pyta, czy wiem, czym ja
różnię się od reszty ludzi. Odpowiadam mu, że zapewne tym, iż nic nie wiem,
i to na każdy :) temat. Tym też -- odpowiada -- bo niewiedza moja go bawi,
ale jeszcze i tym, że nie słucham głosów wewnętrznych, ale zewnętrznych :)
i ze spokojem słucham jego opowieści o tym, o czym nie mam żadnego pojęcia,
nie udając, że cokolwiek wiem lub rozumiem... :) Jeszcze nie wie o tym, że
jestem wytrwały i nie załamuję się niczym, co mnie przerasta...

Nie wie o tym, że jest efektem modlitw jednej z dziewcząt z Wyschłej Woli. ;)
Nie wie, że sam daje się wciągnąć w modlitwy i nakręcania... Ja wiem, ale nie
dlatego nie rzucam się na jego propozycje... Po prostu przyjechałem tam, aby
pooddychać świeżym powietrzem, nie zaś po to, aby złapać możliwość zarobienia
pieniędzy... A ja zwykle lubię realizowanie swoich zamierzeń, nie cudzych...

Coś jednak z rozmowy pozostaje... Nauka -- nigdy nie udowadniaj swoich racji...
Dlaczego? Bo zazwyczaj ludzie znają prawdę, ale nie zawsze chcą niż żyć. :)

BTW owej dziewczyny -- dziś mi błogosławi, jutro przeklina. :)
A niektórzy ludzie raz mnie kochają (bo czują, że tak trzeba) a raz nienawidzą...
I nie wiedzą, dlaczego tak się dzieje, że są aż tak mocni niezdecydowani... :)

-=-

Ty znasz prawdę o EuroBanku. Taki on Euro, jak i Suchowola jest środkiem Europy. :)

Cieszy mnie złe funkcjonowanie tego banku. Cieszy mnie złe funkcjonowanie
,,informatyki'' w ogóle w tym kraju. :) Ja jestem informatykiem z wyboru
i z zamiłowania, ale nie miałem prawa do pracy w tym kraju, gdzie JPII
narzucał warunki, nie zaś ROZUM czy Bóg. :)

Nie wróciłem do swego świata, nie odbudowałem go, choć prowadziłem wojnę
wytrwale przez wiele lat. :) Zyskałem tylko tyle, że nie brak mi na nic
pieniędzy. Nie utraciłem swoich marzeń, nie zdradziłem nikogo ze swoich
przyjaciół, nie odmieniłem poglądów, a jedynie nie mam pracy w swoim
zawodzie i nie rozwijam się w tym, co polubiłem. :)

Na rękę jest mi to, że wychwala się doskonałość funkcjonowania Eurobanku. :)
Oswajajcie się tym bagnem, bo prawdopodobnie lepiej tam nie będzie jeszcze
przez wiele długich lat. :) jak ma być dobrze, skoro dziewczyna, aby skończyć
studia, musi przełomotać się :) z właścicielem prywatnej uczelni? :) Chłopcy
zapewne też jakoś płacą... Nie chcę wiedzieć, jak... :)

W tym banku można mówić z powodzeniem równym -- i do ściany, i do pracownika
czy pracowniczki. :) Zatrudnieni tam ludzie potrafią bezbłędnie przyjąć lub
wypłacić pieniądze z konta... Niewiele ponadto... :)

Wracam do zdjęć...

Gdybym miałA urodę tych dziewcząt, zawarłAbym umowę z zakładami pogrzebowymi
i zabijałAbym mężczyzn, idąc ulicą, wzbudzając pożądanie niemożliwe do
zaspokojenia... :) Trup ścieliłby się gęsto... :)

Ale te dziewczęta, jakże ostrożne w swych myślach i w swym postępowaniu -- przegrywają. :)
Przegrywają z przeciwnikiem :) o niebo słabszym od nich, niemal bezbronnym...
Na dodatek schemat tego przegrywania nie ulega modyfikacjom...
Każde dziewczę przegrywa (?i przegra?) niemal dokładnie tak samo...

-=-

PLONK. :)

Data: 2009-10-25 00:51:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i brak naliczania odsetek

"Eneuel Leszek Ciszewski" hbtb8k$dn6$1@inews.gazeta.pl

   się o tym 15 września 2006 roku) i nawet na mój
+    się o tym 15 września 2007 roku) i nawet na mój

Data: 2009-10-24 08:58:32
Autor: Piotr D.
gm wrote:

EB nie naliczył mi za wczoraj odsetek na kontach oszczędnościowych. Na dodatek przelew zlecony między rachunkami nadal widnieje jako oczekujący. Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?

Nie, sprawdziłem i u mnie wszystko jest w porządku.

pozdrawiam

Data: 2009-10-24 13:28:42
Autor: gm
Eurobank i brak naliczania odsetek
Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?

Nie, sprawdziłem i u mnie wszystko jest w porządku.

Właśnie zalogowałem się do systemu i wszystko jest już OK.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
gm

Eurobank i brak naliczania odsetek