Eurobank i sesje elixir

Data: 2010-03-15 12:29:06
Autor: PM
Eurobank i sesje elixir

U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszła do dbnet czyli można przypuszczać, że znowu coś z pierwszą sesją w eb coś nie tak.

  To już chyba standart,pierwsza sesja wychodząca w EB o godz.12:00...
  PM

Data: 2010-03-15 04:52:44
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 15, 12:29 pm, "PM" <pmwcWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> U mnie znowu dzisiaj pierwsza z EB jeszcze nie doszĹ a do dbnet czyli
> moĹźna przypuszczaÄ , Ĺźe znowu coĹ  z pierwszÄ  sesjÄ  w eb coĹ  nie tak.

  To już chyba standart,pierwsza sesja wychodząca w EB o godz.12:00....
  PM

Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
okrezna przez Ateny.

Data: 2010-03-15 12:57:28
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
okrezna przez Ateny.

To nie ten Eurobank ;).

--
Kojer

Data: 2010-03-15 05:16:00
Autor: Bungiel
Eurobank i sesje elixir
On Mar 15, 12:57 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 04:52:44 -0700 (PDT), Bungiel napisa (a):

> Niestety, chyba faktycznie standard. Ja dzis rano wyprowadzilem
> stamtad 90% kasy. Mam nadzieje, ze dzis dojdzie...Chyba wysylaja droga
> okrezna przez Ateny.

To nie ten Eurobank ;).

Matka nie jest przypadkiem ta sama (nie pamiętam)? :)

Data: 2010-03-15 13:18:21
Autor: Robert Kois
Eurobank i sesje elixir
Dnia Mon, 15 Mar 2010 05:16:00 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

[...]

Nie, nasz Eurobank był polskim produktem, opchnięto go Francuzom. Grecki
Eurobank to zupełnie inny bank u nas nazwany Polbankiem.

--
Kojer

Data: 2010-03-15 13:17:32
Autor: Valdi
Eurobank i sesje elixir
"Robert Kois" news:b45uua4cjms9$.dlgkojer.kojer

To nie ten Eurobank ;).

nazwa jednak zobowiązuje do zachowywania południowych klimatów :)

Eurobank i sesje elixir