Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

Data: 2009-07-22 12:28:03
Autor: Mariusz
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

To co sie dzieje w tym miesiacu ze zleceniami w EB to jakas MASAKRA! Ja jestem
bliski wycofania sie z jakiegokolwiek uzytkowania tego banku poza "skarbonka
na oszczednosci". Jestem ostro wkurzony bo wlasnie przekierowalem na EB moja
wyplate i teraz glupio mi to znowu zmieniac - okazalo sie ze nie jest to takie
banalne jak mi sie wydawalo :)...
Szlag mnie trafia - ja mialem kilka zlecen, niektore sie nie wykonaly bez
jakiegokolwiek komunikatu! Nic - zero, kasa jest, wszystko jest ok, zlecenie
zniknelo - kasa lezy dalej. Dwa inne zlecenia zostaly wykonane dzien
pozniej.... Ot tak sobie - kasa z KO przelana dzien wczesnej na ROR, zlecenie
na kolejny dzien wiec srodki na ROR sa. I caly dzien nic sie nie dzieje -
srodki sa na ROR. Nastepnego dnia okazuje sie ze zlecenie zostalo jednak
wykonane.... Dzien pozniej... Co za szopki :(.  Dla mnie to chyba koniec powaznego zwiazku z Eurobankiem - jestem tak
wkurzony ze z niecierpliwoscia czekam na kolejne zlecenie ktore mam na 24-go.
Jak z nim bedzie to samo to sie wsciekne. I grzecznie przeniose zlecenia i
konto ROR do mBanku.  --

Data: 2009-07-22 05:48:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 22 Lip, 14:28, "Mariusz " <maniek_ok.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Eneuel Leszek Ciszewski <pro...@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]

Jak z nim bedzie to samo to sie wsciekne. I grzecznie przeniose zlecenia i

A kiedy sprawdzasz wykonanie zlecen?
bo ja w ciagu dnia czy wczesnym wieczorem nie trafilem na
przeklamania.
Pozniej chyba podpinaja jakies statyczne dane, moze archiwalne jak
BPH?

Mam poustawiane zlecena wewnetrzne na ror z oszczednosciowego dzien
przed przelewem zewnetrznym i jakos to dziala.

Data: 2009-07-22 13:39:25
Autor: Mariusz
krzysztofsf@wp.pl <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
[...]

 Do tej pory nie mialem klopotow to nie analizowalem tego tak dokladnie.
 teraz mialem dwa zlecenia przy ktorych polapalem sie ze cos jest nie tak -
dla obu kasa byla przygotowana dzien wczesniej na ROR.Kolejnego dnia powinny
zniknac - wczesniej kasa znikala rano, byc moze podczas nocnego przetwarzania,
a byc moze podczas pierwszej sesji wysylkowej - nie wiem, to za wczesne pory
jak dla mnie.
 Teraz przy dwoch zleceniach, przy ktorych juz naprawde to sprawdzalem przez
caly dzien w dniu wykonania zlecenia zewnetrznego na koncie nic sie nie dzialo
- kasa lezala sobie i czekala "na cos". Przez wszystkie sesje pieniadze byly
na koncie. Nastepnego dnia okazywalo sie ze zlecenie zostalo wykonane z data
wczorajsza. byc moze EB sponsorowal i kredytowal mi te zlecenia, choc szczerze
w to watpie. I prawde mowiac nie mam zamiaru tego rozkladac na czynniki
pierwsze - w sumie nawet nie wiem czy te pieniadze rzeczywiscie doszly do
adresatow.  Ale wczesniej w tym miesiacu tez dzialy mi sie dziwne sprawy - ot mialem na
100% zlecenie na poczatku miesiaca ktore po prostu zostalo zignorowane. Kasa
byla, zlecenie bylo, zero akcji. Teraz oczywiscie nie cofne sie w tyl zeby to
sprawdzic - ot po prostu w historii jest pustka, kasa nie wyszla a zlecenie
jest juz na kolejny miesiac... Zadnego maila z powiadomieniem ze cos sie nie
powiodla - olewka. Poniewaz zaufalem wowczas bankowi i nie kontrolowalem stanu
konta, wiec polapalem sie z tym dziwadlem kilka dni pozniej.  Wszystkie przelewy wykonywane "z palca" pracuja bez klopotu, odbieranie tez -
wiec nie wiem, moze mam jakies zwidy. Albo widze jakis stan konta z rana, a
nie aktualny. Faktem jest ze jestem wkurzony i daje EB jeszcze jedna szanse. --

Data: 2009-07-24 06:40:37
Autor: Mariusz
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...
Doczekalem sie i jest remis ;) - tym razem zlecenia: przelew wewnetrzny
ustawiony z KO na ROR na 24.07, a na 25.07 przelew zewnetrzny z ror. Wynik:
przelew wewnetrzny wykonany 24.07, przelew zewnetrzny wykonany 24.07 (25.07 to
sobota).  Dam mu jeszcze kolejny miesiac szansy, glownie z lenistwa.

Data: 2009-07-24 12:08:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

"Mariusz " h4bl15$7ep$1@inews.gazeta.pl

[...]

I zauważ, że to wszystko jest zgodne z ich regulaminem.

Gdy dzień ustawowo wolny, zlecenie realizują wcześniej
(choćby nie mieli takiej możliwości, jak uczynili u mnie
po 19 godzinie) a jak nie jest wolny, to realizują dzień
później i piszą, że wykonali w czasie. :)

Data: 2009-07-22 22:58:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...

krzysztofsf@wp.pl 885c2366-fa7c-4d70-96dd-34129e99d492@s31g2000yqs.googlegroups.com

[...]

Ja sprawdzałem i w czasie dnia, i w nocy. :)

: Mam poustawiane zlecena wewnetrzne na ror z oszczednosciowego
: dzien przed przelewem zewnetrznym i jakos to dziala.

To tak -- bo na ROR jest 5.05%, a na KO 6.06%, więc w ich
interesie jest puszczanie tych zleceń o czasie. :) Ale
gdy EB ma słać pieniądze na zewnątrz, lubi zaczekać
,,chwileczkę'' z wysłaniem i lubi zabrać z konta
,,chwileczkę'' przed wysłaniem. :)

Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...