Eurobank leży z przelewami

Data: 2010-09-03 02:05:17
Autor: M4ciek
Eurobank leży z przelewami
Dzisiaj rano ok.9ej zleciłem przelew "między moimi kontami" jak to się
ładnie nazywa, widzę po chwili że coś za długo się nie pojawia,
odświeżam i na konto docelowe nic nie dociera. Na liście widnieje jako
"oczekujący".
Robię więc czata z pracownikiem EB i dowiaduję się że mają akurat
modernizację systemu informatycznego.

Świetna pora na modernizację! (a zależało mi na wyjściu przelewu w
elixirze o 11:30) :-[ profesjonaliści z bożej łaski.

Data: 2010-09-03 08:17:43
Autor: Bungiel
Eurobank leży z przelewami
On Sep 3, 11:05 am, M4ciek <m4c...@gmail.com> wrote:

Świetna pora na modernizację! (a zależało mi na wyjściu przelewu w
elixirze o 11:30) :-[ profesjonaliści z bożej łaski.

Ja bylem przed chwila w oddziale wyplacic kase - "przykro nam, ale
system nie dziala". No pieknie!

Data: 2010-09-03 11:07:48
Autor: Lukasz, sq2dyl
Eurobank leży z przelewami
W dniu 2010-09-03 11:05, M4ciek pisze:

Hej!

[...]

Potwierdzam - mam to samo. Dwa przelewy wiszą...

Kolejna wpadka EB :-(

--
Łukasz

Data: 2010-09-03 13:27:49
Autor: pmwc
Eurobank leży z przelewami
[...]
 Jest na to sposób:
trzeba ponownie wykonać przelew ,system melduje że został odrzucony,ale środki
natychmiast pojawiają się na koncie docelowym.Cwiczyłem dwa razy-zadziałało

 PM

Data: 2010-09-03 14:32:28
Autor: Robert Kois
Eurobank leży z przelewami
Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:27:49 +0200, pmwc@poczta.onet.pl napisał(a):

[...]

Niby jak? Mam sobie zablokować kolejne środki? Czat twierdzi, że problem
rozwiązany, po pokazaniu, że jednak nie proponuje zadzwonić. A infolinka
mówi, że pracują nad problemem. I każe sprawdzić za godzinę. --
Kojer

Data: 2010-09-03 14:33:01
Autor: glaukonWYTNIJTO
Eurobank leży z przelewami

Niby jak? Mam sobie zablokować kolejne środki? Czat twierdzi, że problem
rozwiązany, po pokazaniu, że jednak nie proponuje zadzwonić. A infolinka
mówi, że pracują nad problemem. I każe sprawdzić za godzinę.

Zrobiłem już dwa przelewy wewnętrzne - działa, tylko trzeba kwadransik czy pół
godzinki poczekac.

Data: 2010-09-03 14:42:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank leży z przelewami

"M4ciek" 8edf95a2-a444-4996-a3a5-30d080fa176c@g17g2000yqe.googlegroups.com

: Świetna pora na modernizację!

Nie znasz się -- muszą zdążyć przed nawałnicą sobotnią i niedzielną. ;)

Postscriptum... A może... Po prostu nie dają rady z przelewami z WBK, od Depardia... ;)
                Ja przez pomyłkę zleciłem aż dwa razy -- pierwszy raz jeszcze w sierpniu
(niepotrzebnie) i drugi raz już we wrześniu... I tak się smutnie stało, że w EB szmal nie
leżał zbyt długo, ale w WBK ominęło mnie opromilowanie za jedną dobę... Wracając do kłopotu
EB -- Tak to jest, gdy inne banki rozdają szmal... ;) Ciekawe, co będzie, gdy ludziska na
nowo odkryją Mille z jego aukcyjnością... Toż z interentowego można lać za free... :)
W długie zimowe wieczory będzie lanie... :)