Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.

Data: 2012-01-30 21:30:15
Autor:
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)

Akt 1.
Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej w weekendy.

Akt 2.
Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do bankowo¶ci elektronicznej.

Akt 3. Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie, że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu online zostaję wysłany do innej placówki.

Akt 4.
W innej placówce okazuje się, że maj± komplet potrzebnych "gadżetów" ale system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (bł±d aplikacji). Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że następnego dnia wszystko będzie sprawne.

Akt 5. Rozwi±zanie.
Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na tokenGSM. Jednak nie tak prędko, bł±d z dnia poprzedniego nie został naprawiony. Nie mog± przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem dostaję informację, że w najbliższ± sobotę będzie wgrywane uaktualnienie systemu, więc może wtedy co¶ się zmieni. Ale może nie...
Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni działaj±cego konta - rozwi±zuję umowę.

Podsumowuj±c - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy. Pracownicy placówek oszukuj±, mówi±c, że co¶ się stanie, a to co¶ się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy bł±d systemu zostanie naprawiony.

Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?

Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort li¶cie mam jeszcze Dobre Konto (Millennium) i Konto z podwyżk± (BGŻ). Która z w/w ofert jest fajniejsza? Zależy mi na dobrym WWW (sprawnym i bezawaryjnym), dodatkowych bonusach, braku ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodno¶ci rachunku. Nielimitowane przelewy pomiędzy kontem oszczędno¶ciowym a ROR sobie daruję :)

Data: 2012-01-30 23:01:37
Autor: Waldek
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.

Użytkownik <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg7256$goe$1inews.gazeta.pl...

[...]

W BGZ jestem od kilku m-cy
i jak do tej pory zadnych wpadek (u mnie) nie zaliczyli.
Mille - nie wiem, nie znam.
Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam
cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej.

Ale jesli chodzi o "sprawne www"
to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mB±ka ;)

Data: 2012-01-31 00:14:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.

"Waldek" jg7401$8fr$1@node2.news.atman.pl

Mille - nie wiem, nie znam.

Jest OK.

Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam
cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej.

Nie można polać do BGŻ i odlać natychmiast (lub choćby następnego dnia) do Mille?

Ale jesli chodzi o "sprawne www"
to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mB±ka ;)

Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :)
nie korzystam, choć mam tam konto. :)

Data: 2012-01-31 00:30:48
Autor: Waldek
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jg7882$6pm$1inews.gazeta.pl...

Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :)
nie korzystam, choć mam tam konto. :)

mB±ka i Inteligo mam prawie od poczatku powstania.
Nie korzystam z niech intensywnie (obecnie)
Inteligo glownie ze wzgledu 1zl / za debet w r-ku
- czasami sie przydaje na 2-3 dniowa doraĽn± pozyczke

Data: 2012-01-31 12:25:24
Autor: witrak()
Eurobank - niezawodność systemu online.
  <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> wrote on 2012-01-30_22:30
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)

SÄ…dzÄ…c po tym, co piszesz, to raczej Ty jesteĹ› d...

[...]

I to jest wina banku ? Zabałaganiłeś i jeszcze masz pretensje ?
Normalnie kaĹĽdy rozwiÄ…zujÄ…c umowÄ™ pdaje konto na ktĂłre bank musi
przelać saldo zamknięcia (i wtedy jest to za darmo).

A tu pretensje, ĹĽe nie ma peĹ‚nej obsĹ‚ugi w weekend ?  Trzeba byĹ‚o
spróbować w innym banku - od drzwi byś się odbił ;-)
[Choś nie przeczę, brak łatwo dostępnej informacji, że kasy w
soboty nieczynne, jest wkurzajÄ…cy.]

Akt 2.
Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do bankowości elektronicznej.

Nie ma obowiązku uzyskiwania dostępu do konta w tej samej
placówce, gdzie się konto otwiera. Mogłeś załatwić połowę i
zażądać na miejscu informacji gdzie mają koperty i tokeny -
pan/ienka zadzwoniłaby i dowiedziała się, dzięki czemu...

Akt 3. Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie, że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu online zostaję wysłany do innej placówki.

....nie traciłbyś czasu w placówce, gdzie nie ma tokenów i kopert.

Akt 4.
W innej placówce okazuje się, że mają komplet potrzebnych "gadżetów" ale system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (błąd aplikacji). Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że następnego dnia wszystko będzie sprawne.

No cóż, domyślam się, że to skutek małego odstępu czasowego od
likwidacji starego konta - czyszczenie systemu on-line z
informacji o zlikwidowanych kontach na pewno nie jest robione
on-line, a podejrzewam, ĹĽe w najlepszym razie w cyklu dziennym,
jeśli nie tygodniowym.
Niemniej jednak numer konta już miałeś i zlecenia przelewu na nie
mogłeś zrobić, zdefiniować w okienku odbiorców/przelewy wzorcowe a
operacje wychodzące zlecić po wpływie kasy przy okazji kolejnej
wizyty - za darmo.

Akt 5. RozwiÄ…zanie.
Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni działającego konta - rozwiązuję umowę.

Z tych co najmniej dwie były skutkiem: małego obycia z bankami ?
roztargnienia/bałaganiarstwa ? pośpiechu (o którym mawiają, że
potrzebny tylko przy łapaniu pcheł) i załatwiania w ostatniej
chwili (wpadałeś otwierać konto 5 minut przed zamknięciem placówki) ?

Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy.

LOL! Byłeś w placówce nieodpowiednio zaopatrzonej i nie potrafiłeś
wyegzekwować tej informacji ?!?

Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony.

PokaĹĽ bank, w ktĂłrym wiedzÄ…... :-)

Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?

Obawiam się, że nie powinieneś powierzać pieniędzy żadnemu bankowi
:-) Ale i w skarpecie mogą Ci gdzieś zawieruszyć, albo zrobi się
supeł i co wtedy? :-)

Pozdr.

witrak()

Data: 2012-01-31 13:43:36
Autor: MK
[...]

BYlo reaktywowac stare konto :).

[...]

Tez mialem taki problem przy ponownym otwieraniu rachunku. W jednej placowce przez tydzien nie mogli sobie dac rady mimo kontaktow z supportem. W drugiej zalatwiono to w ciagu 5 minut... okazalo sie, ze dostep do przez www do starego rachunku nie zostal dezaktywowany. Musialem podpisac dyspozycje dezaktywacji do rachunku zamknietego 2 lata temu, po chwili otrzymalem nowy dostep.

MK

Eurobank - niezawodno¶ć systemu online.