Eurobank i kk

Data: 2012-08-08 13:05:13
Autor: zly
Eurobank i kk
Zapodziałem PIN do karty kredytowej. Na dzień dobry chciałem zmienić na
własny, ale się nie dało bo karta nieaktywowana, jak poszedłem aktywować, t
trwało parę dni i zapomniałem o sprawie..
Zasadniczo nie używam fizycznie tej karty, bo jest do płatności w necie,
ale...
Na stronie było napisane by udać się do oddziału. W oddziale byłem i
dostałem propozycje wydania drugiej karty za jakieś 30zł zdaje się.
Czy naprawdę w tych czasach nie można sobie zmienić PINu przez internet?
Ktoś to załatwił jakoś inaczej?
--
marcin

Data: 2012-08-08 04:15:44
Autor: krzysztofsf
Eurobank i kk
On 8 Sie, 13:05, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Zapodzia em PIN do karty kredytowej. Na dzie dobry chcia em zmieni na
w asny, ale si nie da o bo karta nieaktywowana, jak poszed em aktywowa , t
trwa o par dni i zapomnia em o sprawie..
Zasadniczo nie u ywam fizycznie tej karty, bo jest do p atno ci w necie,
ale...
Na stronie by o napisane by uda si do oddzia u. W oddziale by em i
dosta em propozycje wydania drugiej karty za jakie 30z zdaje si .
Czy naprawd w tych czasach nie mo na sobie zmieni PINu przez internet?
Kto to za atwi jako inaczej?

Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
bez znajomosci poprzedniego.

Fakt, ze w niektorych (w tym chyba w Eurobanku) nawet znajac pin,
zmiana numeru rowniez kosztuje jakas nieduza oplate, do kilku zl.

Data: 2012-08-08 12:37:25
Autor:
Eurobank i kk
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
bez znajomosci poprzedniego.

A ja wiem. ;-) W Sync i w Mille - dotyczy debetówek. Sprawdzałem, i to nawet
kilkukrotnie.

Data: 2012-08-08 17:30:04
Autor: osa
Eurobank i kk
W dniu 2012-08-08 14:37, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A jak Sync to i cały Alior ;) No i w mBanku można ustanowić nowy PIN bez znajomości starego.

Data: 2012-08-08 13:45:29
Autor: S
Eurobank i kk
W dniu 2012-08-08 13:15, krzysztofsf pisze:

Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
bez znajomosci poprzedniego.

Odnoszę wrażenie, że w Citi przysłali mi nieaktywną kartę, po jej aktywacji w CitiPhone nadawałem sam PIN wybrany przez siebie. Dość dawno temu, ale mam nadzieję, że nie pomyliłem banków. Na pewno raz mi się taka operacja zdarzyła.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-08-08 05:07:42
Autor: krzysztofsf
Eurobank i kk
On 8 Sie, 13:45, S <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

aktywacji w CitiPhone nadawałem sam PIN wybrany przez siebie. Dość dawno
temu, ale mam nadzieję, że nie pomyliłem banków. Na pewno raz mi się

Dokladnie.
Poprzedni numer nie istnial - czyli operacja z jego znajomoscia (brak
numeru) bezplatna.
Ja numer nadalem dopiero jak chipowa przy  przedluzeniu przyslali.

Ech...to byly czasy - karta ktorej zaden zlodziej nie mogl wykorzystac
w bankomacie - to se ne vrati.

Data: 2012-08-08 14:54:37
Autor: zly
Eurobank i kk
Dnia Wed, 8 Aug 2012 04:15:44 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

[...]

Ja chętnie zapłacę parę zł za zmianę pin. Problem w tym, że 'się nie da'.
Trzeba zamówić nową kartę.

--
marcin

Data: 2012-08-08 19:19:15
Autor: mac
Eurobank i kk
W dniu 2012-08-08 13:05, zly pisze:
[...]

  a nie mozna po prostu zastrzec karte (ze np zgubiona) bo to chyba jest za darmo i zamowic nowa - wtedy chyba oplaty nie powinno byc

m.

Data: 2012-08-08 20:34:43
Autor: zly
Eurobank i kk
Dnia Wed, 08 Aug 2012 19:19:15 +0200, mac napisał(a):

  a nie mozna po prostu zastrzec karte (ze np zgubiona) bo to chyba jest za darmo i zamowic nowa - wtedy chyba oplaty nie powinno byc

Patrzę sobie na toip, i wydanie w zamian za zastrzeżoną kosztuje. Natomiast
wydanie karty dodatkowej nie :) Ale tak czy siak to z miesiąc czekania
zapewne. A jak ktoś wspomniał w takim mBanku loguje się i zmieniam...

--
marcin

Eurobank i kk