Eurobank - opłata za konto

Data: 2009-03-11 10:33:49
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto

Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).

--
Kojer

Data: 2009-03-11 02:37:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank - opłata za konto
On 11 Mar, 10:33, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).

Albo ukaze sie nowe TOiP z wczorajsza data....
tez mi pobrali 10-o.

Data: 2009-03-11 10:46:30
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Wed, 11 Mar 2009 02:37:12 -0700 (PDT), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).
Albo ukaze sie nowe TOiP z wczorajsza data....
tez mi pobrali 10-o.

Akurat o zmianie TOiP muszą poinformować

5. Bank zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w Tabeli opłat i prowizji. O
każdej zmianie Tabeli opłat i prowizji Bank powiadomi Posiadacza pisemnie
listem zwykłym na adres korespondencyjny lub poczta elektroniczna na podany
przez Posiadacza adres e-mail lub za posrednictwem serwisu eurobank online,
doreczajac mu tresc zmian.

--
Kojer

Data: 2009-03-11 02:52:37
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank - opłata za konto
On 11 Mar, 10:46, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Wed, 11 Mar 2009 02:37:12 -0700 (PDT), krzyszto...@wp.pl napisał(a):

> [...]

przez Posiadacza adres e-mail lub za posrednictwem serwisu eurobank online,

Mi pobrali z data wczorajsza - no to raczej nie zdazyli poinformowac.
cale szcescie, ze mialem 5 zl dodatkowo na koncie, bo inaczej nie
wyszlyby przez nich zdefiniowane przelewy, ktore mialem na ten
dzien......

Data: 2009-03-11 12:36:26
Autor: Zyga
Eurobank - opłata za konto
dzwoniłem, wiedzą że pobrali, niby zwrócą bez reklamacji, zobaczymy

pzdr
Zyga

Data: 2009-03-11 08:28:02
Autor: Jacek Erazmus
Eurobank - opłata za konto
On 11 Mar, 10:33, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).

Mi własnie zwrócili a nawet nie zauważyłem wśród gąszczu lokat
antybelkowych że mi pobrali 10 marca .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-11 16:55:43
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Wed, 11 Mar 2009 08:28:02 -0700 (PDT), Jacek Erazmus napisał(a):

Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).
Mi własnie zwrócili a nawet nie zauważyłem wśród gąszczu lokat
antybelkowych że mi pobrali 10 marca .

Zwrócili, ale z dzisiejszą datą zamiast wczorajszej. Nie chce mi się
kolejny raz pisać ;).

--
Kojer

Data: 2009-03-12 01:15:09
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Eurobank - opłata za konto
On 11 Mar, 16:55, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> Mi własnie zwrócili a nawet nie zauważyłem wśród gąszczu lokat
> antybelkowych że mi pobrali 10 marca .

Zwrócili, ale z dzisiejszą datą zamiast wczorajszej. Nie chce mi się
kolejny raz pisać ;).

W sumie to latwiej dla osob, ktore beda sie domagaly odszkodowan za
niewykonane przez naliczenie tej oplaty.
Latwiej bedzie udokumentowac, ze oplata zmniejszyla stan konta do
wysokosci uniemozliwiajacej wykonanie przelewu - zwlaszcza przyszlego,
ktory zakladamy i przewaznie nie kontrolujemy, jesli mamy srodki na
koncie.

Data: 2009-03-12 09:45:36
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Thu, 12 Mar 2009 01:15:09 -0700 (PDT), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

[...]

Niby czemu? Data księgowania jest właściwa czyli 11.03, data realizacji
powinna być 10.03. I poprzednio zaksięgowali porządnie.

--
Kojer

Data: 2009-03-12 14:19:07
Autor: Marcin Wasilewski
Eurobank - opłata za konto

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:jt9409ffv3yf.dlgkojer.kojer...
Dnia Thu, 12 Mar 2009 01:15:09 -0700 (PDT), krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

Niby czemu? Data księgowania jest właściwa czyli 11.03, data realizacji
powinna być 10.03. I poprzednio zaksięgowali porządnie.

    Co nie zmienia faktu, że jeśli np. na 10-go, miałeś zdefiniowany przelew na kwotę np. 1000 zł, a stan konta zmniejszył się do 996 zł, to przelew nie wyszedł.

Data: 2009-03-12 14:35:23
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Thu, 12 Mar 2009 14:19:07 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

[...]

Ale to się ma nijak do tego jak księgowana jest korekta i jaki to ma wpływ
na udokumentowanie reklamacji (uzupełniełem cytat). Bo przecież na to
zwracałem uwagę.

--
Kojer

Data: 2009-03-12 15:09:33
Autor: Marcin Wasilewski
Eurobank - opłata za konto

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:1n48zl5guqj85$.dlgkojer.kojer...
[...]

    1) ale ta reklamacja będzie dotyczyła przelewu, który przez pobranie przedmiotowej nienależnej opłaty nie wyszedł,
    2) łatwiej np. sędziemu wytłumaczyć, że przelew nie wyszedł 10-go, bo pieniądze wróciły 11-go niż, że przelew się nie wykonał 10-go, bo pieniądze wróciły 10-go. Banki zazwyczaj na wyciągach nie podają godziny i minuty wykonania operacji.

Data: 2009-03-12 15:21:26
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:09:33 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

[...]

Korekta wykonywana jest 11-go i pieniądze wracają 11-go. Data 10-go ma
tylko wpływ na odsetki. W takim przypadku bank uzna twoje _udokumentowane_
straty. No i nie traktuj sędziego jak idioty :).    --
Kojer

Data: 2009-03-12 08:51:07
Autor: ForALL
Eurobank - opłata za konto
Robert Kois pisze:
[...]

U mnie było odwrotnie:) hehe konto stanu 0.00 oddali 4zl:) pewnie jakis automat to robi a za chwile zabrali 4zl :P

For@ll

Data: 2009-03-11 13:18:20
Autor: Mariusz
Eurobank - opłata za konto
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).

Mi tez pobrali - wytrzymam jeszcze jeden dzien i jutro wystawiam reklamacje.
To juz moja druga reklamacja w tym banku - i niniejszym ostrzegam wszystkich
zeby kontrolowali poczynania tego banku! Zalozylem sobie lokate negocjowana -
oprocentowanie mialem x. Wyznaczona kilka razy podczas prob przez kalkulator
lokat w Eurobanku. Dowodu nie mam - ale jestem pewny ze oprocentowanie lokaty
wynosilo x w dniu zalozenia. Dzien pozniej oprocentowanie lokaty bylo x-1%. Ot
tak sobie. Czatowalem z konsultantem - nic nie dalo, stwierdzila ze mam racje
i zebym zlozyl reklamacje.
 Zlozylem reklamacje - dostalem maila ze teraz jest 14 dni na rozpatrzenie
reklamacji. Dwa dni pozniej po zerowym odzewie - a to ja trace na odsetkach -
zerwalem lokate i wycofalem srodki. Na moja informacje o tym otrzymalem
odpowiedz z banku - ze przyjeto wiadomosc do odpowiedniego dzialu a pod nim
wielka informacje o ich infolinii z ktorej pewnie mialem skorzystac (w tym
mozdzkach nie miesci sie w glowie ze ktos moze byc poza granicami kraju).
 Do czasu zmiany TOIP oprocentowanie wyznaczane przez kalkulator lokat
wynosilo x. Wiec uwaga na ten bank - to zaczyna byc coraz mniej zabawne.

Data: 2009-03-15 22:54:35
Autor: Ra
Eurobank - opłata za konto
Robert Kois pisze:
Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
przeprosinami ;).

właśnie zrobiłem sobie przelew z RO na ROR i dalej pracołowicie wypełniam przelew na spłatę kk a tu komunikat: brak środków na koncie. #%@#% co jest ? Wcieło po drodze 4zł za prowadzenie konta.
Nie wiem czy to prawda ale na infolini mi powiedzieli że jak zasile RO z pominięciem ROR to opłata będzie pobrana :o

Data: 2009-03-15 23:18:29
Autor: Piotr Gralak
Eurobank - opłata za konto
Ra napisał(a):
Robert Kois pisze:
[...]

Miałeś wpływ 800 zł na ROR?

PG

Data: 2009-03-16 09:01:39
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:54:35 +0100, Ra napisał(a):

[...]

A pisałem, że z TOiP wynika, że przelew z RO na ROR nie zostanie uznany za
"przelew przychodzący". Pozostaje odżałować 4zł i następnym razem przelewać
na ROR (albo trzymać 10k na lokatach 7-mio dniowych).

--
Kojer

Data: 2009-03-16 19:30:47
Autor: Ra
Eurobank - opłata za konto
Robert Kois pisze:
[...]

ja akurat robiłem przelew z mbank na RO z pominięciem ROR bo funkcjonalnie to krok bez sensu, technicznie rozumiem dlaczego tak jest
Kwota > 10 tys więc chyba się załapię na darmowe konto

Data: 2009-03-16 21:57:43
Autor: Robert Kois
Eurobank - opłata za konto
Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:30:47 +0100, Ra napisał(a):

[...]

10k na lokatach, nie na RO. RO to jakby oddzielne konto.

--
Kojer

Eurobank - opłata za konto