Data: 2012-01-30 21:30:15 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
Akt 1. Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej w weekendy. Akt 2. Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do bankowo¶ci elektronicznej. Akt 3. Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie, że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu online zostaję wysłany do innej placówki. Akt 4. W innej placówce okazuje się, że maj± komplet potrzebnych "gadżetów" ale system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (bł±d aplikacji). Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że następnego dnia wszystko będzie sprawne. Akt 5. Rozwi±zanie. Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na tokenGSM. Jednak nie tak prędko, bł±d z dnia poprzedniego nie został naprawiony. Nie mog± przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem dostaję informację, że w najbliższ± sobotę będzie wgrywane uaktualnienie systemu, więc może wtedy co¶ się zmieni. Ale może nie... Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni działaj±cego konta - rozwi±zuję umowę. Podsumowuj±c - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy. Pracownicy placówek oszukuj±, mówi±c, że co¶ się stanie, a to co¶ się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy bł±d systemu zostanie naprawiony. Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji? Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort li¶cie mam jeszcze Dobre Konto (Millennium) i Konto z podwyżk± (BGŻ). Która z w/w ofert jest fajniejsza? Zależy mi na dobrym WWW (sprawnym i bezawaryjnym), dodatkowych bonusach, braku ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodno¶ci rachunku. Nielimitowane przelewy pomiędzy kontem oszczędno¶ciowym a ROR sobie daruję :) -- |
|
Data: 2012-01-30 23:01:37 | |
Autor: Waldek | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg7256$goe$1inews.gazeta.pl... Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort li¶cie mam jeszcze Dobre Konto W BGZ jestem od kilku m-cy i jak do tej pory zadnych wpadek (u mnie) nie zaliczyli. Mille - nie wiem, nie znam. Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej. Ale jesli chodzi o "sprawne www" to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mB±ka ;) |
|
Data: 2012-01-31 00:14:05 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"Waldek" jg7401$8fr$1@node2.news.atman.pl Mille - nie wiem, nie znam. Jest OK. Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam Nie można polać do BGŻ i odlać natychmiast (lub choćby następnego dnia) do Mille? Ale jesli chodzi o "sprawne www" Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :) nie korzystam, choć mam tam konto. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-31 00:30:48 | |
Autor: Waldek | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jg7882$6pm$1inews.gazeta.pl...
mB±ka i Inteligo mam prawie od poczatku powstania. Nie korzystam z niech intensywnie (obecnie) Inteligo glownie ze wzgledu 1zl / za debet w r-ku - czasami sie przydaje na 2-3 dniowa doraĽn± pozyczke |
|
Data: 2012-01-31 12:25:24 | |
Autor: witrak() | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
<arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> wrote on 2012-01-30_22:30
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :) Sądząc po tym, co piszesz, to raczej Ty jesteś d... Akt 1. I to jest wina banku ? Zabałaganiłeś i jeszcze masz pretensje ? Normalnie każdy rozwiązując umowę pdaje konto na które bank musi przelać saldo zamknięcia (i wtedy jest to za darmo). A tu pretensje, że nie ma pełnej obsługi w weekend ? Trzeba było spróbować w innym banku - od drzwi byś się odbił ;-) [Choś nie przeczę, brak łatwo dostępnej informacji, że kasy w soboty nieczynne, jest wkurzający.] Akt 2. Nie ma obowiązku uzyskiwania dostępu do konta w tej samej placówce, gdzie się konto otwiera. Mogłeś załatwić połowę i zażądać na miejscu informacji gdzie mają koperty i tokeny - pan/ienka zadzwoniłaby i dowiedziała się, dzięki czemu...
....nie traciłbyś czasu w placówce, gdzie nie ma tokenów i kopert.
No cóż, domyślam się, że to skutek małego odstępu czasowego od likwidacji starego konta - czyszczenie systemu on-line z informacji o zlikwidowanych kontach na pewno nie jest robione on-line, a podejrzewam, że w najlepszym razie w cyklu dziennym, jeśli nie tygodniowym. Niemniej jednak numer konta już miałeś i zlecenia przelewu na nie mogłeś zrobić, zdefiniować w okienku odbiorców/przelewy wzorcowe a operacje wychodzące zlecić po wpływie kasy przy okazji kolejnej wizyty - za darmo. Akt 5. Rozwiązanie. Z tych co najmniej dwie były skutkiem: małego obycia z bankami ? roztargnienia/bałaganiarstwa ? pośpiechu (o którym mawiają, że potrzebny tylko przy łapaniu pcheł) i załatwiania w ostatniej chwili (wpadałeś otwierać konto 5 minut przed zamknięciem placówki) ? Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy. LOL! Byłeś w placówce nieodpowiednio zaopatrzonej i nie potrafiłeś wyegzekwować tej informacji ?!? Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony. Pokaż bank, w którym wiedzą... :-) Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji? Obawiam się, że nie powinieneś powierzać pieniędzy żadnemu bankowi :-) Ale i w skarpecie mogą Ci gdzieś zawieruszyć, albo zrobi się supeł i co wtedy? :-) Pozdr. witrak() |
|
Data: 2012-01-31 13:43:36 | |
Autor: MK | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg7256$goe$1inews.gazeta.pl...
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :) BYlo reaktywowac stare konto :).
Tez mialem taki problem przy ponownym otwieraniu rachunku. W jednej placowce przez tydzien nie mogli sobie dac rady mimo kontaktow z supportem. W drugiej zalatwiono to w ciagu 5 minut... okazalo sie, ze dostep do przez www do starego rachunku nie zostal dezaktywowany. Musialem podpisac dyspozycje dezaktywacji do rachunku zamknietego 2 lata temu, po chwili otrzymalem nowy dostep. MK |