Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

Data: 2009-06-06 20:40:04
Autor: Bogdan B.
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
Grzegorz Szczepanik wrote:
Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej.

zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

Data: 2009-06-06 22:58:15
Autor: eg
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

tez to niestety zauwazylem... :(

Data: 2009-06-06 23:51:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

"Bogdan B." h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl

zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali
na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2009-06-07 09:49:27
Autor: Robert Tomasik
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h0eocg$nf9$1inews.gazeta.pl...
"Bogdan B." h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl
zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych
W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali
na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko, że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze.

Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce zmiany polegają.

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)


Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą.

Data: 2009-06-07 14:09:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

"Robert Tomasik" h0frtg$8kh$1@inews.gazeta.pl

BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko, że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze.

Nauczycielom w szkołach należało raz za razem przypominać
o tym, iż przedmiot, którego nauczają, nie jest jedynym. :)

Podobnie z bankami czy tp. firmami i instytucjami -- czasami
trzeba świadomość komuś, że poza bankiem czy sklepem istnieje świat. :)

Mam nadzieję taką, że kryzys wyodrębni te banki, które uważają,
że są swego rodzaju bogami dla klientów i zlikwiduje te banki.

Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce zmiany polegają.

Eurobank także przekazuje odpowiednim osobom to, co piszę,
o czym mnie pisemnie informuje wewnętrzną pocztą... ;)
Czytając tę pocztę dochodzę do wniosku, że ludziom tym
po prostu nudzi się. :)

(mogę zaprezentować te konwersacje)

Oczywiście (?) o rozwiązaniu jakiegokolwiek
problemu za pomocą tej poczty -- mowy nie ma!!!

Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą.

Wg mnie nie jest za dużo. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona