Eurobank i sesje elixir

Data: 2010-03-12 14:01:16
Autor: xbartx
Eurobank i sesje elixir

U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak. Ktoś jeszcze dzisiaj tak miał? Czy to może wina leży jednak po stronie dbnet.

Data: 2010-03-12 06:08:39
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 12, 3:01 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli
można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak. Ktoś
jeszcze dzisiaj tak miał? Czy to może wina leży jednak po stronie dbnet.

Niestety, to raczej znowu EB. Ja wysyłałem dziś do Aliora i też nie
doszła.

Data: 2010-03-12 15:14:42
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Fri, 12 Mar 2010 06:08:39 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

[...]

Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 06:24:37
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 12, 3:14 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

Mój do Aliora już też, ale niesmak pozostał :)

Data: 2010-03-12 15:28:10
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Fri, 12 Mar 2010 06:24:37 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.
Mój do Aliora już też, ale niesmak pozostał :)

Niesmak? To o której spodziewałeś się zaksięgowania w Aliorze?

--
Kojer

Data: 2010-03-12 08:27:03
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 12, 3:28 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> Mój do Aliora już też, ale niesmak pozostał :)

Niesmak? To o której spodziewałeś się zaksięgowania w Aliorze?

O tej, do której przyzwyczaiłem się przez niemal rok, czyli 11:15

Data: 2010-03-12 14:57:45
Autor: xbartx
Eurobank i sesje elixir
Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:14:42 +0100, Robert Kois napisał(a):

Mój do Polbanku zlecony rano właśnie doszedł.

Czyli to już druga (która mnie dosięgnęła) wpadka w tym tygodniu EB, bo w poniedziałek było to samo.

Data: 2010-03-12 16:26:58
Autor: glaukonWYTNIJTO
Eurobank i sesje elixir
> [...]
> jeszcze dzisiaj tak miał? Czy to może wina leży jednak po stronie dbnet.

Niestety, to raczej znowu EB. Ja wysyłałem dziś do Aliora i też nie

He he, a ja dzisiaj puszczałem z EB do FM, poprzedni tak samo robiony przelew
był w FM o 11.42, a dzisiaj o 14.15 jeszcze nie było. Teraz już jest, musze tam
leciec osobiście drugi raz. W EB nie nadążają otwierac walizek z pieniędzmi :)

Data: 2010-03-12 17:38:06
Autor: Krzysztof
Eurobank i sesje elixir

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.0000071a.4b9a5d42newsgate.onet.pl...
> [...]

leciec osobiście drugi raz. W EB nie nadążają otwierac walizek z pieniędzmi :)

Podejrzewam, ze moze wlasnie chodzi o brak gotowki do rozliczen na I-sesje.

Data: 2010-03-12 23:37:21
Autor: krzysztofsf
Eurobank i sesje elixir
Krzysztof pisze:

> [...]

Podejrzewam, ze moze wlasnie chodzi o brak gotowki do rozliczen na I-sesje.

Ale w jeden dzien sie wyrabiaja, to nie jest zle.
mBank przykladowo notorycznie opoznia ksiegowanie otrzymanych przelewow, moze inne banki rowniez.
Proponuje zrobienie testow, przesylajac pierwsza sesja danego dnia pieniadze z kilku swoich kont pomiedzy soba i kontrole szybkosci ich przeplywu. Jednoznacznie wyjdzie wtedy co jest przyczyna nadawcy a co opoznionym ksiegowaniem.

Data: 2010-03-13 02:24:08
Autor: Krzysztof
Eurobank i sesje elixir

"krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> wrote in message news:hnefn4$mjm$1news.onet.pl...
Krzysztof pisze:

> [...]

Proponuje zrobienie testow, przesylajac pierwsza sesja danego dnia pieniadze z kilku swoich kont pomiedzy soba i kontrole szybkosci ich przeplywu. Jednoznacznie wyjdzie wtedy co jest przyczyna nadawcy a co opoznionym ksiegowaniem.

Kazdy dzien jest inny, trudno dociec. Czasami moze byc to KIR, ale w EB coraz czesciej (nie zawsze) kasa nie wychodzi I-sesja, a przesuwana jest na druga, o czym swiadcza wpisy grupowiczow o ksiegowaniu w roznych bankach wlasnie w czasie odbierania II-sesji. Tylko tak spekulujemy o EB, ale wiadomo, ze wiekszosc depozytow lezy na k. oszcz. dostepna praktycznie od razu, stad moze sa dni o zwiekszonym odplywie gotowki z EB. Generalnie zauwazylem, ze najgorzej jest w poniedzialek, przewaznie opozniaja i idzie II-sesja.

Data: 2010-03-13 08:11:08
Autor: krzysztofsf
Eurobank i sesje elixir

Krzysztof pisze:

> [...]

Kazdy dzien jest inny, trudno dociec. Czasami moze byc to KIR, ale w EB coraz czesciej (nie zawsze) kasa nie wychodzi I-sesja, a przesuwana jest na druga, o czym swiadcza wpisy grupowiczow o ksiegowaniu w roznych bankach wlasnie w czasie odbierania II-sesji. Tylko tak spekulujemy o EB, ale wiadomo, ze wiekszosc depozytow lezy na k. oszcz. dostepna praktycznie od razu, stad moze sa dni o zwiekszonym odplywie gotowki z EB. Generalnie zauwazylem, ze najgorzej jest w poniedzialek, przewaznie opozniaja i idzie II-sesja.

A moze w poniedzialki ilosc transakcji w pierwszej sesji jest wyzsza niz moze nia wyjsc technicznie?
Pierwsza ewentualnosc - brak srodkow na wyslanie wszystkiego ta sesja i dopiero druga sesja pokrywana jest z wplat i ewentualnie uzupelniana z jekiejs rezerwy?
Druga ewentualnosc - moze wielkosc paczki wysylanej do KIR jedna sesja z jakis przyczyn jest ograniczona (umowa i ponoszone oplaty np.)

Trzecia ewentualnosc - proces robienia paczki zaczyna sie odpowiednio wczesniej przed 8-a i mimo, ze puszczamy przelew np. o 7;30 , to i tak juz nie zostanie nia objety.

Ewidentnie w EB brakuje podgladu na rzeczywiste losy zleconego przelewu.
Wychodzi z konta zawsze (w nocy chyba nie, ale do 21-22-ej zawsze "wychodzi") a powinien czekac jako oczekujacy do chwili wyjscia z banku a nie zrobienia niewykonanej przez bank dyspozycji.
No coz, w ten sposob zaoszczedzaja na wyplacie odsetek, w przeciwienstwie do takiego mBanku, ktory pokazuje ladnie status przelewu, ale na nieoprocentowanym ekoncie.

Data: 2010-03-13 00:33:16
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 13, 8:11 am, krzysztofsf <krzyszto...@op.pl> wrote:

A moze w poniedzialki ilosc transakcji w pierwszej sesji jest wyzsza niz
moze nia wyjsc technicznie?

No ale wczoraj to był piątek..

Trzecia ewentualnosc - proces robienia paczki zaczyna sie odpowiednio
wczesniej przed 8-a i mimo, ze puszczamy przelew np. o 7;30 , to i tak
juz nie zostanie nia objety.

Ja zlecałem po 6 albo dzień wcześniej z data przyszłą, więc to raczej
nie to.

Data: 2010-03-13 11:41:22
Autor: Krzysztof
Eurobank i sesje elixir

"Bungiel" <dochtorek@gmail.com> wrote in message news:85c3564f-6775-40fe-ad5f-83c370dfe2a4i25g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czyli jezeli nie byly to problemy techniczne KIR albo systemu EB, to znaczy, ze EB nie ma dostatecznej plynnosci na I-sesje, dokupuje pieniadz na miedzybanku i puszcza dopiero na II-sesje. Raczej przezywaja odplyw z depozytow a kredyty sa udzielone i czyms trzeba latac 'dziure'.

Data: 2010-03-13 06:25:24
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 13, 11:41 am, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie mam pojęcia, ale na wszelki wypadek przerzucam pojutrze większość
kasy na inne konta, zwłaszcza, że % w EB już nie powala.
EB pozostanie skarbonką na drobne - chyba tylko do tego się nadaje.

Data: 2010-03-14 21:17:48
Autor: krzysztofsf
Eurobank i sesje elixir
Krzysztof pisze:

[...]

Ja mialem kilka razy sytuacje, ze nawet przelewy wewnetrzne sie nie wykonywaly przed 7-a, z tym, ze wtedy EB byl zawalony transakcjami i kasa, majac jeden z najwyzszych % na swoich kontach - zakladalem, ze system nie wyrabia.

Moze macie opoznienia z przyczyny "automatu bialkowego" kontrolujacego znaczniejsze przelewy? Kiedys w BPH nie wyszedl mi przelew pierwsza sesja, zamiast tego mialem telefon z zapytaniem, czy potwierdzam taka operacje.
Ja nie operuje w EB wysokimi kwotami, reguluje zwykle platnosci.

Data: 2010-03-15 01:56:26
Autor: Animka
Eurobank i sesje elixir
W dniu 2010-03-14 21:17, krzysztofsf pisze:

Ja nie operuje w EB wysokimi kwotami, reguluje zwykle platnosci.

A jakie koszty/odsetki naliczają za transakcje kartą kredytową?
Ile płacisz za trzymanie karty kredytowej? Mnie mówili, że 15 zł na rok, ale jak będzie faktycznie to się okaże, bo jeszcze nie korzystałam.

--
animka

Data: 2010-03-14 23:54:29
Autor: krzysztofsf
Eurobank i sesje elixir
On 15 Mar, 01:56, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
> [...]

Ile płacisz za trzymanie karty kredytowej? Mnie mówili, że 15 zł na rok,
ale jak będzie faktycznie to się okaże, bo jeszcze nie korzystałam.

Nie mam u nich obecnie KK.
Mialem kiedys przed uruchomieniem systemu online, ale zlikwidowalem,
bo mieli problemy z uaktywnieniem KK dodatkowej dla niepelnoletniego.

Data: 2010-03-15 01:59:48
Autor: Animka
Eurobank i sesje elixir
W dniu 2010-03-14 21:17, krzysztofsf pisze:

Ja nie operuje w EB wysokimi kwotami, reguluje zwykle platnosci.

Jeszcze mam pytanie.
Jakie ubezpieczenie jest dodane do tej karty? Ja coś czytałam, ze assistance - przy wyjeździe za granicę, ale mnie to nie pasuje.

--
animka

Data: 2010-03-15 12:29:06
Autor: PM
Eurobank i sesje elixir

U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak.

  To już chyba standart,pierwsza sesja wychodząca w EB o godz.12:00...
  PM

Data: 2010-03-15 04:52:44
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 15, 12:29 pm, "PM" <pmwcWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszĹ a do dbnet czyli
> moĹźna przypuszczaÄ , Ĺźe znowu coĹ  z pierwszÄ  sesjÄ  w eb coĹ  nie tak.

  To już chyba standart,pierwsza sesja wychodząca w EB o godz.12:00....
  PM

Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
okrezna przez Ateny.

Data: 2010-03-15 12:57:28
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
okrezna przez Ateny.

To nie ten Eurobank ;).

--
Kojer

Data: 2010-03-15 05:16:00
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 15, 12:57 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisa (a):

> Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
> stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
> okrezna przez Ateny.

To nie ten Eurobank ;).

Matka nie jest przypadkiem ta sama (nie pamiętam)? :)

Data: 2010-03-15 13:18:21
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Mon, 15 Mar 2010 05:16:00 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

[...]

Nie, nasz Eurobank był polskim produktem, opchnięto go Francuzom. Grecki
Eurobank to zupełnie inny bank u nas nazwany Polbankiem.

--
Kojer

Data: 2010-03-15 13:17:32
Autor: Valdi
Eurobank i sesje elixir
"Robert Kois" news:b45uua4cjms9$.dlgkojer.kojer

To nie ten Eurobank ;).

nazwa jednak zobowiązuje do zachowywania południowych klimatów :)

Eurobank i sesje elixir