Eurobank na sprzedaż

Data: 2018-06-13 09:55:23
Autor: Miroo
Eurobank na sprzedaż
Podobno właściciel Eurobanku (Societe Generale) wychodzi z Polski.
Kto kupi? Ma ktoś jakieś plotki na ten temat?

Pozdrawiam

Data: 2018-06-13 10:57:35
Autor: J.F.
Eurobank na sprzedaż
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b20ce5d$0$607$65785112@news.neostrada.pl...
Podobno właściciel Eurobanku (Societe Generale) wychodzi z Polski.
Kto kupi? Ma ktoś jakieś plotki na ten temat?

Morawiecki na pewno chetny.
Tylko czy ma pieniadze  :-)

Wiele ten bank warty ?

J.

Data: 2018-06-13 11:44:53
Autor: Miroo
Eurobank na sprzedaż
W dniu 2018-06-13 o 10:57, J.F. pisze:
[...]

Jak my mamy, to on też ma :)

Wiele ten bank warty ?

Może być wiele warty, ze względu na białoczerwone "umaszczenie" może się dobrze wpisać w trend upaństwawiania.

Co do osobistego stosunku - nie mam większych powodów do narzekań.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-13 12:55:55
Autor: J.F.
Eurobank na sprzedaż
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b20e807$0$674$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Checemy waszego dobra - rzekl premier
Obywatele zaczeli chowac swoje dobro :-)

Wiele ten bank warty ?
Może być wiele warty, ze względu na białoczerwone "umaszczenie" może się dobrze wpisać w trend upaństwawiania.

Ja sie pytam ile mld moze to nas kosztowac.
Kolorki mozna latwo zmienic w dowolnym banku.

J.

Data: 2018-06-13 13:26:15
Autor: J.F.
Eurobank na sprzedaż
[...]

P.S.
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/gospodarka/premier-proszę-nastawić-się-na-dziesiątki-lat-ciężkiej-pracy/ar-AAyypQR

"Do niedawna banki były w 75 procentach w rękach zagranicznych. Rząd Prawa i Sprawiedliwości robi wszystko, aby zmienić ten stan rzeczy, ale nie łudźmy się, iż to zajmie tylko krótką chwilę, jedną kadencję. Proszę nastawić się na dziesiątki lat ciężkiej pracy - powiedział premier Mateusz Morawiecki w rozmowie z "Gazetą Polską", która ukazała się dzisiaj."

Kupi go, skoro jest na sprzedaz :-)
Ale moze to nieglupie - najpierw przywalic podatek bankowy, a potem tanio kupic :-)

"Niestety, wcześniejsze rządy w większości zachowywały się tak, jakby miały zamknięte oczy. Różnej maści eksperci powtarzali Polakom: kapitał nie ma narodowości. Nie budowano bogactwa rodzimych firm, nie dbano o rozwój własnych przedsiębiorstw (...).
W konsekwencji tego przyzwolenia mamy dziś gałęzie gospodarki totalnie zdominowane przez kapitał zagraniczny - dodał Mateusz Morawiecki, jako przykłady wskazując biurowce komercyjne, handel hurtowy, detaliczny oraz sklepy wielkopowierzchniowe. -
Polska gospodarka bardzo potrzebuje kapitału - ocenił premier."

No i rodzi sie pytanie - skad ten kapital, bo zagraniczny niedobry ...

Liberalnie to by bylo - nie utrudniac stawiania nowych biurowcow, i niech polski kapital zbuduje nowe i przez konkurencje obnizy ceny w zagranicznych.
Ale pewnie prosciej podniesc podatki, az zrozumieja, ze tu sa niemile widziani :-P
Tylko czy oni nas nie wych* na odchodnym :-P

J.

Data: 2018-06-13 13:52:57
Autor: ń
Eurobank na sprzedaż
Pytanie, czy ten bank udziela i jak wielu kredytów dla przedsiębiorstw.
Jeśli tylko dla ludności, to bym olał polonizowanie.
Tak swoją drogą multum banków wynajmowało najdroższe partery w najdroższych miejscach (jednocześnie rugując tym lokalne usługi), zamalowywało szyby na biało czy inny kolor (to po ch... im parter z witryną?) i teraz nagle ździwka, że koszty ich zjadają.

-- -- -
Polska gospodarka bardzo potrzebuje kapitału

Data: 2018-06-17 02:20:57
Autor: J.F.
Eurobank na sprzedaż
Dnia Wed, 13 Jun 2018 13:26:15 +0200, J.F. napisał(a):
[...]

P.S. BZ p.t. ma zmienic nazwe na Santander.
Czyzby S dawal do zrozumienia, ze jest otwarty na negocjacje ? :-)

J.

Data: 2018-06-13 13:47:54
Autor: ń
Eurobank na sprzedaż
Udało Ci się w tej francy legitymować dokumentem tożsamości zgodnym ze wszelkim prawem, czyli polskim paszportem? Co na to Tusk, Junkier, Verhujgen i ten jak mu tam no ten co go dwie baby wydymały?

-- -- -
Co do osobistego stosunku - nie mam większych powodów do narzekań.

Data: 2018-06-13 14:02:35
Autor: Miroo
Eurobank na sprzedaż
W dniu 2018-06-13 o 13:47, ń pisze:
Udało Ci się w tej francy legitymować dokumentem tożsamości zgodnym ze wszelkim prawem, czyli polskim paszportem? Co na to Tusk, Junkier, Verhujgen i ten jak mu tam no ten co go dwie baby wydymały?

A po co, skoro mam dowód osobisty?

Pozdrawaim

Data: 2018-06-13 14:49:44
Autor: ń
Eurobank na sprzedaż
Nie ma to jak wytresować obywatela.

-- -- -
A po co, skoro mam dowód osobisty?

Data: 2018-06-14 08:18:21
Autor: Miroo
Eurobank na sprzedaż
W dniu 2018-06-13 o 14:49, ń pisze:
-- -- -
A po co, skoro mam dowód osobisty?
> Nie ma to jak wytresować obywatela.

Mocno się mylisz.
Po prostu już wyrosłem z kopania się z koniem, a jeszcze nie jestem na tyle stary, żeby być upartym, złośliwym dziadem.

Są pewne granice, gdzie bunt i sprzeciw są racjonalne.
W tym konkretnym przypadku nigdy nie miałem potrzeby uwierzytelniać się paszportem w banku i tyle.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-14 09:06:29
Autor: ń
Eurobank na sprzedaż
Czyli nie ma to jak wytresować obywatela (to takie trudne francowate słowo).

-- -- -
Po prostu już wyrosłem z kopania się z koniem

Data: 2018-06-14 09:39:46
Autor: Miroo
Eurobank na sprzedaż
W dniu 2018-06-14 o 09:06, ń pisze:
Czyli nie ma to jak wytresować obywatela (to takie trudne francowate słowo).

-- -- -
Po prostu już wyrosłem z kopania się z koniem

Np taki ń nie daje się wytresować i uparcie odpowiada nad postem.
Drogami pewnie jeździ pod prąd, przechodzi tylko na czerwonym, bije swoją kobietę (lub faceta), no bo skoro nie wolno to znaczy, że musi tak robić :)

Dla mnie jesteś typowym przykładem konia, z którym nie zamierzam się kopać. EOT.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-14 11:08:02
Autor: ń
Eurobank na sprzedaż
Szczepkowska to jednak głupia była, a Twoi dziadkowie bez sensu przeszli na te stronę Bugu.

-- -- -
skoro nie wolno

Eurobank na sprzedaż