Eurobank - konto online jest i... ?

Data: 2009-05-09 18:44:59
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank - konto online jest i... ?
Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
zabezpieczeń i z www nie da się).

Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

Data: 2009-05-09 18:54:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:kdcb05h84oku4pt6015hq6v02hj7o3dt1m4ax.com...
Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
zabezpieczeń i z www nie da się).

Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

z tego co pamiętam to właśnie na www robiłem

Data: 2009-05-09 19:01:52
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank - konto online jest i... ?
Sat, 9 May 2009 18:54:34 +0200, w <gu4cg4$1db$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
<usuntousun@go2.pl> napisał(-a):

z tego co pamiętam to właśnie na www robiłem

Mam konto online bez dodatkowych zabezp. typu token i wypisuje mi, "że bez tego
nie da się" :].

Data: 2009-05-09 20:28:44
Autor: darnok
radekp@konto.pl pisze:
Jak założyć tam rachunek oszczędnościowy? (mam konto bez dodatkowych
zabezpieczeń i z www nie da się).

Mam podreptać w poniedziałek do placówki czy da się telefonicznie?

Podreptac.
Ale nie musisz w poniedzialek.
Sprawdz czy sa oddzialy w twojej okolicy w centrach handlowych - one sa czynne i w sob i nd.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-09 19:45:08
Autor: radekp@konto.pl
Eurobank - konto online jest i... ?
Sat, 09 May 2009 20:28:44 +0300, w <gu4egc$9mu$1@inews.gazeta.pl>, darnok
<darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> [...]

Ale nie musisz w poniedzialek.
Sprawdz czy sa oddzialy w twojej okolicy w centrach handlowych - one sa czynne i w sob i nd.

Właśnie widzę, że jest w okolicy ich placówka.

Jakie jeszcze ograniczenia niesie brak tokena? Będę mógł swobodnie przelewać na
oszczędniościowe i z powrotem -- oraz do innego banku?

Data: 2009-05-09 21:05:46
Autor: darnok

radekp@konto.pl pisze:
[...]

na oszczednosciowe tak.
do innego banku tylko na takie ktore dodasz w oddziale, albo sam majac token.

Ja np wzialem token pododawalem rachunki zewnetrzne ktore potrzebuje, poszedlem i anulowalem token.

Data: 2009-05-10 08:30:29
Autor: RobertS
[...]

i bez tokena możesz wykonywać na nie przelewy?
też chciałem tak zrobić i w placówce pytałem 2x, dwa ludzie z banku tłumaczyli mi, że bez aktywnego tokena (któregokolwiek) przelewu nie wykonam!

RobertS

Data: 2009-05-10 12:07:46
Autor: Bogdan B.
RobertS wrote:

[...]

Przez internet zdefiniujesz dwa rodaje przelewów: zaufane i niezaufane.
Zaufane wykonasz bez tokena.
BTW: że też polegasz na tym co wiedzą "ludzie z banku".

Data: 2009-05-09 22:10:31
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:

Jakie jeszcze ograniczenia niesie brak tokena? Będę mógł swobodnie
przelewać na oszczędniościowe i z powrotem -- oraz do innego banku?

AFAIR przelewy między własnymi rachunkmi tak, ale tylko z natychmiastową realizacją.
Jeżeli ma być z przyszłą datą to musi być zlecenie, a do tego potrzebny jest token lub
rachunek zdefiniowany jako zaufany.

Eurobank - konto online jest i... ?