Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

Data: 2009-07-22 02:48:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

Tym razem Eurobank (dla równowagi?) nie realizuje zlecenia...

W kwietniu zamiast jednego przelewu, poszły dwa, teraz pieniądze
(ponad 1600 złotych) są nadal na koncie Eurobanku, choć na dzień
wczorajszy ustawione było zlecenie przelewu (niespełna tysiąca
złotych) raty kredytu samochodowego...

Coś tu dodać lub ująć? Zlecenie ma nadal status ,,aktywne'',
choć mamy 22 lipca, a powinno być zrealizowane 21 lipca.

   21-07-2009  FCE jednorazowe  977,22 PLN aktywne edytuj
                                                   usuń

-==-

Przy okazji uaktywniła się kompromitacja Winzgroźnego:

   16-bitowy podsystem Windows

Jeśli ktoś wie, o co chodzi, to dobrze, a jeśli nie wie, to trudno. :)
Niemirowski i inni M$ MVP na pewno ;) wiedzą o co chodzi. :)
Z Niemirowskim rozmawiałem kiedyś na ten temat.
Z Palusińskim chyba też. :)

A jak doszło do awarii WXP? :)
Zabrakło miejsca na partycji z tymczasowością OE.
Było ponad 13 GB, skopiowałem tam Brudnego Harrego (czy jak mu tam)
z gazetki (około 7 GB) i znienacka na partycji zostało 0 wolnego miejsca. :)
(efekt ,,lotnej'' kompresji)

Na szczęście niczego nie utraciłem, poza czasem. :)
(a w tym czasie poszło z wiatrem dzikie połączenie
z netem -- post zapewne wyślę dopiero za kilka godzin,
choć piszę go około godziny 02:48)

Data: 2009-07-22 10:27:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

"Eneuel Leszek Ciszewski" h46g66$9r2$1@inews.gazeta.pl

[...]

Ale dziś widać, że 21 lipca Eurobank przelał pieniądze. :)

21-07-2009 21-07-2009     Realizacja zlecenia zewnętrznego
                          FCE                                   -977,22  644,14
                          Spłata kredytu samochodowego; nr
                          umowy 02-01-02-000091928

Coś dodać lub odjąć? :) Po prostu to złodzieje -- przetrzymują
pieniądze. I to jest ich 6.06% z dzienną kapitalizacją. :)

-=-

Co by było, gdybym zlecił przelew, widząc, iż zlecenie nie zostało wykonane 21 lipca?
Zgodnie z informacjami EB -- takie zlecenie nie zostanie zrealizowane, wiec zdrowy na
umyśle powinien zlecić przelew raz jeszcze. Gdybym tak uczynił -- mógłbym mieć znowu
zdublowane zlecenie i EB twierdziłby, że to moja wina, nie jego. :)

Data: 2009-07-22 12:28:03
Autor: Mariusz
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

To co sie dzieje w tym miesiacu ze zleceniami w EB to jakas MASAKRA! Ja jestem
bliski wycofania sie z jakiegokolwiek uzytkowania tego banku poza "skarbonka
na oszczednosci". Jestem ostro wkurzony bo wlasnie przekierowalem na EB moja
wyplate i teraz glupio mi to znowu zmieniac - okazalo sie ze nie jest to takie
banalne jak mi sie wydawalo :)...
Szlag mnie trafia - ja mialem kilka zlecen, niektore sie nie wykonaly bez
jakiegokolwiek komunikatu! Nic - zero, kasa jest, wszystko jest ok, zlecenie
zniknelo - kasa lezy dalej. Dwa inne zlecenia zostaly wykonane dzien
pozniej.... Ot tak sobie - kasa z KO przelana dzien wczesnej na ROR, zlecenie
na kolejny dzien wiec srodki na ROR sa. I caly dzien nic sie nie dzieje -
srodki sa na ROR. Nastepnego dnia okazuje sie ze zlecenie zostalo jednak
wykonane.... Dzien pozniej... Co za szopki :(.  Dla mnie to chyba koniec powaznego zwiazku z Eurobankiem - jestem tak
wkurzony ze z niecierpliwoscia czekam na kolejne zlecenie ktore mam na 24-go.
Jak z nim bedzie to samo to sie wsciekne. I grzecznie przeniose zlecenia i
konto ROR do mBanku.  --

Data: 2009-07-22 05:48:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 22 Lip, 14:28, "Mariusz " <maniek_ok.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Eneuel Leszek Ciszewski <pro...@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]

Jak z nim bedzie to samo to sie wsciekne. I grzecznie przeniose zlecenia i

A kiedy sprawdzasz wykonanie zlecen?
bo ja w ciagu dnia czy wczesnym wieczorem nie trafilem na
przeklamania.
Pozniej chyba podpinaja jakies statyczne dane, moze archiwalne jak
BPH?

Mam poustawiane zlecena wewnetrzne na ror z oszczednosciowego dzien
przed przelewem zewnetrznym i jakos to dziala.

Data: 2009-07-22 13:39:25
Autor: Mariusz
krzysztofsf@wp.pl <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
[...]

 Do tej pory nie mialem klopotow to nie analizowalem tego tak dokladnie.
 teraz mialem dwa zlecenia przy ktorych polapalem sie ze cos jest nie tak -
dla obu kasa byla przygotowana dzien wczesniej na ROR.Kolejnego dnia powinny
zniknac - wczesniej kasa znikala rano, byc moze podczas nocnego przetwarzania,
a byc moze podczas pierwszej sesji wysylkowej - nie wiem, to za wczesne pory
jak dla mnie.
 Teraz przy dwoch zleceniach, przy ktorych juz naprawde to sprawdzalem przez
caly dzien w dniu wykonania zlecenia zewnetrznego na koncie nic sie nie dzialo
- kasa lezala sobie i czekala "na cos". Przez wszystkie sesje pieniadze byly
na koncie. Nastepnego dnia okazywalo sie ze zlecenie zostalo wykonane z data
wczorajsza. byc moze EB sponsorowal i kredytowal mi te zlecenia, choc szczerze
w to watpie. I prawde mowiac nie mam zamiaru tego rozkladac na czynniki
pierwsze - w sumie nawet nie wiem czy te pieniadze rzeczywiscie doszly do
adresatow.  Ale wczesniej w tym miesiacu tez dzialy mi sie dziwne sprawy - ot mialem na
100% zlecenie na poczatku miesiaca ktore po prostu zostalo zignorowane. Kasa
byla, zlecenie bylo, zero akcji. Teraz oczywiscie nie cofne sie w tyl zeby to
sprawdzic - ot po prostu w historii jest pustka, kasa nie wyszla a zlecenie
jest juz na kolejny miesiac... Zadnego maila z powiadomieniem ze cos sie nie
powiodla - olewka. Poniewaz zaufalem wowczas bankowi i nie kontrolowalem stanu
konta, wiec polapalem sie z tym dziwadlem kilka dni pozniej.  Wszystkie przelewy wykonywane "z palca" pracuja bez klopotu, odbieranie tez -
wiec nie wiem, moze mam jakies zwidy. Albo widze jakis stan konta z rana, a
nie aktualny. Faktem jest ze jestem wkurzony i daje EB jeszcze jedna szanse. --

Data: 2009-07-24 06:40:37
Autor: Mariusz
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...
Doczekalem sie i jest remis ;) - tym razem zlecenia: przelew wewnetrzny
ustawiony z KO na ROR na 24.07, a na 25.07 przelew zewnetrzny z ror. Wynik:
przelew wewnetrzny wykonany 24.07, przelew zewnetrzny wykonany 24.07 (25.07 to
sobota).  Dam mu jeszcze kolejny miesiac szansy, glownie z lenistwa.

Data: 2009-07-24 12:08:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

"Mariusz " h4bl15$7ep$1@inews.gazeta.pl

[...]

I zauważ, że to wszystko jest zgodne z ich regulaminem.

Gdy dzień ustawowo wolny, zlecenie realizują wcześniej
(choćby nie mieli takiej możliwości, jak uczynili u mnie
po 19 godzinie) a jak nie jest wolny, to realizują dzień
później i piszą, że wykonali w czasie. :)

Data: 2009-07-22 22:58:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

krzysztofsf@wp.pl 885c2366-fa7c-4d70-96dd-34129e99d492@s31g2000yqs.googlegroups.com

[...]

Ja sprawdzałem i w czasie dnia, i w nocy. :)

: Mam poustawiane zlecena wewnetrzne na ror z oszczednosciowego
: dzien przed przelewem zewnetrznym i jakos to dziala.

To tak -- bo na ROR jest 5.05%, a na KO 6.06%, więc w ich
interesie jest puszczanie tych zleceń o czasie. :) Ale
gdy EB ma słać pieniądze na zewnątrz, lubi zaczekać
,,chwileczkę'' z wysłaniem i lubi zabrać z konta
,,chwileczkę'' przed wysłaniem. :)

Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...