Eurobank konto online na główny ROR ?

Data: 2012-07-01 13:01:46
Autor: Muster
Eurobank konto online na główny ROR ?
Teraz mam alior (założony w promocji)
Łoją nie za kartę 5 pln.
ROR tylko overnight 1/2 za 4%

Eurobank wsio za free, 3,5% , darmowe bankomaty

Zważywszy ze zawsze parę k na nim leży może warto ?

Konto online już mam, bez karty.

Opcja z tokenem na telefonie mi pasuje.

Jakie minusy ?

Data: 2012-07-01 15:32:18
Autor: wiatrak

Użytkownik " Muster" <muster22.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsphnq$mag$1inews.gazeta.pl...
[...]

Minusy?

Same plusy.
0,5 % zwrotu z kazdej płatności kartą.
Bankomaty bezpłatne.
Karta darmowa przy 3 transakcjach. A bez tych 3 transakcji tylko 1,95.
A z  oszczędnościowego (co prawda tylko 4,05%) mozna wlewac i wylewać na online nieskończoną ilość razy bez opłat.

Data: 2012-07-01 16:31:54
Autor: SQLwiel
Eurobank konto online na główny ROR ?
W dniu 2012-07-01 15:32, wiatrak pisze:

Minusy?

Trochę ch..we % na depo.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-02 12:39:19
Autor: el_kabong
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
Same plusy.
0,5 % zwrotu z kazdej płatności kartą.

Można mieć nawet 1% zwrotu gdy się przejdzie z konta online na prestige. Zdaje
się że jedyna niedogodność (i różnica) między nimi to konieczność wpływów
miesięcznych w wysokości 3000zł zamiast 1000zł.
[...]

Tu w kwestii formalnej: rachunek oszczędnościowy jest już "na wylocie". Nie
można takiego sobie założyć, w zamian jest progress - tam płacą nawet lepiej
ale dopiero za wyższe kwoty. El Kabong

Data: 2012-07-02 21:22:31
Autor: Zbigniew Demidowicz
[...]

Hmmm...  a nie żartujesz?

Data: 2012-07-04 04:33:32
Autor: eisenberg
Eurobank konto online na główny ROR ?
On 2 Lip, 23:22, "Zbigniew Demidowicz" <de...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
wiatrak <wiat...@yahoo.pl> napisał(a):

> [...]
> A z  oszczędnościowego (co prawda tylko 4,05%) mozna wlewac i wylewać na
> online nieskończoną ilość razy bez opłat.

Wygląda na to, że nie - http://www.eurobank.pl/themes/files/docs/TOiP-konta_os_i_karty_platnicze_2.pdf
- "Liczba bezpłatnych przelewów wewnętrznych w miesiącu kalendarzowym
- bez limitu"
Przyznam się, że sam o tym nie wiedziałem i nigdy nie testowałem

Data: 2012-07-19 03:00:53
Autor: grzemm
Eurobank konto online na główny ROR ?
Plusy EB wg mnie

- 1% moneyback (wpływy 3k), ale rezygnujesz z kredytówek, warunków zwrotu, negocjacji darmowości, nie wisi Ci BTE na pierdylion PLN.
- Wypłaty ATM darmowe, nieograniczone! (na wypadek runu)
- Oszczędnościowe na żądanie

Data: 2012-07-01 17:39:51
Autor:
Eurobank konto online na główny ROR ?
 Muster <muster22.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jakie minusy ?

Token w telefonie. W starym działał, na nowym (mimo że jest w spisie EB) ni
cholery i na sprzętowy (2 zł) musiałam przejść

Data: 2012-07-01 15:46:29
Autor: krzysztofsf
On 1 Lip, 19:39, " " <aneczka.je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Muster <muster22.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):

> Jakie minusy ?

Token w telefonie. W starym działał, na nowym (mimo że jest w spisie EB) ni
cholery i na sprzętowy (2 zł) musiałam przejść

Ja po prostu trzymam stara Nokie jako token

Data: 2012-07-02 13:36:23
Autor: xbartx
Dnia Sun, 01 Jul 2012 13:01:46 +0000,  Muster napisał(a):

Teraz mam alior (założony w promocji) Łoją nie za kartę 5 pln.
ROR tylko overnight 1/2 za 4%

Eurobank wsio za free, 3,5% , darmowe bankomaty

Zważywszy ze zawsze parę k na nim leży może warto ?

Konto online juĹź mam, bez karty.

Opcja z tokenem na telefonie mi pasuje.

Jakie minusy ?

Mułowate www. Czasami trzeba czekać po kilkanaście minut na przelew między swoimi kontami czasami aby odświeżyć ich stan trzeba wyjść i wejść jeszcze raz - takie koszmarki. Ja w swojej kilku letniej karierze to jednak pamiętam najbardziej zawodność dochodzenia przelewów. Coś wysłane pierwszą sesją elixir w poniedziałek na 99% pierwszą nie dojdzie.
Może zrezygnuj w Aliorze z samej karty i konto zostaw a poszukaj czegoś z darmowymi wypłatami bankomatowymi zawsze to trochę bezpieczniej.

--
xbartx

Data: 2012-07-03 03:07:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank konto online na główny ROR ?

"xbartx" jss84n$n1k$2@inews.gazeta.pl

Mułowate www. Czasami trzeba czekać po kilkanaście minut na przelew
między swoimi kontami czasami aby odświeżyć ich stan trzeba wyjść i wejść
jeszcze raz - takie koszmarki. Ja w swojej kilku letniej karierze to

W nocy hula aż miło -- ale nie w EB. ;)

KB daje wszystko za free oraz 7% do wysokości 3 tałzenów
(tak, jakby w EB mieć w szczycie ponad 7 tałzenów) pod
warunkiem pięciokrotnego zapłacenia debetówką.

Data: 2012-07-03 07:55:28
Autor: dwr
W dniu 2012-07-02 15:36, xbartx pisze:
Dnia Sun, 01 Jul 2012 13:01:46 +0000,  Muster napisał(a):

[...]

[...]

Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.

Data: 2012-07-03 07:46:40
Autor: mohonk
dwr <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał(a):

Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.

Albo w którymś z klonów Pana Leszka Cz.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-03 10:25:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 03 Jul 2012 07:46:40 +0000, mohonk napisał(a):

Albo w którymś z klonów Pana Leszka Cz.

Moim zdaniem aktualnie to najlepiej w Synku. Konto założy w 5 minut przy pomocy komputera. Karta na razie jest darmowa więc trzeba korzystać. Przelewy między Ojcem a Synkiem idą online także czego więcej chcieć od takiego combo?

--
xbartx

Data: 2012-07-19 00:10:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank konto online na główny ROR ?

"xbartx" jsuhal$grb$2@inews.gazeta.pl

[...]

Oprocentowania depozytu?

Data: 2012-07-03 23:18:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank konto online na główny ROR ?

"dwr" 4ff28946$1@news.home.net.pl

Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.

Ojejej!!! DB!!!! Przecież ja tam mam stówę do poboru...
Dobrze, że czytam ten post -- muszę lecieć, aby zdążyć dzisiaj z tym poborem...

Data: 2012-07-04 01:52:49
Autor: eisenberg
On 2 Lip, 15:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

[...]

Fakt, www EB potrafi wyczyniać różne wesołe rzeczy. Kiedyś zleciłem
przelew do Optimy - u celu zaksięgowano, a w EB dalej sobie wisi jako
oczekujący :DDD A co do przelewów przychodzących... Zlecony na dziś
rano z ING właśnie dotarł do EB, kiedy indziej w analogicznej sytuacji
czekałem do II-ej sesji Elixir.

Data: 2012-07-21 00:51:15
Autor: eisenberg
Eurobank konto online na główny ROR ?
Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na oszczędnościowe - szok! poszło online!

Data: 2012-07-21 09:53:23
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-21 09:51, eisenberg pisze:
Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na oszczędnościowe - szok! poszło online!

Nie zdziw się, jak Ci przez 3 dni nie zaktualizuje salda, dopóki nie klepniesz F5 ;)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-21 01:24:51
Autor: eisenberg
W dniu sobota, 21 lipca 2012 09:53:23 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
W dniu 2012-07-21 09:51, eisenberg pisze:
&gt; Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na oszczędnościowe - szok! poszło online!
&gt;
Nie zdziw się, jak Ci przez 3 dni nie zaktualizuje salda, dopóki nie klepniesz F5 ;)

Zaktualizował sam online. Albo coś usprawnili, albo EB ma dziś dzień dobroci dla zwierzątek :D Generalnie ja wysoko oceniam EB (nie pracuję tam ;) ) Gdyby zmienili kapitalizację odsetek na KO z dziennej na miesięczną byłby idealny do wpłat keszbeków z Mille dzięki ich wpłatomatom księgującym wpłaty online 24h/7

Data: 2012-07-21 13:16:26
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-21 10:24, eisenberg pisze:
[...]

.... a ja dojrzewam do zamknięcia EB. % na depozytach żałosny, interfejs niewygodny (trzeba zawsze po ten tf sięgać, nawet  żeby sie zalogować, a ja leniwy jestem).

Do wpłat got., to mam pod oknem (dosłownie - splunąć) ING na który(m) mam OKO (+Direct), na tymż OKO (wpłaty gotówki bez%, a jest pod domem) mam 5.5% chyba do końca roku, dowolna ilość przelewów w miesiącu, karty do Directa nie mam, więc wszystko się toczy bezprowizyjnie/bezkosztowo. Dodatkowo przesympatyczna i niezwykle rzeczowa pani dyrektor regionalna (Katowice, pozdrawiam p. Magdę!).

Bieżące płatności chyba przeflancuję do BGŻ. Najwygodniejsze logowanie jakiego doświadczyłem. Hasła jednorazowe papierowe, co też lubię. Trochę ch.we traktowanie eliksirów (po 12:00 już nie wylejesz tego samego dnia, chyba, że za 5zł). Wszystko rekompensuje comiesięczna łapówka. Do tandemu Optima, znów z dow. ilością przelewów, więc jest OK.

O mB nie wspominam. Leży tam 200zł na jakieś pilne transakcje na serwisach aukcyjnych i "bo nie chce mi się latać zmieniać nru konta, gdzie coś mi płacą". (Zapomniałbym: trochę "grubej" kasy na lokatach na 6.5). Karty brak.

Na depozyty poluję w Mille. I ta trójka, to w zasadzie mój "typ" na rok 2012.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-21 10:36:38
Autor: eisenberg
W dniu sobota, 21 lipca 2012 13:16:26 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
[...]

O mB nie wspominam. Leży tam 200zł na jakieś pilne transakcje na serwisach aukcyjnych i &quot;bo nie chce mi się latać zmieniać nru konta, gdzie coś mi płacą&quot;. (Zapomniałbym: trochę &quot;grubej&quot; kasy na lokatach na 6.5). Karty brak.

Na depozyty poluję w Mille. I ta trójka, to w zasadzie mój &quot;typ&quot; na rok 2012.

Naturalnie de gustibus. Ja np. jak mogę unikam kontaktów z czynnikiem białkowym. Jakoś mniej mnie wk...rza awaryjność maszyn niż ludzka niekompetencja. Może dlatego, że ludziom trzeba płacić... ;)

PS Właśnie skończyłem lipcowe zakupy kartą Mille DK. Kasa już na koncie w EB i o dziwo, (dnia dobroci dla zwierzątek w EB ciąg dalszy) online przeszła na KO. Jutro przetestuję podobnie. Zauważ, że Ty w dni wolne od pracy banków nie zdołasz wpłacić cashu na KO. Nie masz debetówki ING więc nie skorzystasz z wpłatomatu. A nawet gdyby to.... ING w weekendy jest dziwny - właśnie zrobiłem testowo przelew 0,50 zł z k-ta direct na OKO i mam te pół złocisza dostępne na OKO, ale data księgowania będzie w najbliższym dniu roboczym. Czy będzie procentowało przez niedzielę? ;))

Data: 2012-07-03 05:18:35
Autor: eisenberg
Eurobank konto online na główny ROR ?
Nikt nie wspomniał o wpłatomatach EB, księgujących kasę na koncie
online "świątek, piątek i niedzielę". U mnie już od ponad 2 lat EB
online to podstawowy ROR do operacji gotówkowych

Eurobank konto online na główny ROR ?