Data: 2009-06-06 20:40:04 | |
Autor: Bogdan B. | |
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej | |
Grzegorz Szczepanik wrote:
Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej. zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych |
|
Data: 2009-06-06 22:58:15 | |
Autor: eg | |
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej | |
zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych tez to niestety zauwazylem... :( |
|
Data: 2009-06-06 23:51:07 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej | |
"Bogdan B." h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No... I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;) Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-06-07 09:49:27 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h0eocg$nf9$1inews.gazeta.pl...
"Bogdan B." h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko, że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze. Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce zmiany polegają. Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;) Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą. |
|
Data: 2009-06-07 14:09:00 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej | |
"Robert Tomasik" h0frtg$8kh$1@inews.gazeta.pl BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko, że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze. Nauczycielom w szkołach należało raz za razem przypominać o tym, iż przedmiot, którego nauczają, nie jest jedynym. :) Podobnie z bankami czy tp. firmami i instytucjami -- czasami trzeba świadomość komuś, że poza bankiem czy sklepem istnieje świat. :) Mam nadzieję taką, że kryzys wyodrębni te banki, które uważają, że są swego rodzaju bogami dla klientów i zlikwiduje te banki. Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce zmiany polegają. Eurobank także przekazuje odpowiednim osobom to, co piszę, o czym mnie pisemnie informuje wewnętrzną pocztą... ;) Czytając tę pocztę dochodzę do wniosku, że ludziom tym po prostu nudzi się. :) (mogę zaprezentować te konwersacje) Oczywiście (?) o rozwiązaniu jakiegokolwiek problemu za pomocą tej poczty -- mowy nie ma!!! Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;) Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre paść muszą, albo się połączą. Wg mnie nie jest za dużo. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|