Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.

Data: 2010-09-01 16:58:23
Autor: Marcin Wasilewski
Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.
Właśnie próbuję przelać pieniądze z ROR na KO w Eurobanku i nie mogę.
Kwota przelewu jest na kilka sekund blokowana na ROR, po czym dostaje wiadomość, że operacja nie mogła być zrealizowana.:

Dyspozycja przelewu zwykłego na kwotę 45.1, zlecona 2010-09-01 nie mogła zostać wykonana.

Też ktoś tak ma?

Data: 2010-09-01 18:29:17
Autor: Marcin Wasilewski
Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:i5lpmc$qtb$1news.task.gda.pl...

Też ktoś tak ma?

    Chyba wszystko wróciło do normy - przelewy poszły.

Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.