Eurobank offline

Data: 2010-03-05 23:05:28
Autor: Erazmus
Eurobank offline
Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
Proszę spróbować później.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-06 00:19:27
Autor: Elgin
Eurobank offline
Wygląda na to, że po ostatniej obniżce ludzie wycofują środki... Ja
wyjąłem już 1/3 środków z Eurobanku i przerzuciłem częściowo do OF,
częściowo do Meritum. A reszta czeka, przejściowo zablokowana.

Data: 2010-03-06 09:39:34
Autor: wiatrak
Eurobank offline

Użytkownik "Elgin" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a42b720-cd29-4c80-be20-
Wygląda na to, że po ostatniej obniżce ludzie wycofują środki... Ja
wyjąłem już 1/3 środków z Eurobanku i przerzuciłem częściowo do OF,
częściowo do Meritum. A reszta czeka, przejściowo zablokowana.

Nie straszyć. Juz działa. Ale nie naliczyli odsetek :(
Zostawiłem tam jeszcze jedno małe oszczędnościowe "na rozpałkę"

wiatrak

Data: 2010-03-06 10:00:24
Autor: L
Eurobank offline

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:hmt4qi$3l2$1node2.news.atman.pl...

Uytkownik "Elgin" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> napisa w wiadomoci news:8a42b720-cd29-4c80-be20-
Wyglda na to, e po ostatniej obnice ludzie wycofuj rodki... Ja
wyjem ju 1/3 rodkw z Eurobanku i przerzuciem czciowo do OF,
czciowo do Meritum. A reszta czeka, przejciowo zablokowana.

Nie straszy. Juz dziaa. Ale nie naliczyli odsetek :(
Zostawiem tam jeszcze jedno mae oszczdnociowe "na rozpak"

To jakie jest teraz oprocentowanie ??   ...........było 5.05

Data: 2010-03-06 10:03:15
Autor: wiatrak
Eurobank offline

Użytkownik "L" <i7i7@op.pl> napisał w wiadomości news:hmt5j8$cmt$1news.onet.pl...

To jakie jest teraz oprocentowanie ??   ...........było 5.05

Gdzie Ty żyjesz chłopie?
http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszczednosciowy,23,9.html

wiatrak

Data: 2010-03-06 10:43:08
Autor: L
Eurobank offline

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:hmt66u$3ug$1node2.news.atman.pl...

Uytkownik "L" <i7i7@op.pl> napisa w wiadomoci news:hmt5j8$cmt$1news.onet.pl...

To jakie jest teraz oprocentowanie ??   ...........byo 5.05

Gdzie Ty yjesz chopie?
http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszczednosciowy,23,9.html

,

Nie denerwuj  sie ;-) ...... bo 'złość piękności szkodzi a busia z fasonu wychodzi'  :-DD

A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

Data: 2010-03-06 10:36:08
Autor: Budzik
Eurobank offline
Użytkownik L i7i7@op.pl ...

A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??
pewnie jakis milion...

Data: 2010-03-06 12:12:18
Autor: Valdi
Eurobank offline
"Budzik" news:Xns9D3371681A112budzik61pocztaonetpl127.0.0.1

> A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

pewnie jakis milion...

Czyli co? Nie założę miliona jednej lokaty? Szkoda. :(

Data: 2010-03-06 11:59:04
Autor: Budzik
Eurobank offline
Użytkownik Valdi Valdi@valdi.pl ...

> A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

pewnie jakis milion...

Czyli co? Nie założę miliona jednej lokaty? Szkoda. :(

rzuciłem na oko
Pewnie zalozysz i milion pierwsza. :)

Data: 2010-03-06 12:43:48
Autor: Ranger
Eurobank offline
Valdi pisze:
"Budzik" news:Xns9D3371681A112budzik61pocztaonetpl127.0.0.1

A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

pewnie jakis milion...

Czyli co? Nie założę miliona jednej lokaty? Szkoda. :(

trzeba na prawdę zajebiście się nudzić żeby chcieć zakładać milion lokat na kilka tysięcy.
Jak chcesz to Ci pomogę, co 2 pary rąk to nie jedna, koszt mojego czasu przy takiej skali zaangażowania będzie mniej niż znikomy :)))

Data: 2010-03-06 12:51:11
Autor: Valdi
Eurobank offline
"Ranger" news:4b923ff0$1news.home.net.pl

trzeba na prawdę zajebiście się nudzić żeby chcieć zakładać milion lokat
na kilka tysięcy.

mam ogromną nadzieję, że jednak dostrzegłeś ironię w moim poście :)
z tego co pamięć na myli na łamach grupy dałem już wyraz swojej dezaprobaty
dla kretyńskich zaokrągleń lokat aby tylko wyciągnąć grosik więcej w ciągu
dnia :)

Jak chcesz to Ci pomogę, co 2 pary rąk to nie jedna, koszt mojego czasu
przy takiej skali zaangażowania będzie mniej niż znikomy :)))

niestety nie jestem aż tak zasobny w pieniądze by zakładać miliony lokat po
500 PLN czy 1K PLN - za krótko pracuję u Niemca a i kurs euro mi nie sprzyja
by przekroczyć magiczną barierę miliona PLNów :)

Data: 2010-03-06 13:59:04
Autor: Budzik
Eurobank offline
[...]

ja myslałem ze chciałes załozyc milion jedna lokate x 10.000 kazda...

Eurobank offline