Eurobank i saldo rachunku

Data: 2011-11-30 10:36:59
Autor: xbartx
Eurobank i saldo rachunku

Mam pytanie, bo dawno nie korzystałem a teraz potrzebuję. Czy EB weszło na jakiś kolejny poziom absurdu? W historii konta mam, że przelew z oszczędnościowego pojawił się na ROR ale na ROR oczywiście saldo nie jest odświeżone (próbowałem już wszystkiego łącznie z wylogowaniem i trwa już to dobre 15 min jak nie lepiej) i nie mogę wypchnąć przelewu dalej. Jak tylko się uporam i będę miał chwilę to pozbywam się tego koślawego balastu.

--
xbartx

Data: 2011-11-30 11:40:23
Autor: pawlin
Eurobank i saldo rachunku
W dniu 2011-11-30 11:36, xbartx pisze:

Mam pytanie, bo dawno nie korzystałem a teraz potrzebuję. Czy EB weszło
na jakiĹ› kolejny poziom absurdu? W historii konta mam, ĹĽe przelew z
[...]

mi zazwyczaj wylogowanie pomagalo ale mialem ostatnio jeszcze lepsza sytuacje. zrobilem z przelew z oszczednosciowego na ror. probuje pchnac dalej a tu zonk brak srodkow patrze zniknela ta kasa co jeszcze chwile bylo na rore. wylogowanie pomoglo

Data: 2011-11-30 11:52:58
Autor: xbartx
Eurobank i saldo rachunku
Dnia Wed, 30 Nov 2011 11:40:23 +0100, pawlin napisał(a):

[...]

No ja też przez chwilę widziałem te przelane pieniądze na koncie ale zniknęły i nie można było zrobić przelewu dalej. W historii ROR oczywiście już było wszystko ok. Wylogowanie nie pomogło. Gdzieś po około 20 minutach zrobiłem w końcu przelew. Cóż przy najbliższej okazji zabieram od nich graty.

--
xbartx

Data: 2011-11-30 05:57:51
Autor: Paulina Bednarska
Eurobank i saldo rachunku
On 30 Lis, 12:52, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

No ja też przez chwilę widziałem te przelane pieni±dze na koncie ale
zniknęły i nie można było zrobić przelewu dalej. W historii ROR
oczywi¶cie już było wszystko ok. Wylogowanie nie pomogło. Gdzie¶ po około
20 minutach zrobiłem w końcu przelew. Cóż przy najbliższej okazji
zabieram od nich graty.

--
xbartx

Dzi¶ zamknęłam konto online i 15 rachunków oszczędno¶ciowych. Zajęło
to ponad 40 minut (rachunki oszczędno¶ciowe otwierałam przez internet,
niestety nie da się ich zamkn±ć w systemie transakcyjnym).

Data: 2011-11-30 13:48:13
Autor: pawlin
Eurobank i saldo rachunku
W dniu 2011-11-30 12:52, xbartx pisze:
[...]

jezeli to jest twoj glowny bank i robisz duzo przelewow to niedociagniecia systemu transakcyjnego tak samo jak w banka czarnieckiego moga byc uciazliwy. ja eb jak na razie zostawiam bo sa rachunki oszczednosciowe 4.05% (szalu nie ma) ale z dostepem bez ograniczen

Data: 2011-11-30 16:50:43
Autor: móżyn
Eurobank i saldo rachunku
xbartx napisał:

Mam pytanie, bo dawno nie korzystałem a teraz potrzebuję. Czy EB weszło
na jaki¶ kolejny poziom absurdu? W historii konta mam, że przelew z
oszczędno¶ciowego pojawił się na ROR ale na ROR oczywi¶cie saldo nie jest
od¶wieżone (próbowałem już wszystkiego ł±cznie z wylogowaniem i trwa już
to dobre 15 min jak nie lepiej) i nie mogę wypchn±ć przelewu dalej. Jak
tylko się uporam i będę miał chwilę to pozbywam się tego ko¶lawego
balastu.

Normalka, 2 czy 3 dni temu tak długo czekałem, aż się od¶wieży, że w końcu zapomniałem zrobić przelew na zewn±trz. Z tego co zauważyłem, zależy od pory dnia. Rano działa w miarę ok i od¶wieża się w ci±gu minuty. Po południu można się nie doczekać.

Data: 2011-12-01 20:44:05
Autor: cef
Eurobank i saldo rachunku
móżyn wrote:

Z tego co zauważyłem,
zależy od pory dnia. Rano działa w miarę ok i od¶wieża się w ci±gu
minuty. Po południu można się nie doczekać.

Tak to było dawno. Teraz to i rano nie działa.
Kiedy¶ bladym ¶witem ok 5.30 czy nawet o 6.00 od¶wieżało
się po jednym kliknięciu w co¶ innego na stronie banku
 i trwało to od¶wieżanie góra kilkana¶cie sekund.
Dzi¶ przed 6.00 rano przelew wewnetrzny nie pokazał się po
kilkunastu minutach, klikaniu, wylogowaniu itp
Czyli ogólnie porażka.

Data: 2011-12-01 11:49:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank i saldo rachunku

"xbartx" jb510b$iov$5@inews.gazeta.pl

Czy EB weszło na jaki¶ kolejny poziom absurdu?

Nie -- to wci±ż ten sam poziom.

Miałem kiedy¶ zlecenie z oszczędnego na inne oszczędne -- było OK.
Zmieniłem kwotę i zlecenie przestało działać. Po jakim¶ czasie
postawiłem kolejne zlecenie -- zadziałały oba...

-=-

Co ja robię, gdy przelew wewnętrzny nie idzie? Leję raz
jeszcze -- i zazwyczaj mam dwa przelewy zrealizowane...

Eurobank i saldo rachunku