Data: 2009-07-02 13:35:41 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - odwołanie zlecenia | |
"Szymon" h2hosu$l9n$1@news.dialog.net.pl Nie ma możliwości usunięcia zlecenia on-line. Jedyną możliwością On-line znaczy przez net? Prze telefon też nie można. Bank pracuje, zlecenie widzi, ale anulować go nie chce, choć zejdzie za kilka dni. Reklamowałeś? Więc licz się z tym, że przez dwa miesiące (lub dłużej) bank będzie Ci odpowiadał na twoją reklamację. Mnie odpowiada co dwa tygodnie. Dzwoni, prosi o podanie daty urodzin i wyjaśnia problem niepotrzebnego zlecenia. Na szczęście za te telefony nie ja płacę. Ja płacę tylko za marnowany czas -- trzeba telefon wyjąć z kieszeni, odebrać połączenie, wysłuchać prośby Eurobanku, podać datę urodzin i dowiedzieć się, że chodzi o reklamację sprzed 2 miesięcy. No i może tak się trafić, iż na tak głupia rozmowę zużyje się cenne mAh akumulatorka w telefonie, a na ważniejszą rozmowę zabraknie... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|