Eurobank - mają babola w systemie

Data: 2011-10-01 10:39:25
Autor: Piotr Gałka
Eurobank - mają babola w systemie

Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4e8620cb$0$3499$65785112news.neostrada.pl...
Zakładałem przed chwilą lokatę trzymiesięczną - odsetki płatne z góry.
Zoptymalizowana kwota 221,50 - odsetki 2,49 Potwierdziłem zapoznanie się z regulaminem i dalej: lista lokat - moja do 31.12
Po chwili: historia KO - naliczone odsetki 1,51  !!!  Niestety    :-( Wczoraj było 2,49  i do 29.12
Dla sprawdzenia założyłem następną.
Zoptymalizowana kwota 219,72 - odsetki 2,47 Potwierdziłem zapoznanie się z regulaminem i dalej: lista lokat - moja do 31.12
Po chwili: historia KO - naliczone odsetki 2,49  !!!  Babol potwierdzony

Pewnie w regulaminie gdzieś jest, że lokata zakładana ostatniego dnia miesiąca kończy się ostatniego dnia miesiąca.
Dla mnie logiczne - chciałbyś czekać na środki z 3 miesięcznej lokaty założonej 30 listopada do najbliższego 30 lutego ?
P.G.

Eurobank - mają babola w systemie