Eurobank, lokata 7dni, 6%?

Data: 2009-03-09 08:43:40
Autor: Miroo
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Hej
Zaglądam ja dziś w lokaty a tam:
"aktualne oprocentowanie 6%"
Sprawdzam tabelę oprocentowania na głównej stronie
a tam nadal 7%.
To chyba nieładnie tak robić?

Miroo

Data: 2009-03-09 08:53:42
Autor: Jacek Erazmus
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
On 9 Mar, 08:43, "Miroo" <miro...@REMOVEIT.o2.pl> wrote:
[...]

Bardzo nieładnie , dziś rano o 7 zakładałem lokaty 7 dniowe i było
jeszcze 7 %.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-09 08:58:33
Autor: Robert Kois
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:43:40 +0100, Miroo napisał(a):

Zaglądam ja dziś w lokaty a tam:
"aktualne oprocentowanie 6%"
Sprawdzam tabelę oprocentowania na głównej stronie
a tam nadal 7%.
To chyba nieładnie tak robić?

RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

--
Kojer

Data: 2009-03-09 01:12:16
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
On 9 Mar, 08:58, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

> a tam nadal 7%.
> To chyba nieładnie tak robić?

RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

Faktycznie. A na stronach stare tabele, podobnie jak inne informacje www.
Mi lokaty tygodniowe zmienne odnowily sie w zeszlym tygodniu, a mimo
tego maja info, ze za na 6%

Data: 2009-03-09 09:15:16
Autor: Robert Kois
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 01:12:16 -0700 (PDT), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

[...]

Mają oprocentowanie zmienne więc mogą być zmieniane w trakcie. Gorzej, że
zmiana została dokonana w systemie bez zmiany Taryfy Oprocentowania i
reklam na stronie banku. Nieładnie. --
Kojer

Data: 2009-03-09 08:25:11
Autor: A.
Eurobank, lokata 7dni, 6%?

Mają oprocentowanie zmienne więc mogą być zmieniane w trakcie. Gorzej, że
zmiana została dokonana w systemie bez zmiany Taryfy Oprocentowania i
reklam na stronie banku. Nieładnie.

Nieładnie, prawie jak Alior swego czasu z KK :)
W każdy bądź razie - zgrałem pliki, zapisałem screeny i złożyłem reklamację :) Zobaczymy, czy wyjdą z tego z twarzą, czy będą udawali, że nic się nie stało.

pozdrawiam
A.

Data: 2009-03-09 09:37:39
Autor: Robert Kois
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:25:11 +0000 (UTC), A. napisał(a):

[...]

Wprowadzą nową tabelę z dniem dzisiejszym i będziesz mógł sobie reklamacje
zwinąć w ciasny rulonik i rozważyć znaczenie słowa czopek. Kolejny bank
brzydko sobie pogrywa, a wystarczyło opublikować tabelę wczoraj i nie
byłoby sprawy. A RO nadal na stronie reklamują na 7,07%. Ktoś w banku powinien mocno po
łbie za taki bałagan dostać.

--
Kojer

Data: 2009-03-09 08:43:57
Autor: A.
Eurobank, lokata 7dni, 6%?

Wprowadzą nową tabelę z dniem dzisiejszym i będziesz mógł sobie reklamacje
zwinąć w ciasny rulonik i rozważyć znaczenie słowa czopek. Kolejny bank

A może tak na początku tygodnia zrobi sobie "Robert Kois" postanowienie, że odrobinę kultury w kontaktach międzyludzkich wprowadzi? Ani ta odzywka nie była grzeczna, ani śmieszna...

nie pozdrawiam
A.

Data: 2009-03-09 09:51:55
Autor: Robert Kois
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 08:43:57 +0000 (UTC), A. napisał(a):

[...]

Jakie te ludzie drażliwe. Napisałem ci grzecznie, że całe te zrzuty ekranów nic ci nie dadzą i szkoda
czasu na taką zabawę. Jak bank będzie chciał to odrzuci reklamację bo
Tabela będzie obowiązywać od dnia opublikowania, a opublikują dzisiaj. Szczerze mówiąc odsetki mnie mało obchodzą. Chodzi o zasadę i brak
informacji, bo nagle się okaże, że TOiP też cichaczem zmienią i nagle
pojawi się mnóstwo opłat. A jakoś nie bardzo mam ochotę codziennie TOiP
sprawdzać czy się nie zmieniło.

--
Kojer

Data: 2009-03-09 02:22:05
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
On 9 Mar, 09:51, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

informacji, bo nagle się okaże, że TOiP też cichaczem zmienią i nagle
pojawi się mnóstwo opłat. A jakoś nie bardzo mam ochotę codziennie TOiP

A i przy lokatach tygodniowych - i innych, ktore koncza sie "na
dniach" - powinni zachowac oprocentowanie z ktorym je zalozono - dla
banku roznica minimalna, dla klienta rowniez, natomiast podnosi to
wiarygodnosc banku.
Przy okazji - komunikat o zmianach oprocentowania powinien byc wyslany
na maila, podobnie jak wyciagi, a przynajmniej widoczny po zalogowaniu
do systemu - inaczej faktycznie mozemy zostac zaskoczeni zmainami w
TOiP  "z dniem dzisiejszym" o ktorych nikt nie poinformuje.

Ja z nich korzystam, ale uwazam za bank "pod specjalnym nadzorem" i co
chwila kontroluje sytuacje na stronie i w TOiP.

Data: 2009-03-09 10:27:18
Autor: Robert Kois
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 02:22:05 -0700 (PDT), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

[...]

No nie przesadzajmy. Skoro oprocentowanie zmienne to zmienne.

[...]

No to jest nowa taryfa.
"Tabela obowiązuje od dnia 09.03.2009 r., wprowadzono Uchwałą nr
DRPB/101/2009 z dn. 02.03.2009"
Czyli tydzień sobie leżała.

RO też już reklamują na 6,06%

--
Kojer

Data: 2009-05-16 17:16:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank, lokata 7dni, 6%?

krzysztofsf@wp.pl  3ee58997-c744-407a-a9c4-ff4220997482@g38g2000yqd.googlegroups.com

: banku roznica minimalna, dla klienta rowniez, natomiast podnosi to
: wiarygodnosc banku.

Tak, ale to podniesienie od zera. ;)

Na m@ila i na telefon (za sprawą SMS) to Ci przyślą niechcianą informację reklamową. :)

: a przynajmniej widoczny po zalogowaniu
: do systemu - inaczej faktycznie mozemy zostac zaskoczeni zmainami w
: TOiP  "z dniem dzisiejszym" o ktorych nikt nie poinformuje.

A zamykać ,,siedzibę'' o godzinę wcześniej niż zazwyczaj -- można bez uprzedzania? :)

: Ja z nich korzystam, ale uwazam za bank "pod specjalnym nadzorem" i co
: chwila kontroluje sytuacje na stronie i w TOiP.

Aż w końcu zauważasz, że zyski nie są warte tych dodatkowych procentów? :)

Data: 2009-03-09 09:50:24
Autor: ForALL
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
  A. pisze:
[...]

Konto oszczednosciowe tez zmienili z 7,07 na 6,06 :)

Data: 2009-03-09 10:11:57
Autor: xbartx
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Dnia Mon, 09 Mar 2009 09:50:24 +0100, ForALL napisał(a):

Konto oszczednosciowe tez zmienili z 7,07 na 6,06 :)

No to już całkiem niewiele więcej niż w Aliorze na ROR.

--
xbartx

Data: 2009-03-09 13:49:03
Autor: zlotowinfo
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gp2q1d$r4c$1inews.gazeta.pl...
Dnia Mon, 09 Mar 2009 09:50:24 +0100, ForALL napisał(a):

Konto oszczednosciowe tez zmienili z 7,07 na 6,06 :)

No to już całkiem niewiele więcej niż w Aliorze na ROR.

zabrałem im wszystko na rzecz fajansa 2 mc

Data: 2009-03-10 17:27:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank, lokata 7dni, 6%?

"Robert Kois" 5jsnqlnxlb36.dlg@kojer.kojer

To chyba nieładnie tak robić?

RO też cichaczem na 6,06% zmienili. Nieładnie

Mnie Eurobank odpowiada, bo pracują tam ładne panienki. ;)
(panny i panie też? -- pewnie tak)

Najgorsze jest to ciągłe targanie piątkowego kamienia z Mille
do Eurobanku, skąd kamień ów spadnie czwartkowym przelewem na
licytację w Mille...

Data: 2009-03-09 15:03:42
Autor: Anna R.
Eurobank, lokata 7dni, 6%?
czyli gdzie teraz jest najlepsze oprocentowanie konta oszczednosciowego w bankach

Data: 2009-03-09 15:40:33
Autor: Marcin Wasilewski
Eurobank, lokata 7dni, 6%?

Użytkownik "Anna R." <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp384m$rfj$1mx1.internetia.pl...
czyli gdzie teraz jest najlepsze oprocentowanie konta oszczednosciowego w bankach

Getin ma w pakiecie e-getin konto TOP oprocentowane na 7%. Tylko, że:

1) nie wiadomo jak długo jeszcze,
2) jest to jeden rachunek, więc do walki z "belkowym" się nie nadaje, a 7% oprocentowania, -19% podatku, to już jest 5,67%, czyli mniej niż w eurobanku, na ich lokacie 7 dniowej.

Eurobank, lokata 7dni, 6%?