Eurobank nadgorliwy...

Data: 2009-10-19 00:04:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...
Zleciłem przelew (1301,42) z KO na RB. Na RB ubyło (1301,42) w dostępnych a na KO nie przybyło.
Prawie dzień później -- Na RB ubyło (2602,84) i w dostępnych, i saldzie a przybyło (2602,84) na KO.
Niby nieźle... ;)

Teraz zlałem połowę z RB na KO. Na KO ubyło w dostępnych a na RB nie przybyło.

RB -- rachunek bieżący
KO -- konto oszczędne

Pytanie: Ile odsetek przybędzie za dzień wczorajszy, czyli za 18 października?
(już 19, a zacząłem pisanie 18)

Data: 2009-10-19 00:24:03
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Eurobank nadgorliwy...
Leszku, te 1301 zł zniknęło na zawsze czy tylko sie 1 dzień spóźniło?

Data: 2009-10-19 01:04:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 5b90.000000ea.4adb9583@newsgate.onet.pl

Leszku, te 1301 zł zniknęło na zawsze czy tylko sie 1 dzień spóźniło?

Chyba opisałem wyraźnie. :)

Miał być jeden przelew, poszły dwa. Na dodatek tuż po zleceniu był ślad tylko jednego.

Na szczęście poszły z mego na mój, ale co by było, gdyby poszły na obcy?
Wyobraź sobie, że masz mi zapłacić 1300 złotych a Eurbank śle to
dwukrotnie i ja nie chcę Ci odesłać. :)

-=-

BTW -- bank forda to dziadostwo i złodziejstwo. Nie dość, że nie uszanowali
podwójnej raty za Volvo, to jeszcze naliczyli niesłusznie odsetki karne
w wysokości 80 groszy i skierowali sprawę do BIKu, blokując ,,zdolność
kredytową''. Gdybym nie zerwał ścięgna w 2007 roku, kupiłbym forda zamiast
volvo. A ponoć zerwanie owego ścięgna było karą Bożą za skrytykowanie
poczynań Wielebnego Ojca Założyciela Dyrektora etcetera, etcetera itd., itd...

Ooops... A miałem nie zadzierać z czarnuchami przez jakiś czas...
Znaczy -- z czarnymi, nie z czarnuchami...
Plącze mi się wszystko...
To z wrażenia...
Tak, tak.. Rozmyślam nadal o tej szesnastolatce z Zasuszonej Woli...

W życiu zakochałem się tylko jeden raz. To znaczy -- w tym, aktualnym życiu...
W reinkarnację nie wierzę. :) I to zakochałem od tak zwanego pierwszego
spojrzenia czy jak się to mówi...

Zaraz mnie będą kąsać moralno-życzliwi...
I tylko lekarze (głównie lekarki) będą mi powtarzać, że powinienem szukać
sobie młodej laski/dziewczyny, która mnie rozćwiczy, jeśli chcę żyć...
Oczywiście lekarze dodają -- nie za młodej!!! Takiej po piętnastym roku życia... :)

Jeden lekarz niemal drwił ze mnie, dając mi do zrozumienia, że zawracam mu głowę,
podczas gdy obaj wiemy, że jedynym antidotum na moje bolączki jest nadmobilna nastolatka... :)
(nawet nie wie o tym, że byłaby wręcz panaceum -- i to nie tylko na moje bolączki)
Inne reprezentantki w białych kitlach kiwały głowami i patrzyły na mnie jak na zwyrodnialca,
obarczając winą (braku panienki/dziewczyny u mego tak zwanego boku) jedynie mnie...

Gdy kurowałem swoje oskrzela stał się cud nad cuda i moja rodzicielka nie tylko mnie
odwiedzała, przynosząc owoce i inne jadło, lecz nawet obejrzała moje zdjęcia i niestety
za późno ugryzła się w język... Na szczęście byłem w dobrym nastroju i nie buchnęły kłęby
dymu, nikt nie spłonął, a jedynie z oburzeniem zauważyłem:

 -- Ładna?!?! Ładniejszej nie znajdziesz!!!

Mama pojęła w tak zwany mig, że popełniła co najmniej nietakt, nazywając ją ładną dziewczyną... :)
I jak zrozumiałem, postanowiła, iż w przyszłości będzie nieco ;) roztropniejsza...
Życie ludzkie jest cenne, po co je tracić z powodu przejęzyczenia czy nieuwagi...
Jak już ktoś musi powiedzieć o niej 'ładna', niech to mówi tak, abym tego nigdy nie usłyszał... :)

Wracając do banku forda i zerwanego ścięgna. Dziwna ta kara Boża -- chyba raczej nagroda. :)
Inna sprawa, że volvo choć milczy, daje mi do zrozumienia, że lekarze mają co najmniej rację... :)
Zatkane (jak jedna z lekarek ze złośliwością uznała -- spermą) oskrzela budzą przemyślenia
i ukazują Boską dobroć oraz ludzką nieuwagę i bezczynność (a może ślepotę) na dobroć Bożą...

Data: 2009-10-19 01:22:23
Autor: Friend
Eurobank nadgorliwy...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hbg6u5$7g5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niesamowity jesteś "zwyklyklientwieluzwyklychbankow", i o wiele więcej.
Pozdrówka.

Data: 2009-10-19 03:17:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

"Friend" hbg7nu$jfo$1@news.onet.pl

Niesamowity jesteś "zwyklyklientwieluzwyklychbankow", i o wiele więcej.
Pozdrówka.

Zdrowia, mądrości i urody nigdy dosyć. :)

0. Zważaj na to, do kogo mówisz. :)
   (odpowiadasz na mój post, a zwracasz się do zwykłego?)

1. Tnij cytaty. :)

2. Pisz zrozumialej. :)
   (z Twojej wypowiedzi niewiele wynika -- przynajmniej dla mnie)

 -- Dobry jest dla ciebie twój chłopak?
 -- Dobry...
 -- Pomaga ci w sprzątaniu, gotowaniu?...
 -- Przeszkadza...
 -- ????
 -- Nie daje chwili wytchnienia...
    Wstaję z łóżka, gdy on śpi, idę do kuchni, aby zrobić
    śniadanie, ale zanim zrobię, on już jest koło mnie i...
 -- I?
 -- To samo ze sprzątaniem...
 -- I co?
 -- Jemu ciągle za mało...
 -- Jedzenia?
 -- No... Czasami to nazywają konsumpcją...
    Nie ma dnia, bym zrobiła spokojnie śniadanie...
 -- ???
 -- Nie rozumiesz?
 -- Nie.
 -- No, to ci powiem, że kończymy to w łóżku...
 -- Aha...
    Masz jakieś jeszcze zastrzeżenia?
 -- Uważa mnie za brzydką...
 -- ???? Masz kilkadziesiąt nagród z różnych konkursów piękności...
    Jest ślepy, głupi czy złośliwy?...
 -- Nie wiem...
 -- Dlaczego twierdzisz, że wg niego jesteś brzydka?
 -- Bo stale modli się, abym była ładniejsza...
 -- Aha...
 -- I nie daje mi spokoju, gdy nie jesteśmy razem...
 -- Dzwoni do ciebie?
 -- Nie...
 -- To co robi?
 -- Każe mężczyznom z mego otoczenia, aby byli dla mnie mili,
    aby otwierali przede mną drzwi, aby byli dla mnie uprzejmi,
    życzliwi, aby śpieszyli mi  z pomocą na każde moje zawołanie...
 -- Aha...
 -- I zabrania im dotykania mnie...
 -- Aha... Gdy nie jesteście razem...
    A co wówczas, gdy jesteście razem?
 -- Stale mnie pieści po policzkach i całuje...

-=-

Poświęcam/dedykuję ;) to Zosi Urszuli, ateistce z Piły, córce Kortriusza,
która mnie przed wielu laty przybiła :) do krzyża i pocałowała w usta...

Data: 2009-10-19 09:45:27
Autor: Friend
Eurobank nadgorliwy...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hbgenb$q1f$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wybacz,
wpadłem w jakiś taki przyjemny stan i godzina spokojna do kontemplacji.
Z przyjemnością przeczytałem Twój post, pozdrawiam pozytywnie.

Friend

Data: 2009-10-19 11:37:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

"Friend" hbh56s$e9q$1@news.onet.pl

Wybacz,

Przemyślę to. ;)
Chrześcijaństwo ponoć nie wybacza nigdy. :)
(to z pewnej opery; nawet nie pamiętam, jakiej -- psie
życie, na jakie mnie skazały czarnuchy Kościoła JPII,
płucze ze wszystkiego, co piękne i dobre, kierując życie
jedynie w stronę robienia pieniędzy i przekazywania ich na ,,Kościół'')

wpadłem w jakiś taki przyjemny stan i godzina spokojna do kontemplacji.
Z przyjemnością przeczytałem Twój post, pozdrawiam pozytywnie.

Zdrowia nigdy dosyć, przyjacielu. :)

Friend

Czy wiesz, dlaczego ta grupa wykazuje niski stopień agresywności i złośliwości
w zestawieniu z innymi grupami? IMO dlatego, że gromadzi pragmatyków -- nie
mają chęci do wojen ci, którzy w swym życiu mają jakiś konkretny, zbożny cel.
Na przykład pomnażanie pieniędzy/talentów jest takim celem. :) Tylko ideowcy
i ludzie oderwani od rzeczywistości, stuprocentowi teoretycy itp. dążą do
wojen i do narzucania swej woli innym ludziom. A dążą, broniąc interesów
jeszcze innych ludzi -- zwykle głupich i cwanych, apelujących do sumienia,
podpierających się służbą Bogu czy wyższym racjom społecznym... W dążeniach
tych gotowi są niszczyć życie innych ludzi, wyznając zasadę typu ,,dla Boga
(aby służyć Bogu, aby podobać się Jemu) można czynić wszystko, można także
łamać przykazania Boskie''. Dla Boga, którego nie widać, można zabijać ludzi,
których widać. (Bóg zwraca się z niejaką drwiną do człowieka -- kochasz
Boga, którego nie widzisz a nie kochasz człowieka, którego widzisz?)

Tu ludzie rozumieją to, co robią -- na przykład pojmują zależność pomiędzy
dobrobytem i rozrzutnością związaną z opłatami bankowymi. Rozumieją, bo ta
zależność jest prosta -- im więcej płacisz na banki (za usługi -- przelewy,
prowadzenie kont czy kart itp.) tym mniej ci zostaje, tym jesteś biedniejszy...
Filozof natomiast jest wyzwolony z rozumu i rzeczywistości; polityk podobnie;
religioznawca dąży wprost do abstrakcji, którą nazywa Bogiem; PeCetowiec błądzi
nieświadomie lub półświadomie w swej niewiedzy/ignorancji; a tu przeciętny
grupowicz pojmuje to, co robi, pojmuje zależności pomiędzy swym wysiłkiem
i rezultatami... Pojmuje, bo te zależności są proste i jasne. Tu ludzie nie
chwytają się prac (czy zadań) wykraczających poza ich/ludzi możliwości...

I dlatego ta grupa jest spokojniejsza od innych grup.

Gdy wstaję z łóżka, prawie nic nie widzę -- gdy zaczynałem pisanie
tego postu, nie widziałem tego, co piszę. Teraz mogę spokojnie czytać... :)

Data: 2009-10-19 14:23:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

Data: 2009-10-19 14:40:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Eurobank nadgorliwy...

Data: 2009-10-20 03:13:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl 5b90.0000012e.4adc5e2b@newsgate.onet.pl

w tej sytuacji z pokorą zapytuję uprzejmie
czy szanowny pierwszy (broń Boże nie samozwańczy, lecz wyznaczony
nam przez Jedynego Boga) papież naszej grupy dyskusyjnej życzy sobie,
aby nazywać go Eneuelem czy też będzie łaskaw, jak na papieża przystało
dodać właściwy numerek? :P i życzy sobie nazywania Go np. Eneuelem I?

Istotnie, tłukłem się z JPII i odniosłem zwycięstwo, więc zgodnie ze
zwyczajami zbójeckimi powinienem przejąć schedę po JPII, ale na długo
przed śmiercią JPII zauważyłem, że Elfy nie będą brudziły sobie butów
na śmietniskach Korterii. :)

Jak się do mnie zwracać? Chyba wyjaśniłem -- kto szanuje moją drogę,
nazwie mnie Eneuelem, a kto wybór rodziców (dokonany nieświadomie,
grzesznie bądź pod wpływem Ducha Świętego lub jakoś inaczej) ten
mnie nazwie Leszkiem. Jakie to proste. :)

Dodam, że nad imieniem Eneuel rozmyślałem od czasów, gdy byłem uczniem
szkoły średniej i nie dokonałem tego wyboru pod wpływem impulsu (z Augustowa)
czy natchnienia tymczasowego lub porywu serca, lecz przemyślałem to dokładnie. :)

-=-

Fajny pożar dzisiaj widziałem. :) Spalił się dostawczy samochód. :)
Najpierw zobaczyłem pożar, później zrozumiałem, że to dostawczy samochód,
a następnie musiałem przejechać w dwie strony ze dwa kilometry, aby móc
zawrócić i obejrzeć dokładniej... Gdy wróciłem, na miejscu była straż
pożarna i pożar stawał się przeżytkiem...

Data: 2009-10-19 20:48:09
Autor: Zbylut
Eurobank nadgorliwy...
Eneuel Leszek Ciszewski napisal(a):

kredytową''. Gdybym nie zerwał ścięgna w 2007 roku, kupiłbym forda zamiast
volvo. A ponoć zerwanie owego ścięgna było karą Bożą za skrytykowanie

przecież ford i volvo to jest teraz to samo, nic byś nie zyskał :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-10-20 03:16:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank nadgorliwy...

"Zbylut" slrnhdpjn6.n4s.Zbylut@NoWhere.zzz

kredytową''. Gdybym nie zerwał ścięgna w 2007 roku, kupiłbym forda zamiast
volvo. A ponoć zerwanie owego ścięgna było karą Bożą za skrytykowanie

przecież ford i volvo to jest teraz to samo, nic byś nie zyskał :)

Nic bym nie zyskał, ale sporo bym stracił. :)
Źle mnie potraktowano w fordzie, ponadto był jeszcze jeden dylemat
z czasów, gdy nie miałem co jeść -- właściciela białostockiego
salonu forda chyba ;) znam. :)

Eurobank nadgorliwy...