Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony

Data: 2009-03-01 18:25:39
Autor: ForALL
Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony
Witam

Jak sobie poradziliście z sytuacją jak oddzwania do was eurobank, chodzi mi oto że dzwonia z nr zastrzeżonego i czlowiek nie ma pewności ze to akurat oni dzwonia. Jest jakas szansa zeby w takim przypadku poprosic pania lub pana o ponowne zadzwonie z identyfikacja nr? Ktoś to przerabial?

For@ll

Data: 2009-03-01 11:48:09
Autor: witek
ForALL wrote:
[...]

Jaki numer sobie życzysz, żeby ci się pojawił na telefonie jak będę do ciebie dzwonił. Mogę zdefiniować dowolny. Więc to żadne zabezpieczenie.

Generalnie jak pani odpytuje ciebie czy ty to ty, to odpytaj panią.
Poproś o podanie ile masz rachunków u nich i jaka jest 3 i 5 cyfra twojego rachunku.
Jak nie wie, to na drzewo. Ewentualnie ty dzwoń do nich pod znany tobie i sprawdzony ich numer.

Data: 2009-03-01 20:53:08
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 01 Mar 2009 18:25:39 +0100, ForALL napisał(a):

[...]

Nie ma szansy, usłyszałem, że wszystkie rozmowy są z numerów zastrzeżonych.
Pozostaje dzwonić samemu.

--
Kojer

Data: 2009-03-01 21:05:19
Autor: WAM
Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony
On Sun, 01 Mar 2009 18:25:39 +0100, ForALL
<NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> wrote:

[...]
A jak zadzwoni i sie wyswietli to czego oczekujesz to bedziesz
szczesliwy czy bezpieczny?

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony