Eurobank i brak naliczania odsetek

Data: 2009-10-23 19:09:13
Autor: bzdreg
Eurobank i brak naliczania odsetek
gm pisze:
Witam,

EB nie naliczył mi za wczoraj odsetek na kontach oszczędnościowych. Na dodatek przelew zlecony między rachunkami nadal widnieje jako oczekujący. Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?

gm

Te typy tak mają.
Albo wysokie %, albo sprawny serwis, jak już tu kiedyś powiedziano.
Wybór należy do Ciebie.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-10-24 13:27:52
Autor: gm
Eurobank i brak naliczania odsetek
Witam,

Korzystam z usług Eurobanku dopiero od końca sierpnia i nie miałem do nich zastrzeżeń. Poza jednym - pobrali opłatę za prowadzenie konta, chociaż Pani w placówce zarzekała się, że tego nie zrobią (konto założyłem pod sam koniec miesiąca i właściwie nie miałem praktycznie szans na dokonanie wpłaty zwalniającej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrócili mi opłatę.

W każdym bądź razie przed chwilą logowałem się do systemu i wszystko jest ok. Nawet wpłaty, których wczoraj jeszcze nie było nagle się tam znalazły!

Dzięki za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam,
gm

Data: 2009-10-24 14:40:51
Autor: Pete
Eurobank i brak naliczania odsetek
W dniu 24.10.09 13:27, gm pisze:
Korzystam z usÂług Eurobanku dopiero od koĂąca sierpnia i nie miaÂłem do nich
zastrzeÂżeĂą. Poza jednym - pobrali opÂłatĂŞ za prowadzenie konta, chociaÂż Pani
w placĂłwce zarzekaÂła siĂŞ, Âże tego nie zrobiÂą (konto zaÂłoÂżyÂłem pod sam koniec
miesiÂąca i wÂłaÂściwie nie miaÂłem praktycznie szans na dokonanie wpÂłaty
zwalniajÂącej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrĂłcili mi opÂłatĂŞ.

Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli, ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

--
Pete

Data: 2009-10-25 20:47:14
Autor: gm
[...]

Przy pierwszym kontakcie z infolinią również tak miałem. Na moją korzyść przemawiała kwota, którą przelałem do EB oraz to, że do końca miesiąca pozostały tylko 2 dni (włączając ten, w którym zakładałem rachunek). O wprowadzeniu mnie w błąd przez pracownika już nie wspomnę - specjalnie dopytywałem się, czy aby na pewno opłata nie zostanie pobrana.

Nawiasem mówiąc powinni zrezygnować z pobierania opłaty w pierwszym miesiącu korzystania z konta.

Pozdrawiam,
gm

Data: 2009-10-26 08:39:17
Autor: Pete
W dniu 25.10.09 20:47, gm pisze:
Po mojej interwencji na infolinii zwrĂłcili mi opÂłatĂŞ.

Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli,
ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

Przy pierwszym kontakcie z infolini¹ równie¿ tak mia³em. Na moj¹ korzyœÌ
przemawiaÂła kwota, ktĂłrÂą przelaÂłem do EB oraz to, Âże do koĂąca miesiÂąca
pozosta³y tylko 2 dni (w³¹czaj¹c ten, w którym zak³ada³em rachunek). O
wprowadzeniu mnie w b³¹d przez pracownika ju¿ nie wspomnê - specjalnie
dopytywaÂłem siĂŞ, czy aby na pewno opÂłata nie zostanie pobrana.

U mnie była prawie identyczna sytuacja, z tym że otwierałem prze internet. Jakoś w połowie miesiąca. Więc data otwarcia to okolice 15-go. Kurier z umową przyjechał kilka dni przed końcem miesiąca, więc dopier wtedy poznałem numer rachunku i miałem podstawę do wpłaty.
No i zdążyłem przelać kilka tys., ale na moje nieszczęście bezpośrednio na KO.
Średnia z oszczędności wystarczyłaby za dni od kiedy miałem umowę w rękach, niestety była za niska do policzenia za okres od 15-go.

Wszystkie moje argumenty olali.

--
Pete

Eurobank i brak naliczania odsetek