Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

Data: 2009-06-06 19:56:10
Autor: Grzegorz Szczepanik
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej.

Obecnie dostepna jest od poniedzialku do piatku. W weekendy oddzial jest czynny ale bez kasy :(

Oczywiste ze tna koszty - mniej o jedna osobe.

Dla mnie to poważna utrata funkcjonalności - dostęp do pobliskiej placówki z kasą w weekendy był tym co mnie zachęciło do Eurobanku.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2009-06-06 10:59:22
Autor: BK
On 6 Cze, 19:56, Grzegorz Szczepanik <gszcz...@wp.pl> wrote:
[...]

Nie tylko mniej o jedna osobe ale odpada obsluga gotowki [ktora
zapewne jest robiona przez firme zewnetrzna:P]. :)

Data: 2009-06-06 20:40:04
Autor: Bogdan B.
Grzegorz Szczepanik wrote:
Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej.

zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

Data: 2009-06-06 22:58:15
Autor: eg
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

tez to niestety zauwazylem... :(

Data: 2009-06-06 23:51:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

"Bogdan B." h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl

zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali
na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

Data: 2009-06-07 09:49:27
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h0eocg$nf9$1inews.gazeta.pl...
[...]

BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko, że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze.

Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce zmiany polegają.

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą.

Data: 2009-06-07 14:09:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

"Robert Tomasik" h0frtg$8kh$1@inews.gazeta.pl

[...]

Nauczycielom w szkołach należało raz za razem przypominać
o tym, iż przedmiot, którego nauczają, nie jest jedynym. :)

Podobnie z bankami czy tp. firmami i instytucjami -- czasami
trzeba świadomość komuś, że poza bankiem czy sklepem istnieje świat. :)

Mam nadzieję taką, że kryzys wyodrębni te banki, które uważają,
że są swego rodzaju bogami dla klientów i zlikwiduje te banki.

[...]

Eurobank także przekazuje odpowiednim osobom to, co piszę,
o czym mnie pisemnie informuje wewnętrzną pocztą... ;)
Czytając tę pocztę dochodzę do wniosku, że ludziom tym
po prostu nudzi się. :)

(mogę zaprezentować te konwersacje)

Oczywiście (?) o rozwiązaniu jakiegokolwiek
problemu za pomocą tej poczty -- mowy nie ma!!!

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą.

Wg mnie nie jest za dużo. :)

Data: 2009-06-07 00:01:15
Autor: Hektor
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <gszczepa@wp.pl> napisał

[...]

A czy bankomaty także poległy w związku z "ograniczeniem obsługi kasowej"? No chyba, że chodzi Tobie o wpłaty?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-06-07 00:22:45
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Hektor napisał:
[...]

Może wątkotwórca oszczędza na opłacie za kartę i jej nie ma ;-)?

Przemek

Data: 2009-06-07 02:08:33
Autor: krzysztofsf
Przemysław Kowalik pisze:
Użytkownik Hektor napisał:
[...]

Wystarczy, ze chce wplacac a nie lubi czy nie moze (bilon) korzystac z wplatomatow.

Data: 2009-06-07 10:03:40
Autor: dwr
Przemysław Kowalik pisze:
Użytkownik Hektor napisał:
[...]

Nie posiadanie karty do konta w Eurobanku to niekoniecznie oszczęność. Czasem może to być bezpieczeństwo depozytów.
Faktem jest, że jednak jedna dobra funkcjonalność Eurobanku "poszła" ...

Pozdr.

Data: 2009-06-08 08:39:47
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 07 Jun 2009 00:22:45 +0200, Przemysław Kowalik napisał(a):
Użytkownik Hektor napisał:
[...]

Właśnie, ale chyba wypłaty gotówki i tak są płatne? Mnie zainteresowało ich
KO, ale nie mam zamiaru dopłacać do tego ani złotówki więc pewnie właśnie
nie wezmę karty ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-08 18:12:14
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Mam tu nową kartkę z EB i podają, że w pakiecie online wypłata w oddziale jest
darmowa. Obowiązuje od października. W innym razie jak? Czy wystarczy jakąś sumę
z KO wstawic na tydzień na lokatę, żeby skorzystac z darmowego przelewu
zakończonej lokaty?

Data: 2009-06-08 18:48:52
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 08 Jun 2009 18:12:14 +0200, glaukonWYTNIJTO@op.pl napisał(a):

[...]

Ale o co pytasz?
Wypłaty gotówki w placówce z KO:     0zł, nieawizowane powyżej 30kzł 0,25%
Wypłaty w placówce z RO:     pierwsza 0zł, kolejne w promocji do 31.12.2009 też 0zł (potem 2,95zł)
    nieawizowane powyżej 30kzł 0,25%
 TOiP RO i KO to są 2 strony.

--
Kojer

Data: 2009-06-07 11:36:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

"Hektor" h0ephe$5j2$1@nemesis.news.neostrada.pl

A czy bankomaty także poległy w związku z "ograniczeniem obsługi kasowej"? No chyba, że chodzi Tobie o wpłaty?

Karta bankomatowa kosztuje. Wpłaty we wpłatomatach są tam mozliwe.

Karciarze wszystkich bankomatów czy banków -- łączcie się ;)
i domagajcie się bezpłatnego wypłacania oraz takiegoż wpłacania
w każdym bankomacie!!! Wpłacanie mogłoby odbywać się bez udziału karty!

Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej